Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul (2013 versjon)


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest boblebrus

Alle er superflinke! :danse: Lurt med den lista ja :)

(Min startvekt forrige fredag var forøvrig 89,6. Ooff, hehe.. jaja, skriv det ned).

Endret av boblebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, jeg er skikkelig støl i dag! Deilig :)

Skeier dere ut i dag? Jeg hadde vel egentlig tenkt å være ganske streng med meg selv i noen mnd, og kutte ut godis, men lørdag er jo lørdag :sukk:

Hva skal dere andre gjøre? :sjokolade::popcorn::vin::ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

I kveld skal jeg prøve å finne på noe god mat, men eneste utskeielsen i dag er nok at jeg tok en vanlig brødskive til frokost.

Er syk, så orker uansett ikke skeie så mye ut :ler:

Får heller skeie ut senere i uka :fnise:

Endret av Funky Punk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Jeg synes fortsatt jeg kan unne meg noe godt i helgene, og jeg koser meg med litt mørk sjokolade (helst 86 %, evt. 70%, knekker opp et par biter og har i en liten skål, det er "kvota" :ler: ). Så har jeg også en skål med nøtter stående. Alt med måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fortsatt jeg kan unne meg noe godt i helgene, og jeg koser meg med litt mørk sjokolade (helst 86 %, evt. 70%, knekker opp et par biter og har i en liten skål, det er "kvota" :ler: ). Så har jeg også en skål med nøtter stående. Alt med måte :)

Nå har søtsuget forsvunnet her ihvertfall. Jeg var bare veldig sulten, så en omelett og brokkoli tok knekken på det. Tror jeg nøyer med meg frukt og bær og vaniljekesam, og kanskje litt mørk sjokolade jeg også :)

Ha en god helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

I kveld skal jeg prøve å finne på noe god mat, men eneste utskeielsen i dag er nok at jeg tok en vanlig brødskive til frokost.

Er syk, så orker uansett ikke skeie så mye ut :ler:

Får heller skeie ut senere i uka :fnise:

Trekker tilbake hva jeg skrev :ler:

Blitt dårligere, så mannen min har kjøpt en Kick med havsalt, en Atkins bar og en pakke med Dent til meg. Og middag orker jeg ikke lage i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå.. lørdag og hjemmelagd pizza var ikke akkurat veldig heldig :P Jeg veide 67,9(!!!) på fredags morgen, og nå veier jeg... host.. 68,5...Helger er teite :( Menmen, det går fort ned igjen i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Sååå.. lørdag og hjemmelagd pizza var ikke akkurat veldig heldig :P Jeg veide 67,9(!!!) på fredags morgen, og nå veier jeg... host.. 68,5...Helger er teite :( Menmen, det går fort ned igjen i alle fall :)

Lov å kose seg litt ekstra noen ganger :)

Ble hjemkjørt pizza i går...en ekstra stor en...så vi spiste pizza fra formiddagen til sent på kveld :fnise:

Er syk og det eneste jeg hadde lyst på var pizza.

Veide 93 på fredag og i dag veide jeg 94.80 :sjenert: , men skal være flink fra og med i dag så håper jeg bikker under 93 når jeg veier meg på fredag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov å kose seg litt ekstra noen ganger :)

Ble hjemkjørt pizza i går...en ekstra stor en...så vi spiste pizza fra formiddagen til sent på kveld :fnise:

Er syk og det eneste jeg hadde lyst på var pizza.

Veide 93 på fredag og i dag veide jeg 94.80 :sjenert: , men skal være flink fra og med i dag så håper jeg bikker under 93 når jeg veier meg på fredag

Hehe ja :)

Jeg er også småsyk :/ Idag har jeg vært flink da! Lagde eplesnacks i ovnen og spist sunn middag :laugh:

Gleder meg til å se på vekta på fredag, er så gøy å se det svære tallet gå nedover :fnise: Byebye flesk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sengaia

Dette er veiedagen min. Jeg begynte på 68.6, forrige tirsdag var det 67.2, og i dag veier jeg 67.8. Skjønner det ikke!! Har vært flink, utenom en del kake i helga... Jeg pleier å veie rundt 64, så det er litt rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Wow, jeg er skikkelig støl i dag! Deilig :)

Skeier dere ut i dag? Jeg hadde vel egentlig tenkt å være ganske streng med meg selv i noen mnd, og kutte ut godis, men lørdag er jo lørdag :sukk:

Hva skal dere andre gjøre? :sjokolade::popcorn::vin::ol:

Jeg er paa hytta denne uka uten badevekt og matkontroll, saa jeg skeier ut som bare det. Gaar mye turer, men de er lette, selv om lange.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wei Wei

Sååå.. lørdag og hjemmelagd pizza var ikke akkurat veldig heldig :P Jeg veide 67,9(!!!) på fredags morgen, og nå veier jeg... host.. 68,5...Helger er teite :( Menmen, det går fort ned igjen i alle fall :)

Er derfor jeg valgte fredager som veiedag. Det er naturlig at vi spiser mer I helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er derfor jeg valgte fredager som veiedag. Det er naturlig at vi spiser mer I helgene.

Jepp..

Jeg er i alle fall fæææl til å skeie ut :P Spesielt når det gjelder skikkelig drittmat, pizza, burger og ...baconpølser :rodme: Det må være verdens største fristelse for meg, den jævla baconpølsa på essoen altså.. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her vil jeg å henge meg på! Selvom jeg kanskje veier litt mer enn hva endel her gjør fra før :)

Jeg har faktisk gått ned hele 10 kg til nå, men det gjenstår 15 kg.

Idag veier jeg 95 kg og er 170 høy ca. Så ja, jeg er litt stor. men jeg har alltids trivdes slik. Tanken til vektreduksjon ligger mer i at jeg ønsker en bedre helse. Så steget er da seff å gå ned i vekt.

Målet er ikke 15 kg til jul, men til sommer. Så å gå ned 5 kg fra idag til jul er absolutt realistisk her. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Her går det dårlig om dagen :(

Har en skikkelig forkjølelse, verre enn hva jeg trodde, så her orker jeg ikke lage slik mat som jeg burde spise, men istedenfor bare få i meg hva som helst av næring.

Får håpe jeg kommer sterkere tilbake neste uke, men på fredag tviler jeg på at vekten viser noe nedgang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier fremdeles 57-58 kg D: Har holdt på i snart tre uker nå, med nesten null resultat. 1400 kalorier i gjennomsnitt første uka, og 1600 den andre uka.

Er mye sulten, så jeg vet ikke om jeg klarer å kutte enda mer på kaloriene.. :/



Anonymous poster hash: 269c9...ca6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Takk for jobben du gjør med å lage liste for oss. :)

Hadde det vært en idé å lagt den inn på det første innlegget ditt i tråden? Slik at man slipper å lete etter listen. :)

Kjempegod ide. Blir gjort i helgen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...