Gå til innhold

Hvor kjøpe Chanel-vesker i Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller bare bruker den som normalt. Fyll den med alt du vanligvis har i en veske og bær den på skulderen. Da spør ingen.

Tollerne kan jo spørre selv om varen er tatt i bruk. Tollerne kan vel triksa vi nordmenn bruker hvis vi blir stoppet. Da kan jo alle si at varene er kjøpt for lenge siden. Hvis tollerene er i tvil kan de ta varen ifra deg til det er bevist at varen ikke ble kjøpt på reisen.

http://www.abcnyheter.no/penger/oekonomi/2012/12/25/unnga-ga-pa-en-luksussmell?page=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så teit at det skal være så vanskelig å få tak i 2.55-vesken da. Hvor er det størst sannsynlighet å få tak i den? London? Paris?



Anonymous poster hash: dc7f9...0d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så teit at det skal være så vanskelig å få tak i 2.55-vesken da. Hvor er det størst sannsynlighet å få tak i den? London? Paris?

Anonymous poster hash: dc7f9...0d1

Det er vel litt hipp som happ. Hvis du vet når du skal reise så kan du kontakte butikkene og høre om de kan holde av til deg. Jeg gjorde ikke det da jeg var i Belgia og da var de utsolgt for alle classic flap veskene, bortsett fra jumbo eller maxi utgaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på.... Men er avhengig av vesker som er greie å ha på skulderen, så må i så fall teste den ut først!

Skjønner :) Det er jo bare å prøve den på.

Det selges to GST vesker på finn.no nå. En i svart og en i beige. Begge med sølvdetaljer. Er en butikk i Vestfold som selger vesker som har lagt ut annonsen. Prisen ligger på 14.800 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Vintage Bogstadveien :)

Den er borte gitt. Mulig han fortsatt selger på finn.no, men selve butikken eksisterer ikke lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har lagt ned butikken :/ Men Løkka har en butikk... husker ikke hva den heter men kan sjekke...

Hvilken modell og prisklasse ser du etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser tråden er gammel men jeg svarer alikevel på et av spørsmålene.

Butikkene legger vanligvis ikke av vesker nei, så å ringe har lite for seg, og ja det er sannsynlig at butikkene ikke har vesken inne, spesielt i sort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er borte gitt. Mulig han fortsatt selger på finn.no, men selve butikken eksisterer ikke lenger.

Åh, det visste jeg ikke:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra en tur til London :) Billige reiser... Iallefall hvis man sammenlignet med hva du skal betale for vesken :)

*enhver kvinne uten respekt for lommeboken sin, eier en Chanel*

Go for it :)

Jeg legger straks ut min på finn.no så da kan du se den der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan du slutte å pimpe vesken din? Det er ulovlig iht Kvinneguidens regler, som du tidligere i dag har blitt fortalt.

Antar at TS har funnet en løsning på sitt veskeønske, men anbefaler INGEN kjøp av Chanel på Finn.no. Hvis netthandel er det eneste alternativet ville jeg faktisk heller gått for en powerseller på eBay med authentication fra tPf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du slutte å pimpe vesken din? Det er ulovlig iht Kvinneguidens regler, som du tidligere i dag har blitt fortalt.

Antar at TS har funnet en løsning på sitt veskeønske, men anbefaler INGEN kjøp av Chanel på Finn.no. Hvis netthandel er det eneste alternativet ville jeg faktisk heller gått for en powerseller på eBay med authentication fra tPf.

Jeg har kjøpt min Chanel veske på finn :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg en god grunn til at man ikke skal bruke finn.no !

Hundretusenvis bruker den siden til kjøp og salg.

Hvis man er kritisk til hva man kjøper, bruker sunn fornuft og vet hva man skal se etter så er det ingenting i veien for å kjøpe noe derfra.

Personlig ville jeg aldri kjøpt eller solgt noe av det "dyrere" slaget (som fks en veske til over 20 000) uten å møtt selgeren personlig for å sjekke varen!!

Det er det tryggeste for begge parter.. Kjøperen får sjekke at varen er ekte og selgeren får pengene ved kontant oppgjør...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg en god grunn til at man ikke skal bruke finn.no !

Hundretusenvis bruker den siden til kjøp og salg.

Hvis man er kritisk til hva man kjøper, bruker sunn fornuft og vet hva man skal se etter så er det ingenting i veien for å kjøpe noe derfra.

Personlig ville jeg aldri kjøpt eller solgt noe av det "dyrere" slaget (som fks en veske til over 20 000) uten å møtt selgeren personlig for å sjekke varen!!

Det er det tryggeste for begge parter.. Kjøperen får sjekke at varen er ekte og selgeren får pengene ved kontant oppgjør...

Enig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...