Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Hvis en gutt vil ha deg som pulevenn. Hvordan ser dere på saken? Positivt/negativt? Jeg mener, gutten synes hvertfall du er pulbar, men han er ikke forelska..
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Hvis en gutt vil ha deg som pulevenn. Hvordan ser dere på saken? Positivt/negativt? Jeg mener, gutten synes hvertfall du er pulbar, men han er ikke forelska.. For de som ønsker seg en FF, så kommer det vel an på hvordan gutten er og det er individuelt
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Fuck it. Hva synes du om ham da? Er han en som ikke ligger mye følelser i sex ?
Gjest Anonym Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Har du følelser for han ts? Jeg kunne aldri gått inn i et sånt forhold! Jeg har selvrespekt.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Hvis en gutt vil ha deg som pulevenn. Hvordan ser dere på saken? Positivt/negativt? Jeg mener, gutten synes hvertfall du er pulbar, men han er ikke forelska.. Ønsker du en FF eller en kjæreste? Hva er grunnen til at folk velger uforpliktende forhold som FF? Er det bedre for noen å ha FF enn å ha kjæreste? I så fall hvorfor?
Gjest anonym Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 Ønsker du en FF eller en kjæreste? Hva er grunnen til at folk velger uforpliktende forhold som FF? Er det bedre for noen å ha FF enn å ha kjæreste? I så fall hvorfor? Jeg skjønner det heller ikke....Jeg tror at for noen handler det om bekreftelse, og at en god del i dagens samfunn, har blitt vant til å skille mellom sex og følelser, de stenger på en måte av, noe som ikke er bra, og mange blir følelsesmessig avstumpet etterhvert. Mye bedre å være alene i perioder, der man kjenner savn,enn å fylle det ut med FF. Jeg skjønner ikke at folk klarer å ha sex uten følelser.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 Jeg skjønner det heller ikke....Jeg tror at for noen handler det om bekreftelse, og at en god del i dagens samfunn, har blitt vant til å skille mellom sex og følelser, de stenger på en måte av, noe som ikke er bra, og mange blir følelsesmessig avstumpet etterhvert. Mye bedre å være alene i perioder, der man kjenner savn,enn å fylle det ut med FF. Jeg skjønner ikke at folk klarer å ha sex uten følelser. Jeg er enig med deg i at det er bedre å være alene i perioder. Det er synd at folk utsetter seg for å risikere å få ødelagt følelseslivet sitt ved å velge FF.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #8 Skrevet 15. september 2013 Negativt. Tenker "å nei, enda en person som er helt herpa i hodet og ikke får til å ha et normalt forhold med følelser og sånn." Anonymous poster hash: 59961...698
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2013 #9 Skrevet 15. september 2013 Ikke rart det er 7mnd ventetid hos psykologer/psykiatere idag, minst...
#Sunrise Skrevet 15. september 2013 #10 Skrevet 15. september 2013 Er vel bedre og ha en FF , en og ha mange ons? FF kan jo være så forskjelig, noen har bare sex, noen møter hverandre uten og ha sex. jeg har selv hatt en FF for mange år siden.Vi hadde et veldig bra vennskap, vi var kjærester når vi var yngre(unge nok til og ikke ha sex), men så passa vi ikke som kjærester. Neon år etter var vi nesten som kjærester, bare at vi ikke hadde kjærestefølelsene og ikke var sjalu på hverandre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå