Gjest testergjester Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Jeg tror mannen min er utro, i alle fall har til hensikt å være det om han ikke allerede har vært det. Han har gått bak ryggen min før, 2 ganger der han hadde nettprofil på en datingside først, så noen år senere på en sexside. Jeg valgte å tilgi og sa sist at dette var siste gang jeg tilgir. Nå tror jeg han er i gang igjen og har en profil på en sexside. Men selvfølgelig finner jeg ikke ut av det. Han har nok lært av tidligere erfaringer og skjuler sine spor. Grunnen til at jeg tror det er han: - profilteksten er skrevet identisk på samme måte som han skriver - brillene på bildene er identisk lik hans - han har låst pcen sin med eget passord. Vi har brukt hverandres pcer før da barna av og til har den ene - sitter mye i et annet rom med pc'n - låser pc'n om han går fra den og jeg er i nærheten - oppdaga at han har tatt bilder av seg selv i bar overkropp med mobilen og for å skjule det har han sendt det på mail til seg selv og sletta bildene. Aner ikke hva jeg skal gjøre for å komme til bunns i saken. Har snakket han med den profilen men han nekter selvfølgelig. Har en dårlig magefølelse. Men jeg orker ikke være her om han er i gang igjen, har slitt mye med å stole på han igjen etter sist. Men så synes jeg det blir dumt å rive opp barn og gå fra han når jeg ikke vet.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 uf Anonymous poster hash: 944ef...cb6
Miss moneypenny Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Kanskje du kan lage en falsk profil, også prøve å komme i kontakt med han via den? Så prøver du å bli best mulig kjent med han igjennom profilen, uten at han skjønner at det er deg. Etterhvert kan du kanskje finne ut om det er mannen din. Men det er en tungvinn måte å finne det ut på. Nå er ikke jeg så teknisk av meg, men kanskje det går an å finne ut av hvilke nettsider han har vært på uten å bruke pcen? 3
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Kanskje du kan lage en falsk profil, også prøve å komme i kontakt med han via den? Så prøver du å bli best mulig kjent med han igjennom profilen, uten at han skjønner at det er deg. Etterhvert kan du kanskje finne ut om det er mannen din. Men det er en tungvinn måte å finne det ut på. Nå er ikke jeg så teknisk av meg, men kanskje det går an å finne ut av hvilke nettsider han har vært på uten å bruke pcen? Finnes det ikke også detektivbyrå som tar utroskapssaker og skaffer eventuelle bevis?
Zess Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Jo, du vet. Dette er ikke noe å lure på. Hvorfor godtar du forresten at han låser pc-en sin? Den type privatliv har han ikke krav på etter tre epsioder med nettcheating, og hvorfor har han i det hele tatt behov for å låse den? 2
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 KREV å få passordet og gå inn på pcn FØR han får anledning til å slette noe,,, men du vet vel egentlig allerede hva du kommer til å finne.
Gjest testergjester Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 Å kreve noe passord går nok ikke her i huset med denne mannen. Han ser jo ikke engang at det han gjore var så ille siden han aldri traff noen. Tror heller ikke han traff noen forrige gang, da hadde jeg gått. Men dessverre var intensjonen å treffe noen, det er vel like ille som å faktisk gjøre det. Og jeg var medskyldig i at han gjore det har jeg fått vite, siden vi kranglet en del i de periodene. Men alle par krangler da. Et samliv er jo ikke rosenrødt hele tiden, og man skal jo kunne stole på hverandre uansett om man han en dårlig periode. Nei jeg vet ikke hvordan få vite. En gang gjør han vel feil, men orker jeg vente. Må nok gå ennå en gang i tenkeboksen, ennå en gang på finn og vurdere boligmarkedet, ennå en gang gå noen runder med meg selv... HI
Nettinettet Skrevet 14. september 2013 #8 Skrevet 14. september 2013 Hvor gammel er mannen din, og når startet dette? Hvordan har dere det ellers i samlivet? Hvor lenge siden er det du var lykkelig og følte at dere hadde det bra? Føler du at dette er mannen i ditt liv og en som du vil leve resten av livet ditt med? Har du vurdert samlivsrådgivning?
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2013 #9 Skrevet 15. september 2013 Hvorfor vil du ikke ta rådet til hun over her, som foreslår at du lager en falsk profil, for å komme i kontakt med han? Det er jo faktisk ikke helt håpløst dette, når du har en såpass stor mulighet til å finne ut av hva han driver med på nettet.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2013 #10 Skrevet 15. september 2013 Når man har en vond følelse i magen ang om partneren er trofast eller ikke, er det som regel noe som skurrer i forholdet. Den følelsen av at noe skjules, at noe ikke er greit. Den følelsen forteller deg at han driver med noe du ikke skal vite. Du hadde ikke hatt den følelsen hvis ikke noe var galt i forholdet deres. Det er ikke alle som har den følelsen når det gjelder sin ektefelle... Og sannheten er ofte verre enn det vi "naive" ektefellene går og tror/håper på. Så det vil ikke tjene noe på å snoke, du kommer til å finne bevis og sikkert også verre bevis enn det du er redd for å finne. Og hva gjør du med det? Vil det få deg til å føle deg bedre? Er det det du trenger for å kunne gå fra mannen din? Jeg tror du vet nok nå, du kan ikke fortsette dette samlivet på denne måten. Enten må dere i gang med parterapi/samtaler om forholdet eller så flytter du ut. Det er trist for barna og det er tungt å leve alene men det er psykisk tyngre å leve med en man ikke er sikker på om bedrar deg. Det kan på sikt faktisk gjøre deg syk, både psykisk syk og fysisk syk - og det er vel ikke dette samlivet verdt, sånn jeg kan lese det?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #11 Skrevet 15. september 2013 Hva i alle dager? Han har ingen respekt for deg. Det "nytter ikke å kreve passord"? Hvis alternativene er at du enten får innsyn i hans Internett-aktiviteter eller at du bryter ut av forholdet finner du ut hvor du har han ihvertfall. Høres ikke ut som du kan leve sånn. Hans tidligere oppførsel er årsak til din usikkerhet, derfor bør han være villig til å strekke seg langt. Noe annet vitner om lite kjærlighet og respekt for deg. I tillegg vil jeg si som Dr.Phil: tidligere oppførsel er en indikasjon på fremtidig oppførsel... Anonymous poster hash: 11930...08a
Gjest Heartbeat Skrevet 15. september 2013 #12 Skrevet 15. september 2013 Han driver definitivt med noe snusk_!!!!! Ikke vær godtroende. Kom deg vekk fra svinet
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2013 #13 Skrevet 15. september 2013 Gjemme mobil og ha hemmelig passord på pc og mobil - sikreste tegn på utroskap! (eller noe annet som ikke er greit). Det er bare å begynne skilsmisse-prosessen, for dere kommer til å komme dit før eller senere.
MilleVanille Skrevet 15. september 2013 #14 Skrevet 15. september 2013 Enig i at du bør lage en falsk profil og bli kjent med denne personen du tror kan være mannen din.
Gjest Anonym Skrevet 15. september 2013 #15 Skrevet 15. september 2013 Å gå veien om en falsk profil, er fjortisoppførsel og under din verdighet. Gi fyren reisepass, livet er alt for kort til å bruke tid på sånne klovner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå