guesswho Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Skal vokse meg for første gang om et par uker på salong. Lurer på om det er noen tips som jeg kan gjøre på forhånd for at prosessen skal bli mindre smertefri eller enklere? Erfaringer fra andre hvordan det er å vokse tar jeg også i mot. Er det helt forferdelig vondt??
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Jeg syntes ikke bikinilinja var så vondt.. Og har en del hår der. Lår var helt greit det, ikke så mye hår der. Men leggene var helt forferdelig.. Det skal jeg aldri ta igjen. Lykke til Anonymous poster hash: a3a91...85e
Gjest Søren76 Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Jeg syntes ikke bikinilinja var så vondt.. Og har en del hår der. Lår var helt greit det, ikke så mye hår der. Men leggene var helt forferdelig.. Det skal jeg aldri ta igjen. Lykke til Anonymous poster hash: a3a91...85e Så bra la alt være da ikke farligt jo
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Så bra la alt være da ikke farligt jo *jage ut av tråden med kjepp* TS: Smerteterskelen varierer. Det er dog forventningene som er verst - ignorer smerten som best du kan, det går som regel veldig greit. Anonymous poster hash: 116e5...b81 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 *jage ut av tråden med kjepp* TS: Smerteterskelen varierer. Det er dog forventningene som er verst - ignorer smerten som best du kan, det går som regel veldig greit. Anonymous poster hash: 116e5...b81 Helt enig i denne, det er forventningen som er verst. Akkurat i det hun river så tenker du kanskje "au", men det er over på et sekund. Det er ikke en langvarig smerte, for hun må legge på ny voks og la den stivne og sånt. Så du ligger ikke i et smertehelvete konstant liksom. Og resultatet blir så braaaa Anonymous poster hash: 8cc3f...8e8
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #6 Skrevet 11. september 2013 Exfolier huden godt før du drar dit, om du ikke allerede gjør den jevnlig. Det gjør at det er lettere for henne å rive ut alle hår, og for å unngå inngrodde hår. Du kan godt ta en zyrtec før behandlingen, det hjelper mot røde prikkerAnonymous poster hash: de645...9f4
Cookiemonster Skrevet 11. september 2013 #7 Skrevet 11. september 2013 La være å smøre deg med lotion også før voksing, det er bedre visst huden er litt tørr. Lykke til :-)
guesswho Skrevet 12. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2013 Zyrtec, hva er det? Takk for tips!
globalagogo Skrevet 16. september 2013 #9 Skrevet 16. september 2013 Ha på løse klær. Ikke en god ide å dra på seg jeans etter voksing. Joggebukse er nesten et must:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå