Gjest Bud Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Heisann jinter! I et forsøk på å oppgradere garderoben så er jeg ute etter noen nye adiletter og hvite tennissokker. Neida, hvite tennissokker er det trøndere som bruker, men adiletter må jeg ha! Europris..?
Aldrisur Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Ha-ha Bud! Schtiiilig. Prøv å google Adiletter! Nå vet jeg i hvert fall hva det er, og i hvilken sammenheng de benyttes!
Gjest Bud Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Ha-ha Bud! Schtiiilig. Prøv å google Adiletter! Nå vet jeg i hvert fall hva det er, og i hvilken sammenheng de benyttes! Ja, du veit, skal det bli en skikkelig ONSdag så må man ha svarte adiletter og hvite tennissokker
Gjest bustyvel Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Du kunne trengt noen nye sokker også da, du som kaster en sokk hver gang den er ødelagt, ergo har du masse partnerløse sokker slengende...
Aldrisur Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Ja, du veit, skal det bli en skikkelig ONSdag så må man ha svarte adiletter og hvite tennissokker Med svarte adiletter og hvite tennisokker blir det ONSdag hele uken vettu!
Gjest Bud Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 249,- for to adiletter på Intersport
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå