whoppii Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Min lille søster fikk låne leiligheten min i tre mnd pga at ho ikke hadde en plass å bo. Jeg bodde da med kjæresten. Det som var er at jeg ba ho om å flytte ut etter 3 mnd pga at jeg hadde sakt opp leiligheten. Vi kranglet en del fordi hun mente at hun burda ha fått mer tid på seg osv. Men hun har hatt 3 mnd på å finne seg noe annet. Jeg har på di 3 mnd betalt husleiga for hun på 7500. Jeg er student og har et barn så er ikke så rik. Når jeg kom inn i leiligheten for noen dager siden så hadde hun tatt masse av tingene mine, dyner,kjøkken utstyr,pynte gjenstander,tepper osv. Hun nekta for at hun har tatt noe. I dag så fikk jeg en tlf fra inkasso selskap der at strøm regningene ikke er betalt?!avtalen var at hun skulle betale di regningene. Hun har såtte meg i en situasjon jeg ikke vet hvordan jeg kommer meg ut av den. Tviler på at det hjelper å anmelde hun for tyveri. Regningene nekter hun å betale. Hun svarer meg ikke på tlf eller meld! Aaaaah faen asso. Hva skal jeg gjøre!!!
MissEi Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Gi henne noen dager med enten betaler hun eller så anmelder du henne. 6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Jeg ville truet med anmeldelse. Hun utnytter deg jo!!! Anonymous poster hash: 9dedd...f8d 7
whoppii Skrevet 18. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2013 Ja men hvor lamgt kommer jeg på å anmelde hun da? Føler at politiet henlegger alt som er
Fraggzy Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Ja men hvor lamgt kommer jeg på å anmelde hun da? Føler at politiet henlegger alt som er Det stemmer i stor grad, men dersom du feks. har inboforsikring eller lignende vil forsikringsselskapet ofte kreve en anmeldelse for å kunne vurdere/utbetale erstatning. Det kan jo også hjelpe saken din at du truer henne med anmeldelse. 1