Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med en gutt i 1 år og 3 mnd. Vi hadde det veldig bra, men endel krangler, mest om småting (jeg reagerer på småting han gjør, som jeg ikke burde) og han er ustabil. Men som sagt når det var bra, så var det virkelig bra. Vi elskeR hverandre veldig høyt, og vi hadde planer om å flytte sammen.

Men problemet vårt er at vi krangler mye, og vi driver hverandre til vanvidd med det. Så en dag jeg dro fra han fordi jeg skulle på jobb, ble vi enige i at jeg skulle enten komme tilbake etter jobb, eller etter jobb dagen etter. Jeg sa at jeg ville komme dagen etter siden jeg hadde jobber sent og skulle opp tidlig, og det var greit (Han bor ca 45 min unna).

Vi snakket på meldinger utover kvelden og natta, og begynner å starte en liten diskusjon som ender i krangel, og han slår opp på sms, beklager det osv.

Så blikket han meg fra Facebook og svarte meg ikke da jeg ringte eller sendte meldinger. Samme måte har han oppført seg gjentatte ganger i forholdet.. Han svarte innimellom på meldinger og fortalte meg at han vil være alene, vil ikke ha kjæreste og jeg får ikke flere sjanser.

En dag da jeg drar å besøker han, kommer han ut for å snakke med meg og han sier at han er skikkelig kald og sier at han må inn igjen hele tiden. Han blir ute med meg en liten stund og vi prater. Han sier det samme han har sagt tidligere, og at det er helt slutt mellom oss. Vi kysser litt og han sier at han elsker meg før jeg drar hjem og vi avtalte å møtes dagen etter.. Han sa vi kunne prøve pære venner.

Dagen etter kommer han til byen jeg bor, og vi er sammen i 2 timer, før han sier han må hjem. Vi hadde det veldig bra, jeg holdt han i hånda og vi kysset litt, og han spandere mat. (Dette var søndag).

Vi sende meldinger utover hele kvelden, som før.. Og skulle egentlig møtes i går også, men da jeg spurte han når jeg skulle komme, så sa han at det hadde dukket opp noe han måtte gjøre.. Og vi bestemte å møtes i dag istedenfor. Og han sa vi bare skal være venner, og at det er liten sjanse for oss to igjen.

Men han sier at han elsker meg, og det vet jeg at han gjør. Men han sier at det går ikke mer, fordi han vil være alene.. Han har det ikke bra nå, det merker jeg.. Men hva kan jeg gjøre for at vil bli kjæresten min igjen? Jeg har sagt til han at jeg er helt ferdig med å lage diskusjoner ut av bagateller osv, men han sier at jeg har fått mine sjanser og at det er for sent. Jeg er helt knust, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Har noen her noen gode innspill til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ferdig og holder deg på løpestreng. Drit i hele fyren og finn deg en normal kar som setter pris på deg og som du ikke krangler med konstant.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Han sier det jo ganske tydelig da. Han er ferdig med deg. Da må du bare respektere det. Ikke ha kontakt med ham, det tror jeg bare vil gjøre at du får urealistiske forhåpninger. Pass på å ha nok å gjøre på slik at du får tankene over på andre ting.

Skrevet

Drit i hele fyren og finn deg en normal kar som setter pris på deg og som du ikke krangler med konstant.

Evt. gi blaffen i fyren og finn deg selv før du forsøker deg på forhold igjen. Er du en som henger deg mye opp i små bagateller så bør du gå i deg selv og rette på sånt, ellers blir forhold bare noe herk for begge parter.

Anonymous poster hash: 6da79...471

Skrevet

Har vært i et forhold der jeg ofte brukte samme argument: "når vi har det bra, har vi det skikkelig bra!". Det tok lang tid før jeg forsto at man ikke skal trenge å si sånt i ett godt forhold. Dere krangler/diskuterer mye; altså er dere ikke på bølgelengde. Vær sterk og hold deg unna han! Han er ferdig, nå sitter han bare bakoverlent og nyter følelsen av å "sleika på ryggen".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...