Kira-delta Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Hos frisøren fikk jeg tatt en del striper, det ble gult og jeg fikk med en toner som jeg skulle bruke 2 dager etter stripingen. Jeg gjorde som det sto på pakken, og lot det sitte i 25min. Jeg skylte og skylte, og skylte og skylte, så vasket jeg med shampoo og vasket mer med shampoo.. Men blåfargen gikk ikke ut... Der håret mitt var mørkest oransj er det askebrunt og pen farge. Men i de lyseste stripene og de mellomlyseste er håret bensinblått- og grønt :o Ordentlig knæsje farger!! Det ser helt jævlig ut, jeg har vasket mer i dag men det blir ikke svakere. Hva kan jeg gjøre? Dette er helt krise
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Tja, jeg ville kanskje ringt frisøren og spurt? Anonymous poster hash: c7043...4dc 1
Kira-delta Skrevet 1. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2013 Tja, jeg ville kanskje ringt frisøren og spurt?Anonymous poster hash: c7043...4dc Hmm jeg tror det er søndag i dag.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Mandag i morgen da Anonymous poster hash: c7043...4dc
Kjempeliten Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 ja, ring de med en gang i morgen eller stikk ned. Om du må ut av huset så ta på deg lue:)
Kira-delta Skrevet 1. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2013 Skal på jobb klokken syv i morgen.. Hjelpes! Og frisøren min dro til tokyo i dag. Hehe dette kommer til å bli bra 1
Kjempeliten Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 Er det fler som jobber på samme frisørsalong? Be en av de fikse opp i det.
Kira-delta Skrevet 1. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2013 Er det fler som jobber på samme frisørsalong? Be en av de fikse opp i det. Kona hans, men de drar sammen. Vet ikke om de skulle stenge salongen eller hva, men jeg får tak i en annen frisør i morgen uansett Ringte farmor og hun mente at honning blandet med litt kaffepulver skulle fungere. Så akkurat nå sitter jeg med det i håret..
miramis Skrevet 1. september 2013 #9 Skrevet 1. september 2013 Kona hans, men de drar sammen. Vet ikke om de skulle stenge salongen eller hva, men jeg får tak i en annen frisør i morgen uansett Ringte farmor og hun mente at honning blandet med litt kaffepulver skulle fungere. Så akkurat nå sitter jeg med det i håret.. Hmm, oppdater meg om hvordan det virket! Syntes det er så gøy med hjemmesnekrede hår- og ansiktsbehandlinger.
Kira-delta Skrevet 1. september 2013 Forfatter #10 Skrevet 1. september 2013 Hmm, oppdater meg om hvordan det virket! Syntes det er så gøy med hjemmesnekrede hår- og ansiktsbehandlinger. Det fungerte faktisk, altså det er fortsatt blått, men langt ifra så bensinblått som tidligere i dag. Nå er håret halmblondt med svakt grønt skjær og lyseblå striper. Håret mitt er også ganske blankt og mykt etter honningen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå