Gå til innhold

Hvilke busselskap trives du med ? Kan du fortelle noen positive og negative historier om de ?


AnonymBruker

Buss selskap , gode og dårlige   

5 stemmer

  1. 1. Hvem buss selskap synes du er best ?

    • Nettbuss
    • Vestviken kollektivtrafikk
    • Brakar
      0
    • Ruter
      0


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skyss. Du kunne jo spesifisert at du bare ville ha svar fra Østlandet hvis det er de eneste selskapene du legger ut.

Endret av miramis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konkurrenten på ruten Oslo-Sørlandet, har bare hatt gode erfaringer med dem siden jeg sluttet å bruke NSB for mange år siden. Med klippekort er det ikke spesielt dyrt og man slipper å bestille billett på forhånd.



Anonymous poster hash: dd0fe...740
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atb, trønderbilene.

Bussjøførene er alltid hyggelig og sier nesten hele tiden hei og ha det til deg

Anonymous poster hash: 6a5b9...f36

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vkt sine buss sjåfører er ganske hyggelige , men ikke alle , noen er potte sure , noen av de sier hei når du kommer på og hade når du går av , 021 , 023 og 130 er det mest hyggelige sjåfører .Brakar sin sjåfører består av kun utlendinger som ikke prater norsk en gang , også kjører de som om bussen var en formel 1 bil , er jo gøy men .

Jeg sikter mest på de som kjører 51 ruta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verken ruter eller skyss er busselskap...... Kun fylkeskommunen sitt kollektivselskap, der ulike busselskap kjører på anbud. For eksempel er det 3-4 selskap som kjører for skyss akkurat nå. Når man ikke har innsikt i dette blir hele debatten utrolig meningsløs...

Anonymous poster hash: 291f6...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VKT har noen sjåfører som er helt på trynet. Blant annet fyren som pratet i telefonen når jeg kjørte mellom Svelvik og Sande, drittveier så var litt nervøs! Eller sjåføren som sto i døra å røyka på våren, det var kaldt ute så han ville ikke gå ut......

Også har man de greie, de som lar meg ha med bikkja gratis på bussen, og som generelt smiler og er hyggelig. Og damen som ble overlykkelig når jeg kom med mynt (tar så og si aldri bussen lengre så hadde rana sparegrisen) fordi hun hadde så lite!

Brakar er litt hipp som happ, tar aldri bussen der, og er evigheter siden sist, men de få turene jeg har tatt har vært så som så, men ja, de kjører som om de har stjælt bussen innimellom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VKT har noen sjåfører som er helt på trynet. Blant annet fyren som pratet i telefonen når jeg kjørte mellom Svelvik og Sande, drittveier så var litt nervøs! Eller sjåføren som sto i døra å røyka på våren, det var kaldt ute så han ville ikke gå ut......

Også har man de greie, de som lar meg ha med bikkja gratis på bussen, og som generelt smiler og er hyggelig. Og damen som ble overlykkelig når jeg kom med mynt (tar så og si aldri bussen lengre så hadde rana sparegrisen) fordi hun hadde så lite!

Brakar er litt hipp som happ, tar aldri bussen der, og er evigheter siden sist, men de få turene jeg har tatt har vært så som så, men ja, de kjører som om de har stjælt bussen innimellom ;)

det kan jeg være enig i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...