Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vokse meg for første gang om et par uker på salong. Lurer på om det er noen tips som jeg kan gjøre på forhånd for at prosessen skal bli mindre smertefri eller enklere?

Erfaringer fra andre hvordan det er å vokse tar jeg også i mot. Er det helt forferdelig vondt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes ikke bikinilinja var så vondt.. Og har en del hår der. Lår var helt greit det, ikke så mye hår der.

Men leggene var helt forferdelig.. Det skal jeg aldri ta igjen.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: a3a91...85e
Skrevet

Jeg syntes ikke bikinilinja var så vondt.. Og har en del hår der. Lår var helt greit det, ikke så mye hår der.

Men leggene var helt forferdelig.. Det skal jeg aldri ta igjen.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: a3a91...85e

Så bra la alt være da :) ikke farligt jo :)
Skrevet

Så bra la alt være da :) ikke farligt jo :)

*jage ut av tråden med kjepp* :balltre:

TS: Smerteterskelen varierer. Det er dog forventningene som er verst - ignorer smerten som best du kan, det går som regel veldig greit.

Anonymous poster hash: 116e5...b81

• Liker 2
Skrevet

*jage ut av tråden med kjepp* :balltre:

TS: Smerteterskelen varierer. Det er dog forventningene som er verst - ignorer smerten som best du kan, det går som regel veldig greit.

Anonymous poster hash: 116e5...b81

Helt enig i denne, det er forventningen som er verst. Akkurat i det hun river så tenker du kanskje "au", men det er over på et sekund. Det er ikke en langvarig smerte, for hun må legge på ny voks og la den stivne og sånt. Så du ligger ikke i et smertehelvete konstant liksom. Og resultatet blir så braaaa :)

Anonymous poster hash: 8cc3f...8e8

Skrevet

Exfolier huden godt før du drar dit, om du ikke allerede gjør den jevnlig. Det gjør at det er lettere for henne å rive ut alle hår, og for å unngå inngrodde hår. Du kan godt ta en zyrtec før behandlingen, det hjelper mot røde prikker

Anonymous poster hash: de645...9f4

Skrevet

La være å smøre deg med lotion også før voksing, det er bedre visst huden er litt tørr.

Lykke til :-)

Skrevet

Zyrtec, hva er det?

Takk for tips! :)

Skrevet

Ha på løse klær. Ikke en god ide å dra på seg jeans etter voksing. Joggebukse er nesten et must:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...