Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul (2013 versjon)


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

I denne tråden vil jeg samle alle som har et ønske om å gå ned 5 kilo før jul. Vi skal veie oss hver fredag og diskuttere resultatene.
Kan begynne med meg selv.
Jer er en kvinne på 170 cm og 64 kg. Har veid 58 for 3 år siden og kunne derfor tenkt meg å bli kvitt noen kilo.
Hvem blir med?

Nederst i filen ser du sluttresultatene for "Ned i vekt"-prosjektet.

post-53821-0-15164000-1388125944_thumb.j

Endret av Wei Wei
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med!

Jeg veier 68.3 (veide 64.3 for en uke siden, regner med det er myyye vann etter en uke med mengder med korn) jeg vil gjerne ned til 60-62. Jeg er 167 høy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ned, men gjerne 10 kg :P Jeg veide 62 før operasjon og la på meg 8 kg.. Trives ikke som 70kg for å si det sånn! Er 168cm høy.

Har meldt meg inn på treningssenter og begynner 1 oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ned ca 8 kg. Veier 58 kg nå, og er 160 cm høy. Vil ned til 50.

Trener styrke et par ganger i uken, men utover det blir det mest gåturer. Bruker Diett.no for å holde styr på maten, og prøver å begrense karbohydratene til maks 100 g pr dag, helst mindre. :) Har holdt på en ukes tid nå, etter å ha hatt en liten ferie hvor jeg skeiet ut litt. Har ikke gått ned noe hittil!



Anonymous poster hash: 269c9...ca6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å være med hvis man skal ned ca 8 kg? :)

Ja! (Sier vi :fnise: )

Anonymous poster hash: 269c9...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan godt henge meg på.

Jeg er 163cm og vil ned 8 kg. Jeg veier kremt 64kg :S

Slank i beina men legger på meg på resten av kroppen..

Trenger sterkt motivasjon for å gå ned. Vil gå ned til 56-57 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dere setter som et mål å nå X kilo før jul, så er det helt fint å bli med uansett om det er snakk om 8 kg eller 20 kg som endelig mål.

Jeg bare syns 5 kg i løpet av 3-4 mnd er en grei utgangspunkt for et varig resultat, selv om man kan gå ned mye mer hvis man er litt tyngre.

Endret av Wei Wei
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Er i full gang med å gå ned i vekt etter fødsel, jeg gikk opp 25 kg, og var 80,5 kg på slutten. Nå er snuppa 6 uker og jeg har gått ned til 65. Målet er allikevel 56kg som var utgangspunktet.

Edit: 168 cm høy.

Endret av mirama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ned noen kg før jul, 5-6 kg tenker jeg. Har ikke vekt, så jeg vet ikke hva jeg veier nå, men sist var jeg 58 kg. Mulig jeg veier rundt 60 kg nå. Buksene mine har blitt alt for trange :glare: Er 170 cm. Siden jeg ikke har vekt kan jeg ikke være med på veie meg hver fredag-greien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med! Vil gjerne ned fem kilo før jul :-) Er 174 cm høy og veier 69 kg. Vil gjerne ned til 64 kg (altså fra en BMI på 22,79 til en BMI på 21,14).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra jeg får være med :)

Veide 76 forrige uke, idag veier jeg 73,4 :) Hadde tante R på besøk forrige uke, så har såklart ikke gått ned nesten 3 kg fett.

Målet er 65 kg.

Endret av Bonbona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med!

10 kilo her!

Har hengt opp en kalender med nedtelling frem til julaften. Mitt mål er å ikke spise drittmat(sukker,wienerbrød,kaker, bakst,potetgull,sjokolade) og teller ned hver dag!

Har også hengt opp en plakat på halve speilet så jeg kun ser ansiktet. jeg har en tendens til å fokusere på kroppen min i speilet og når jeg har vært flink 1 uke så tenker jeg " herregud, jeg ser ikke noe forskjell, da kan jeg liksågodt spise sjokolade"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med!

10 kilo her!

Har hengt opp en kalender med nedtelling frem til julaften. Mitt mål er å ikke spise drittmat(sukker,wienerbrød,kaker, bakst,potetgull,sjokolade) og teller ned hver dag!

Har også hengt opp en plakat på halve speilet så jeg kun ser ansiktet. jeg har en tendens til å fokusere på kroppen min i speilet og når jeg har vært flink 1 uke så tenker jeg " herregud, jeg ser ikke noe forskjell, da kan jeg liksågodt spise sjokolade"

Det med kalenderen er et godt tips. Skal prøve det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også med!

Veier 64-65 kg nå, er 165 cm høy, og vil ned 2-4 kg. Har ikke veid under 62 kg etter jeg ble voksen, så er ysikker på hvilken vekt jeg vil trives på.

Metoden er styrke 2-3 ganger i uken, og et variert kosthold uten annet sukker enn vaniljekesam og sukrin i puffet havre-frokostblanding. Spiser ikke ris, potet, brød eller pasta, men ca 6 Ryvita hver dag.

Gleder meg til å komme i gang igjen! (Var flink i vår og sommer.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 162 og 63 kg, skal ned til 58 kg før jul!! Jeg har kuttet helt ut sjokolade, brus og brød og savner det ikke en gang:) på dag tolv i dag:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ligget på ca 1300-1400 kalorier i gjennomsnittet i 9 dager nå, uten å gå ned noenting. :(



Anonymous poster hash: 269c9...ca6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ligget på ca 1300-1400 kalorier i gjennomsnittet i 9 dager nå, uten å gå ned noenting. :(

Anonymous poster hash: 269c9...ca6

Bare hold ut. Kropper trenger å innstille seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Jeg skal ned 5 kilo frem til jul.

Begynte på lavkarbo i juni og har gått ned ca 15 kg.

Pr i dag veier jeg 94 kilo, er 172 cm høy, så målet er å havne på 89 kilo i første omgang.

Det endelige målet mitt er 80 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med! Vil ned 10kg til jul. Veier 79 og er 166cm...... Vil ned mer, men begynner med 10 :) det endelige målet tar jeg litt som det kommer, får se hvor jeg trives best :)

Kan kalle meg Lucy siden jeg er AB :fnise:

Anonymous poster hash: 90871...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...