Gå til innhold

Spør en prostituert :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vært mye tråder om prostitusjon i det siste, virker som mange egentlig er nysgjerrige. Her kan dere spørre om hvordan det foregår. Jeg kommer til å være forsiktig med å gi ut privat informasjon, og kommer ikke til å svare på moraliserende/nedsettende kommentarer. Ellers er det bare å spørre om løst og fast :)



Anonymous poster hash: f17cd...7ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er veien mot å bli prostituert? Er ofte ikke sånn barndomsdrøm, eller "det studet jeg kom inn på" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er veien mot å bli prostituert? Er ofte ikke sånn barndomsdrøm, eller "det studet jeg kom inn på" :P

Alles veier er forskjellige, men det vi er så "heldige" med i dag er at vi har det som heter Internett. Her ligger alle muligheter åpne, og vil du det nok, så får du det til. Jeg vet om andre jenter som ikke hadde noen til å rettlede seg da de startet jobben, men jeg var såpass heldig at jeg fikk god hjelp helt fra begynnelsen av :)

Kan du få følelser for kundene dine?

Dette var noe jeg merket var den største utfordringen i begynnelsen av jobben, såklart møter man på mange flotte, oppegående menn som gutter(jeg kan bare avskrive myten om at alle sexkjøpere er ekle,gamle griser og tapere). Men man lærer etterhvert å distansere seg fra følelser, noe som er nødvendig i jobben som prostituert :)

Anonymous poster hash: f17cd...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Takk for svaret. Er det slik at man lever dobbeltliv der to-tre nære venninner vet hva man jobber med og så skjuler man det for resten? Og blir det ikke hardt å leve et sånt liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva forteller du til venner og familie at du jobber med?



Anonymous poster hash: 5e18c...42a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker og føler du når du ligger der med en kunde?



Anonymous poster hash: 5b096...4c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanderlust

Hvordan påvirker yrket ditt selvfølelsen din?

Hvor lenge har du vært prostituert og hvor lenge tror du at du vil være det?

Opplever du farlige situasjoner, og hvis ja, hvor ofte?

Hvorfor begynte du å prostituere deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser framtiden ut? Er det en midlertidig jobb eller noe du vil jobbe med forever? Hvis du skal over i mer streite yrker hvordan forklare hullet i cv? Eller vil du skrive det på cv'n :P?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjør du for å ikke bli oppdaget og gir du deler av inntekten din til veldedighet siden du snyter på skatten?

Endret av Arbeider
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er veien mot å bli prostituert? Er ofte ikke sånn barndomsdrøm, eller "det studet jeg kom inn på" :P

Jeg er ikke TS og har en helt annen jobb. Men da jeg søkte etter deltidsjobb som student fant jeg to stillingsannonser for denne typen jobber på finn.no. Da var man fast ansatt i et firma med base i Spania (?), og man fikk opplæring.

Anonymous poster hash: b6402...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et kjærlighetsliv?

Hvis ja, hvordan takler kjæresten din yrket ditt?

Hvis nei, vil du bytte yrke om du møter noen eller må vedkommende aksepteret yrkesvalget ditt?

Du skriver at du som prostituert lærer å skru av følelsene dine, påvirker det følelser i andre relasjoner eller kan du kontrollere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan takler du klienter når du har en dårlig dag? Når du ikke føler deg vel eller er sliten psykisk.

Anonymous poster hash: b6402...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva står det på visittkortet ditt?

"Prostituert", eller pynter du på sannheten og kaller det "Assisterende septikktømmer"?



Anonymous poster hash: 3a1c0...aea
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du for å ikke bli oppdaget og gir du deler av inntekten din til veldedighet siden du snyter på skatten?

Hvis man "snyter" på skatten er det riktige å bruke de pengene som skulle vært skattet på tjenester så man ikke trenger å benytte seg av den offentlige velferden(privat helseforsikring, eget pensjonsfond o.l). Ikke sende spenn til veldedighet : )

Anonymous poster hash: 70f37...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...