Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen år nå holdt meg til Isadora sin Top Coat, men tenkte se om det er no som faktisk er bedre.

Hvem bruker du? Og hva er det som er bra med den? prisen på produktet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seche Vite sin er gull, ser de selger den bare flere og flere steder nå. Tørker raskt og skinner som bare det. Nå husker jeg ikke helt hva den koster i farten i norske butikker, men litt over 100 kr ihvertfall. Til 50-lappen her http://www.ebay.com/itm/Seche-Vite-Dry-Fast-Top-Coat-5-oz-Authentic-Box-Nail-Clear-High-Gloss-83005-/380708336043?pt=US_Nail_Care&hash=item58a3fc31ab

Anonymous poster hash: b0243...d19
Skrevet

Seche Vite sin top coat... Nesten litt skummelt hvor god den er. Vet den er litt kontroversiell pga advarselen på den amerikanske flaska, men jeg kommer ikke til å bytte ut den med det første.

Skrevet

Eller Essie Shine sin :-) Tørker fort og glinser som bare det! :-)

Seche Vite brukte vi ofte i neglesalongen! men desverre så husker jeg ikke hvorfor vi plutselig slutta med den.

Seche Vite sin top coat... Nesten litt skummelt hvor god den er. Vet den er litt kontroversiell pga advarselen på den amerikanske flaska, men jeg kommer ikke til å bytte ut den med det første.

Hva står det på advarselen? Husker det var en advarsel ,men det er så lenge siden så husker ikke

Skrevet

Hva står det på advarselen? Husker det var en advarsel ,men det er så lenge siden så husker ikke

Det står:

WARNING! This product contains a chemical known to the State of California to cause birth defects or other reproductive harm.

Men jeg har lest at det står mange slike advarsler rundt omkring i California siden de er en litt spesiell delstat i forhold til søksmål og advarsler etc, så vet ikke hvor farlig det egentlig er. Det er en litt skummel advarsel da..

Skrevet

Det står:

WARNING! This product contains a chemical known to the State of California to cause birth defects or other reproductive harm.

Men jeg har lest at det står mange slike advarsler rundt omkring i California siden de er en litt spesiell delstat i forhold til søksmål og advarsler etc, så vet ikke hvor farlig det egentlig er. Det er en litt skummel advarsel da..

Å kjære vene...heia Usa! Produkter i Usa må ha på syke advarsler grunnet hvor lett det er å saksøke firmaer! :sjokkert: Hvis du skal kjøpe en mikrobølge ovn i Usa for eks, så står det på advarselen at du ikke kan legge katter inni den. :icon_lol:

Uten å skyte meg selv i foten nå og da huske hva jeg har lært, så er det lite sannsynlighet at ett så lite produkt kan skade ett foster eller deg selv så mye som advarselen påstår. Ja det har kommet ut advarsler om at noen neglelakker innholder ting som IKKE er bra (men hvilke produkter er det som er bra da?) og inneholder ditten og datten, men har jobbet med negler i over 7 år nå og har aldri sett noen ta skade av noe som helst angående slikt! Hadde det vært farlig, så ville ikke neglesalonger brukt det :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...