Gå til innhold

Hvor kjøpe Chanel-vesker i Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gi meg en god grunn til at man ikke skal bruke finn.no !

Hundretusenvis bruker den siden til kjøp og salg.

Hvis man er kritisk til hva man kjøper, bruker sunn fornuft og vet hva man skal se etter så er det ingenting i veien for å kjøpe noe derfra.

Personlig ville jeg aldri kjøpt eller solgt noe av det "dyrere" slaget (som fks en veske til over 20 000) uten å møtt selgeren personlig for å sjekke varen!!

Det er det tryggeste for begge parter.. Kjøperen får sjekke at varen er ekte og selgeren får pengene ved kontant oppgjør...

En god grunn? Finn.no har 'historisk sett' slitt ekstremt med det at folk har brukt 'Torget' som en markedsplass for falske varer. Saker har blitt politianmeldt - og det er tatt ut tiltale mot selgere. Det lages dessverre svært gode kopier av nettopp Chanel, det forfalskes kvitteringer - du kan kjøpe templates på nett hvor du bare fyller inn riktig informasjon for det du skal selge og du får en kvittering som ser svært ekte ut, disse sorte kortene som følger med hvor serial number skal bekreftes kan kjøpes separat etc.

Jeg tror dessverre også det blir naivt å si at man også med de beste kopiene som lages helt sikkert kan se forskjell fra ekte vare hvis man ikke kan sammenligner side ved side og med svært høye kunnskaper om hvordan det ekte produktet skal være. De aller fleste som søker etter Chanel på finn.no har mest sannsynlig ikke det - noe som gjør det enklere for de som ønsker å lure andre.

Det tryggeste er kontant oppgjør? Her er jeg uenig - flere av de som har solgt Chanel på finn.no har operert med ulike falske navn og nummer, noe som kan gjøre det umulig å finne personen igjen hvis man skulle ha et problem. Har du et kontonummer så har du i det minste noe som er registrert på et ekte navn. Å gi 20 000,- ++ kontant synes jeg er risky i allefall. Betalingsgarantien til Finn.no er også et bedre alternativ enn 20 000,- i hånden.

Amadine - du har jo selv skrevet i en tråd her tidligere at du har blitt svindlet på finn.no ? Det tok jo i følge deg selv flere måneder før du skjønte at vesken du hadde kjøpt var falsk, og det KUN fordi selgeren la ut samme vesken på nytt. Du har tydeligvis endret mening ift at du ikke ville tørre å kjøpe Chanel på finn.no senere - og jeg håper virkelig du har fått en ekte veske denne gangen.m9rs7r.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En god grunn? Finn.no har 'historisk sett' slitt ekstremt med det at folk har brukt 'Torget' som en markedsplass for falske varer. Saker har blitt politianmeldt - og det er tatt ut tiltale mot selgere. Det lages dessverre svært gode kopier av nettopp Chanel, det forfalskes kvitteringer - du kan kjøpe templates på nett hvor du bare fyller inn riktig informasjon for det du skal selge og du får en kvittering som ser svært ekte ut, disse sorte kortene som følger med hvor serial number skal bekreftes kan kjøpes separat etc.

Jeg tror dessverre også det blir naivt å si at man også med de beste kopiene som lages helt sikkert kan se forskjell fra ekte vare hvis man ikke kan sammenligner side ved side og med svært høye kunnskaper om hvordan det ekte produktet skal være. De aller fleste som søker etter Chanel på finn.no har mest sannsynlig ikke det - noe som gjør det enklere for de som ønsker å lure andre.

Det tryggeste er kontant oppgjør? Her er jeg uenig - flere av de som har solgt Chanel på finn.no har operert med ulike falske navn og nummer, noe som kan gjøre det umulig å finne personen igjen hvis man skulle ha et problem. Har du et kontonummer så har du i det minste noe som er registrert på et ekte navn. Å gi 20 000,- ++ kontant synes jeg er risky i allefall. Betalingsgarantien til Finn.no er også et bedre alternativ enn 20 000,- i hånden.

Amadine - du har jo selv skrevet i en tråd her tidligere at du har blitt svindlet på finn.no ? Det tok jo i følge deg selv flere måneder før du skjønte at vesken du hadde kjøpt var falsk, og det KUN fordi selgeren la ut samme vesken på nytt. Du har tydeligvis endret mening ift at du ikke ville tørre å kjøpe Chanel på finn.no senere - og jeg håper virkelig du har fått en ekte veske denne gangen.m9rs7r.png

Grunnen til at jeg ble svindlet var blant annet at jeg gjorde null research på forhånd og handlet på impuls. Jeg er veldig klar over at absolutt alt med Chanel kan forfalskes, til og med kvitteringer. Jeg ser stadig falske vesker blir lagt ut på finn og det er utrolig trist at folk går i samme felle som jeg gjorde. Jeg var i kontakt med en som solgte en jumbo veske som hadde kvittering fra Chanel butikken på Heathrow T3. Det viste seg at veska og kvitteringen var falsk, Jeg konfronterte selger med dette, men allikevel solgte hun veska dagen etter :sjokkert:

Jeg synes ikke man skal gå utifra at alle på finn selger kopivarer. Mange selger ekte vesker, meg selv inkludert. Hadde ikke hatt samvittighet til å selge replicaer, dessuten hadde jeg vært redd for hva som kunne ha skjedd hvis det hadde blitt oppdaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har null peiling på hva man skal kjøpe så bør man strengt tatt ikke kjøpe bruktvarer...

Da er det safest å kjøpe i butikk...

Jeg personlig har valgt personlig oppmøte når jeg kjøper og selger ting.. har med meg legitimasjon også og foretrekker å se det når av selger når jeg kjøper dyrere ting...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett mange falske vesker på finn! Spesielt Chanel og Mulberry. Styr unna.

Anonymous poster hash: 1b68c...82e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett mange falske vesker på finn! Spesielt Chanel og Mulberry. Styr unna.

Anonymous poster hash: 1b68c...82e

Celine mini luggage også :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett mange falske vesker på finn! Spesielt Chanel og Mulberry. Styr unna.

Anonymous poster hash: 1b68c...82e

Hvordan type chanel vesker er det som folk selger kopier av? Kun classic flap? Har du sett noen i det siste? Jeg sjekker finn daglig så får med meg det som blir lagt ut fra blant annet chanel. Hvordan ser du at de er falske? Noen ser jo falske ut ved første øyekast så hadde vært moro å visst hvordan man spotter en god replica chanel veske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil nå antyde at man ikke fortjener en Chanel om man er så mindre smart at man kjøper en basert på et bilde på finn.no.

Synd at enkelte svindlere skal ødelegge for alle de som selger ekte produkter!!

For min personlige mening er at finn er en bra side.. bare man bruker sunn fornuft... men det trenger man nesten uansetr hvor du handler privat på nett...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig off topic,men hva tenker dere om trendsales.no når det gjelder kopivarer? Der jobber det et team som skal forhindre at falske varer blir solgt på deres side. Men hvordan kan de se det når folk legger ut 1-2 avstandsbilder av en classic flap eller f.eks christian louboutin sko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fake eller ei, er uansett ikke verdt 20-30000 for ei ussel veske.



Anonymous poster hash: 46c85...b07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trendsales gjør er å be om kopi av kvittering og sertifiseringsbevis. Akkurat som finn. Men man har ingen garantibder heller for at veskene er ekte...

Derfor syns jeg mann skal møte selger personlig å se produktet før man betaler.. Safere måte kan man ikke handle brukt gjennom nettet på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er smak og behag..

Deg om den saken!!

Foretrekker å ha et par dyre vesker som holder enn å ha skapet fullt av vesker av dårligere kvalitet..

Men godt vi mennesker er forskjellige..

Ville vært kjipt om vi alle gikk rundt med Chanel, Mulberry eller LV... Da ville det ikkee vært like eksklusivt lenger...

Fake eller ei, er uansett ikke verdt 20-30000 for ei ussel veske.

Anonymous poster hash: 46c85...b07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte min i Paris! Anbefaler å reise til Paris, ikke så dyrt

Ikke så dyrt for chanel eller turen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trendsales gjør er å be om kopi av kvittering og sertifiseringsbevis. Akkurat som finn. Men man har ingen garantibder heller for at veskene er ekte...

Derfor syns jeg mann skal møte selger personlig å se produktet før man betaler.. Safere måte kan man ikke handle brukt gjennom nettet på...

Ifølge trendsales sine hjemmesider så er det fobdt å legge ut kopivarer og at det jobber erfarne folk der som sjekker autensiteten til varene. Hmm,vet ikke helt om det er til å stole på ;\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

versitaire collection er vel en trygg side å handle på? Har ikke handlet der selv. Men der legger privatpersoner ut varer og så blir varene sendt til versitaire collection for å sjekkes at varen er ekte før den blir sendt ut til kjøper.

Endret av amadine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du finner seriøse selgere på Ebay om du gjør skikkelig research. Veskene er brukt, men du finner mange som er veldig pent brukt til 8 tusen og oppover. Det er ulovlig å selge fake på Ebay så om du blir lurt vil Ebay hjelpe deg med å heve kjøpet.

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Den ‎11‎.‎09‎.‎2013 at 14.05, AnonymBruker skrev:

Jeg vil og ha, kan jeg kjøpe i Oslo eller må jeg dra til utlandet?

 


Anonymous poster hash: dc7f9...0d1

 

Innlegget er endret iht KGs regler.

/lillesky (mod)

Endret av lillesky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de jo Chanel i Stockholm. Det er ikke så langt unna. Jeg solgte nettopp en Chanel-veske på finn. Men det er visst mange svindlere der, så jeg ville vært forsiktig med å kjøpe noe der, med mindre du møter på noen ærlige selgere. Jeg har hørt om folk som kjøper ekte vare, kjøper deretter en kopi som de selger som ekte med kvittering og alt på Finn.

Anonymkode: e8427...9a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎09‎.‎07‎.‎2016 at 0.14, Ailinnna skrev:

 

Innlegget er endret iht KGs regler.

/lillesky (mod)

Endret av lillesky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...