Sitronmelis Skrevet 26. april 2015 #521 Skrevet 26. april 2015 Syns Kim ser mye bedre ut nå jeg. Utenom rumpa da selvfølgelig. Den kunne hun spart seg for 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #522 Skrevet 27. april 2015 Syns Kim ser mye bedre ut nå jeg. Utenom rumpa da selvfølgelig. Den kunne hun spart seg for Jeg synes hun så best ut i 2009-2010. Da var hun ikke så ekstremt fikset på som i dag. Anonymous poster hash: 147cc...f44 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #523 Skrevet 27. april 2015 Enig. Synes ikke det er pent med overopererte kvinner. Hun er skikkelig stram i maska. Akkurat som mora. Anonymous poster hash: a23dd...e81
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #524 Skrevet 27. april 2015 Jeg synes hun så best ut i 2009-2010. Da var hun ikke så ekstremt fikset på som i dag. Anonymous poster hash: 147cc...f44 Det er jeg enig i, men da var hun jo også 5-6år yngre enn nå, og hadde ikke fått barn enda. Det har jo også litt å si for hvor "bra" man ser ut.Anonymous poster hash: 1a2cf...632 1
Gjest Usminket Skrevet 27. april 2015 #525 Skrevet 27. april 2015 Hvor blir det av episode 7? Kommer det ikke ny hver mandag?
Lady Skrevet 28. april 2015 #526 Skrevet 28. april 2015 Hvor blir det av episode 7? Kommer det ikke ny hver mandag? Jeg så den på dailymotion. Måtte bare lete litt, men fant den til slutt
Lady Skrevet 28. april 2015 #527 Skrevet 28. april 2015 Bruce var så søt på intervjuet. Fikk skikkelig godt inntrykk av han!
Gjest Pheel Skrevet 7. mai 2015 #528 Skrevet 7. mai 2015 Vel på tide å innrømme det alle visste. http://www.vg.no/rampelys/tv/hollywood/kylie-jenner-innroemmer-leppene-er-ikke-ekte/a/23448016/
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #529 Skrevet 7. mai 2015 Vel på tide å innrømme det alle visste.http://www.vg.no/rampelys/tv/hollywood/kylie-jenner-innroemmer-leppene-er-ikke-ekte/a/23448016/ Tenk om de hadde innrømt alt de har gjort. Bukplastikk, neseplastikk, fillers her og der osv Anonymous poster hash: 147cc...f44
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #530 Skrevet 7. mai 2015 Tenk om de hadde innrømt alt de har gjort. Bukplastikk, neseplastikk, fillers her og der osv Anonymous poster hash: 147cc...f44 Jepp! Full av fillers og botox i en alder av 17 år... Blir litt av et prosjekt å holde det ansiktet ved like.Anonymous poster hash: 1a2cf...632
Gjest 2JZ Skrevet 7. mai 2015 #531 Skrevet 7. mai 2015 Hadde snart vært på tide å innrømme rumpeinjeksjonene. Man ser jo at Kim, Khloe og Kylie har det. Tror faktisk at Kendall og Kourtney er naturlige. De ser mye bedre ut også. Kourtney har silikon, men det blir liksom en dråpe i havet i forhold til alt det andre de andre har gjort.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #532 Skrevet 7. mai 2015 Hadde snart vært på tide å innrømme rumpeinjeksjonene. Man ser jo at Kim, Khloe og Kylie har det. Tror faktisk at Kendall og Kourtney er naturlige. De ser mye bedre ut også. Kourtney har silikon, men det blir liksom en dråpe i havet i forhold til alt det andre de andre har gjort. Tviler på at kylie har det... Tror ikke dyktige kirurger går med på sånne inngrep på en 17åring som ikke er ferdig utviklet.. Det er jo ingen tvil om at de har gener for store rumper, og kylie sin ser ikke akkurat fake ut.Anonymous poster hash: 1a2cf...632
Gjest 2JZ Skrevet 7. mai 2015 #533 Skrevet 7. mai 2015 Tviler på at kylie har det... Tror ikke dyktige kirurger går med på sånne inngrep på en 17åring som ikke er ferdig utviklet.. Det er jo ingen tvil om at de har gener for store rumper, og kylie sin ser ikke akkurat fake ut.Anonymous poster hash: 1a2cf...632 Du tror vel at leppene er naturlige også?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #534 Skrevet 7. mai 2015 Du tror vel at leppene er naturlige også? ...? Anonymous poster hash: 1a2cf...632
Gjest 2JZ Skrevet 8. mai 2015 #535 Skrevet 8. mai 2015 ...? Anonymous poster hash: 1a2cf...632 Du tror vel at de er naturlige som de hardnakket går ut å påstår. Kylie nektet for at hun hadde gjort noe med leppene hele tiden, men innrømte det til slutt. Man ser jo at rumpa hennes gikk fra ganske flat til å ligne mer og mer på Khloe og Kim sin. Man ser jo at de legger inn fett både i bredden og bak. Det er ikke naturlige proporsjoner.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #536 Skrevet 8. mai 2015 Du tror vel at de er naturlige som de hardnakket går ut å påstår. Kylie nektet for at hun hadde gjort noe med leppene hele tiden, men innrømte det til slutt. Man ser jo at rumpa hennes gikk fra ganske flat til å ligne mer og mer på Khloe og Kim sin. Man ser jo at de legger inn fett både i bredden og bak. Det er ikke naturlige proporsjoner. Den ligner da ikke khloe og Kim sin! Min rompe var også liten frem til jeg var 16-17 år og hadde utviklet meg mer etter puberteten, så ble den stor. Har mye større rompe enn kylie. De har gener for store romper i familien, så den trenger da ikke å være fake! Anonymous poster hash: 1a2cf...632 2
Gjest 2JZ Skrevet 8. mai 2015 #537 Skrevet 8. mai 2015 Den ligner da ikke khloe og Kim sin! Min rompe var også liten frem til jeg var 16-17 år og hadde utviklet meg mer etter puberteten, så ble den stor. Har mye større rompe enn kylie. De har gener for store romper i familien, så den trenger da ikke å være fake!Anonymous poster hash: 1a2cf...632 Da får du fortsette å tro at de er skapt sånn, men det tror ikke jeg.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #538 Skrevet 8. mai 2015 Da får du fortsette å tro at de er skapt sånn, men det tror ikke jeg. Hvem de? Jeg snakker om kylie og rompa hennes... Men du tror vel ikke at de ikke alltid har hatt store romper?selv om Kim og khloe har fylt på så hadde de ganske så digre romper til å begynne med. Det vet vel at noen er født med anlegg for større romper enn andre.. Er bare å se på mamman dems det. Men vet du, det er så mange mennesker som har store romper, og å skulle avskrive det med noe unaturlig synes jeg er ganske respektløst overfør alle de med litt ekstra på rompa.. Spesielt når det endelig er "stuerent" og ikke noe man lengre trenger å være flau over. Det er ikke noe unaturlig stort med rompa til kylie, og store romper ligger i familien så det er ganske sannsynlig at hun også kan ha arvet stor rompe... Anonymous poster hash: 1a2cf...632 3
Gjest 2JZ Skrevet 8. mai 2015 #539 Skrevet 8. mai 2015 Hvem de? Jeg snakker om kylie og rompa hennes... Men du tror vel ikke at de ikke alltid har hatt store romper?selv om Kim og khloe har fylt på så hadde de ganske så digre romper til å begynne med. Det vet vel at noen er født med anlegg for større romper enn andre.. Er bare å se på mamman dems det. Men vet du, det er så mange mennesker som har store romper, og å skulle avskrive det med noe unaturlig synes jeg er ganske respektløst overfør alle de med litt ekstra på rompa.. Spesielt når det endelig er "stuerent" og ikke noe man lengre trenger å være flau over. Det er ikke noe unaturlig stort med rompa til kylie, og store romper ligger i familien så det er ganske sannsynlig at hun også kan ha arvet stor rompe... Anonymous poster hash: 1a2cf...632 Må le litt. Hun hadde like flat rumpe som Kendall har. Helt til den plutselig vokste så "naturlig" det siste halvåret. Jeg har også naturlig stor rumpe om du kaller rumpa som kim hadde før hun fylte den opp for stor. Naturlige rumper står ikke ut som bleier. Hadde de hatt store lår hadde det kanskje fremstått som mer troverdig.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #540 Skrevet 8. mai 2015 Må le litt. Hun hadde like flat rumpe som Kendall har. Helt til den plutselig vokste så "naturlig" det siste halvåret. Jeg har også naturlig stor rumpe om du kaller rumpa som kim hadde før hun fylte den opp for stor. Naturlige rumper står ikke ut som bleier. Hadde de hatt store lår hadde det kanskje fremstått som mer troverdig. Jeg må først si at jeg synes du har en veldig nedlatende tone i innleggene dine, uten at jeg helt klarer å forstå hvorfor, og det gjør det vanskelig å ikke svare i samme tone... Jeg vet ikke hvilken sannhet du tror du eier... Det er helt normalt å utvikle bredere hofter i tilleg til større rompe i slutten av tenårene. Man ser også tydelig at hun har fått med markerte ben, så det er nok mye styrketrening bak kroppen også. Og ja, Kim hadde stor rompe også før hun ble kjent og før rompestørrelsen skøt i været. Det er det som gjorde henne kjent! Stor rompe og smal midje. Men jeg skjønner ikke hva du bitcher sånn for, du vet da virkelig ingen ting om Julie har naturlig rompe eller ikke! Den er laaangt fra unaturlig stor!Anonymous poster hash: 1a2cf...632 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå