Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul (2013 versjon)


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Bruker Startvekt Resultat Vekttap

AB1 58 58 0

AB2 79 77 -2

AC 60

Aoki 58

Arlea 65

Atrix 73,5 70,8 -2,7

B85 73,5 69,9 -3,6

boblebrus -5,5

Bonbona 73,4 72,9 -0,5

Celestia 78 75,4 -2,6

Chloe87 62 58,8 -3,2

Drue 66,3 66 -0,3

Elanore 73 67,7 -5,3

ElenaMichelle 62,8 61,3 -1,5

Fro 65,5

Funky Punk 94 88,9 -5,1

Hakkete 95,8 93 -2,8

hanne 58 57,3 -0,7

happiest 72 72 0

heiduderborte 59

Jente 27 68 66,7 -1,3

Keikolina 49

kokos 64-65

Lindsay Bluth 64,4 61,9 -2,5

Lolla (AB) 69,1 68,7 -0,4

magicpie 69,7 63,4 -6,3

maja 72 65 -7

Maryan190686 103,8 99,8 -4

Metamorf 100 93,3 -6,7

Miss Moneypenny 77

Mon The 75,9 75,3 -0,6

Pieemor 64

Pringle 78,6 73,6 -5

pleiepike 95

QueenAwesome 54 51,5 -2,5

randomnice 60

Sengaia 68,3 66,7 -1,6

Sissa 90,2 89,9 -0,3

Sjokoladenøtt 70,1 65,2 -4,9

Tekoppen 76

Tingeliing 70 68,6 -1,4

Vanedis -0,4

Wei Wei 64,1 62 -2,1

WinterDawn 60

Gratulerer til mange som har oppnådd målet allerede.

Endret av Wei Wei
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg slenge meg på her? selvom jeg ikke skal ned 5 kg før jul ;) litt forsent for meg nå hehe :)

Startvekt 56,7 !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 5 kg, sjølv om oversikten over seier noko heilt anna.

7,5 kg sia i sommar. Har ligge mellom 65,5 og 64,7 i to veker. Målet var 65, så seier meg fornøyd eg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt treig, men eg og vil vera med! :)

Vegde (nesten) 72kg for eit par veker sia, men er nede i 68,5 no. Er 175 høg, vil ned til 65 kg. Hadde vore supert å klare det før jul!

Får ikkje trent styrke for tida pga betennelse i armer og problem med rygg, men satser på det blir bra i løpet av eit par veker. Trener cardio så lenge... Prøver å ete lavkarbo/paleo, det har sklidd veldig ut sia i sommar, men er i ferd med å hente meg inn igjen no.

Har gått ned 5 kg, sjølv om oversikten over seier noko heilt anna.

7,5 kg sia i sommar. Har ligge mellom 65,5 og 64,7 i to veker. Målet var 65, så seier meg fornøyd eg!

Ja, nå ser jeg at du kom senere inn i tråden og brukte resultatene fra tidligere. Da skal jeg rette på tallene. Jeg brukte jo tallet fra da du ble med oss på utfordningen. Sånt gjorde jeg med alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi burde hatt en sånn tråd for alle som går aktivt ned i vekt... Ville sikkert blitt litt uoversiktelig da man er på vidt forskjellige steder, men kunne hjulpet med en god oversikt i HI som alle skal følge på veiedag, gjerne inkludert mål, startvekt, startvekt for tråden etc.

Er det stemning for dette? :) Jeg vurderer å lage en, nemlig. Er fint å kunne gi og få tips på denne måten, og det har i det minste vært et lyspunkt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yay! Mitt mål var å se 50-tallet før jul! Har ligget lenge på 61, men i dag var jeg 59.7! :D Nesten ferdig med denne slankinga nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi burde hatt en sånn tråd for alle som går aktivt ned i vekt... Ville sikkert blitt litt uoversiktelig da man er på vidt forskjellige steder, men kunne hjulpet med en god oversikt i HI som alle skal følge på veiedag, gjerne inkludert mål, startvekt, startvekt for tråden etc.

Er det stemning for dette? :) Jeg vurderer å lage en, nemlig. Er fint å kunne gi og få tips på denne måten, og det har i det minste vært et lyspunkt for meg.

Ja, Elanora. Start en ny tråd. Da kan vi starte fra nyttår.

Vi kan jo ha et nytt delmål mellom 1.januat og påske f.eks?

Hely enig. Det er snart på tide å lage en ny utfordring/tråd og det er best å sette et tidsbegrenset mål. Påske er et godt alternativ.

Elanora, kan du legge til linken også her for at alle vi kan finne frem til den nye tråden?

Anonymous poster hash: 76fb2...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Elanora. Start en ny tråd. Da kan vi starte fra nyttår.

Den er grei! Må bare ha på plass dette med delmål osv.

Vi kan jo ha et nytt delmål mellom 1.januat og påske f.eks?

Hva skal dette målet være?

Hely enig. Det er snart på tide å lage en ny utfordring/tråd og det er best å sette et tidsbegrenset mål. Påske er et godt alternativ.

Elanora, kan du legge til linken også her for at alle vi kan finne frem til den nye tråden?

Anonymous poster hash: 76fb2...c84

Siden folk er keen på tidsbegrensning, så er det der vi ender, tenker jeg - dette er et fellesprosjekt! Linken kommer selvsagt hit! :) Vi må bare bestemme antall kg eller hvordan vi vil ha det.

Bør vi kanskje gjøre det sånn at folk setter hvert sitt mål? Noen vil kanskje trenge 10 kg på en periode der andre trenger 5 kg, det spørs jo veldig på utgangspunktet. Uansett vil jeg lage en oversikt slik at alt av folks egne utgangspunkt, veiinger osv. blir med hver uke, så blir det ikke så mye hopping blant sider for å henge med i tråden. Si gjerne noe om hva dere tenker, så får vi det i orden fra begynnelsen av. :)

Edit: Glemte å legge til at jeg veide 67,0 i går!!! Tror jeg må ha holdt på mye vann eller noe! :danse: Er uansett kjempefornøyd, og håper på at jeg klarer å gå ned enda litt til, eller rettere sagt: miste det overskuddsfettet som fremdeles henger igjen (bokstavelig talt...) :fnise:

Endret av Elanore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er grei! Må bare ha på plass dette med delmål osv.

Hva skal dette målet være?

Siden folk er keen på tidsbegrensning, så er det der vi ender, tenker jeg - dette er et fellesprosjekt! Linken kommer selvsagt hit! :) Vi må bare bestemme antall kg eller hvordan vi vil ha det.

Bør vi kanskje gjøre det sånn at folk setter hvert sitt mål? Noen vil kanskje trenge 10 kg på en periode der andre trenger 5 kg, det spørs jo veldig på utgangspunktet. Uansett vil jeg lage en oversikt slik at alt av folks egne utgangspunkt, veiinger osv. blir med hver uke, så blir det ikke så mye hopping blant sider for å henge med i tråden. Si gjerne noe om hva dere tenker, så får vi det i orden fra begynnelsen av. :)

Edit: Glemte å legge til at jeg veide 67,0 i går!!! Tror jeg må ha holdt på mye vann eller noe! :danse: Er uansett kjempefornøyd, og håper på at jeg klarer å gå ned enda litt til, eller rettere sagt: miste det overskuddsfettet som fremdeles henger igjen (bokstavelig talt...) :fnise:

Ja, det er kanskje best med våre egne mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, folkens, da er ny tråd oppe og går her! Vi begynner 3. januar, men det er flott om folk stikker innom og melder seg på enn så lenge, så oppmuntrer vi kanskje flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med dere i romjulen? Bruk gjerne opplysninger fra den siste veiedagen og fra etter jul. Var det vanskelig å holde vekta?

Selv syns jeg at julebordene er verst. Hjemme er det lettere å spise normalt.

Jeg begynte prosjektet med litt over 64 kg og avsluttet med 62. I dag veide jeg 62,2 kg, så jeg overlevde julen på en fin måte, selv om jeg koste meg med masse god mat. Det er ikke tinden å tenke på vekta=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan gikk det med dere i romjulen? Bruk gjerne opplysninger fra den siste veiedagen og fra etter jul. Var det vanskelig å holde vekta?

Selv syns jeg at julebordene er verst. Hjemme er det lettere å spise normalt.

Jeg begynte prosjektet med litt over 64 kg og avsluttet med 62. I dag veide jeg 62,2 kg, så jeg overlevde julen på en fin måte, selv om jeg koste meg med masse god mat. Det er ikke tinden å tenke på vekta=)

Enig i det at det er lettere å passe på når jeg er hjemme. I år har det vært lite selskapelighet, og det er jeg i grunnen takknemlig for :fnise: Har ikke godterier i skapet, og heller ingen trang til noe utenom måltidene. Spiser isteden masse sunn mat. Vekta viser litt opp og ned fra dag til dag, men tendensen er at jeg går sakte og pent ned. Fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...