Gå til innhold

Skal du oppdatere til IOS 7 i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan det være at du har for lite plass? søstra mi måtte ha 2,9 gb ledig.

Anonymous poster hash: 109d6...343

jeg har slettet programmer sån at nå er det 4,8 gb plass men alikervel kommer feilmeldingen opp. jeg tror ikke jeg har for liten plass.

Skrevet

Synes det går fryktelig tregt. "Forbereder oppdatering" har stått i 10 min. >_<

Skrevet (endret)

Synes det går fryktelig tregt. "Forbereder oppdatering" har stått i 10 min. >_<

min laster ned, men først sto det 11 timer gjenstår... så 9... nå "bare" 6 timer... men håper ikke det tar såå lang tid! har bare lasta i 10-15 min enda da...

Endret av maurice
Skrevet

jeg har slettet programmer sån at nå er det 4,8 gb plass men alikervel kommer feilmeldingen opp. jeg tror ikke jeg har for liten plass.

Jeg hadde samme problemet, men det gikk plutselig over etter ca. tre kvarter. Kan godt hende det er andre grunner til at det ikke virker hos deg, altså, men her gikk det over av seg selv :)

Anonymous poster hash: 7799e...837

Gjest Hyssingen
Skrevet

Hadde du koblet den til itunes og oppdatert på den måten så hadde du sluppet å slette apper.

Skrevet

Her laster det sakte, men sikkert :) Har stått på "16 min igjen" leeeenge. Får bare vente i spenning :)

Skrevet

Lastet ned. Uvant. Men det går seg vel til som vanlig. ^^,

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg måtte slette noen hundre bilder først gitt :P Har automatisk lagrin på iCloud, så håper alt går smooth.

Tok litt tid før jeg fikk tilgang til iOS 7, men nå fikk jeg den og nå laster den ned. Tre timer tar det her... og jeg som ville gå å legge meg.

Skrevet

Wow. Der så jeg at jeg plutselig hadde 4G gitt. ^^,

Måtte slette noen bakgrunner (shelves og sånne andre som passet til forrige ios) men gikk greit da.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Estimert tid fra tre timer, til en time, til tre timer og nå fem timer :P Skal jeg ta satse på gjennomsnittet av tid kanskje?

Skrevet

TS her igjen :)

Nedlastningen tok litt tid, men alt ordnet seg til slutt. Må si jeg liker IOS 7 ganske godt, det første jeg måtte teste ut var kameraet, og deretter de nye ringetonene, snarveiene etc. Likte veldig godt flyten og oppsettet, og alt funker som det skal - tror jeg.

Alt i alt, VELDIG fornøyd så langt :)

Anonymous poster hash: 545f7...816
Skrevet (endret)

jeg er ikke så fornøyd med de nye ikonene.. men liker mye av det andre nye. :)

De nye ringetonene var så glade :laugh::danse:

Endret av Aoki
  • Liker 1
Gjest småhjerte
Skrevet

ååå jeg installerte og installasjonen var ferdig. så kom det opp en eller annen mld med en del tekst, men klarte å trykke den vekk. så når jeg skulle sjekke hvordan oppdateringen var, så hadde ingenting skjedd med telefonen. så slo den av og på for å se om man måtte det. men neida...så prøvde å laste ned på nytt. men nå står det bare at nedlastningen ikke er tilgjengelig -.-

Gjest slettetbruker
Skrevet

Jeg ventet 4 timer på at den skulle lastes ned ferdig, men så kom det bare en beskjed om at det skjedde en feil. Designet er stygt tho.

Skrevet

Er dere fornøyde da folkens?

Anonymous poster hash: 05bfb...157

Skrevet

Er dere fornøyde da folkens?

Anonymous poster hash: 05bfb...157

Jeg er ihvertfall veldig fornøyd :)

Synes det var veldig praktisk med en lett tilgjengelig lommelykt app, for ikke å snakke om kompass og vater. Synes også kameraet var greit, og tilgangengen til de ulike nyhetsoppdateringene etc fra låst hjemmeskjerm.

Hvis det var noe jeg ikke likte, så må det være at jeg synes de nye ikonene var altfor lyse og neonaktige, men det går seg nok til :) Har ikke opplevd noe bugs eller noe som f.eks tapper batteriet mer enn nødvendig, så det er jo et pluss.

Anonymous poster hash: 545f7...816

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...