Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stoler helt på mannen min så tror på ingen måte han finner på noe galt. Han er på seminar en uke, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal takle ting. Snakka med han på tlf og jeg greier det bare ikke. Alt i forholde er bra, og jeg glad på hans veiene at han får denne turen. Det er ikke snakk om krangling og jeg vil ikke ødelegge noe for han. Vet ikke hva jeg skal gjøre egentlig...

Anonymous poster hash: 38f8c...857
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg sammen og finn på noe med noen venner!

• Liker 1
Skrevet

Kvinne mitt skaut! Det er snakk om en liten uke. Ta deg sammen.

• Liker 1
Skrevet

Takle forholde akkurat nå. Har ikke så mangen å finne på ting med og greier å ta meg sammen og vere alene en uke. bare greier ikke snakke med han nå. Han tar masse kontakt og før vi flytta sammen så snakka vi sammen hver kveld på skype eller tlf. Vil ike ha no krangel ut av dette

Anonymous poster hash: 2be04...b8b
Skrevet

Tarræ ei bolle!

Jeg får ikke sett mannen min på minst 2 år. En uke klarer du.

Anonymous poster hash: c1fa0...446
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ser min hver 6 uke eller hver andre måned. Kan ikke akkurat si jeg syntes synd på deg. Ta deg sammen og gjør deg selv opptatt. Don't be needy.

• Liker 1
Gjest pilldorf
Skrevet (endret)

Tja. Hva er det å takle ? Å klare seg en uke på egenhånd?

Og å kommunisere noen ganger i løpet av en uke er jo som regel ikke uhørt heller da, uavhengig av hvor en er i verden. Hvis man er genuint glad i personen da og ønsker å snakke sammen litt i blant, om alt og ingenting.

Endret av pilldorf
Skrevet

Takle forholde akkurat nå. Har ikke så mangen å finne på ting med og greier å ta meg sammen og vere alene en uke. bare greier ikke snakke med han nå. Han tar masse kontakt og før vi flytta sammen så snakka vi sammen hver kveld på skype eller tlf. Vil ike ha no krangel ut av dette

Hjelpes. Ikke klarer du å snakke med ham, og ikke klarer du å være alene. Gjør han alt for deg siden du ikke klarer dette?

• Liker 1
Skrevet

Ja herregud greier helt fint å ikke se han på en uke da. greier bare ikke å forholde meg til han. Mangen andre ting som spiller inn her som ikke har no med han å gjøre å. Prver å ikke ødelegge denne uka for han! d er hva som er saken her

Skrevet

Jeg gjør stort sett alt hjemme og han er den som er needy. jeg takler ikke helt mine egene problemer så vanskelig å takle han nå. vil ikke ødelegge uka hans.. noen sms og sånt hadde vert helt greit, mn timer på tlf og skype er vanskelig nå. Savner han men er langt fra desperat

Skrevet

Ja herregud greier helt fint å ikke se han på en uke da. greier bare ikke å forholde meg til han. Mangen andre ting som spiller inn her som ikke har no med han å gjøre å. Prver å ikke ødelegge denne uka for han! d er hva som er saken her

Det kom ikke akkurat tydelig frem. Hva er disse andre tingene da?

Skrevet

Ta deg sammen er hva du kan gjøre. Jeg er gift med en sjømann som er ute 5 uker og hjemme 5 uker (minus 2 dager i reisedøgn) Så kan ikke si det er synd i deg. Du må da greie å være vekke fra mannen 1 uke. Så avhengig er du vel ikke av mannen din?

Anonymous poster hash: aadf9...f14
Skrevet

Har jo ikke så mye med saken å gjøre da. Bare redd for dette kommer til å ende opp med no sjalusidrama om jeg ikke greier å holde kontakten orntelig. Han tror d er for jeg er sjalu og usikker eller at han blir det. Jeg er ikke needy eller har problemer med å vere alene en uke... takler bare ikke at han er det

Skrevet

Ta deg sammen er hva du kan gjøre. Jeg er gift med en sjømann som er ute 5 uker og hjemme 5 uker (minus 2 dager i reisedøgn) Så kan ikke si det er synd i deg. Du må da greie å være vekke fra mannen 1 uke. Så avhengig er du vel ikke av mannen din?

Anonymous poster hash: aadf9...f14

du har ikke lest jeg sier at jeg ikke har no problem med det? at jeg bare ikke greier å forholde meg til at han er needy og uskker?

Skrevet

Hvorfor vil du ikke snakke med ham på telefon?

Gjest pilldorf
Skrevet

du har ikke lest jeg sier at jeg ikke har no problem med det? at jeg bare ikke greier å forholde meg til at han er needy og uskker?

At han er, sier du ?

Skrevet

fordi det er vanskelig, takler det bare ikke. Vet ikke hvorfor. Jeg savner han jo og elsker han...

Skrevet

Ja han er neddy og trenger snakke hele tiden. Savner han jo selvfølgelig men ikke på den måten som han tydeligvis gjør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...