Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De kommentarene LK refererte (med navnene) til var jo også i samme innlegg, så den unnskyldningen var litt dårlig.... ;)

Foe det første skjønner jeg (og anbefaler også) folk å bruke alias og falske epostadresser når de kommenterer i bloggen til FF, fordi hvis ikke kan man risikere å bli outet på det groveste. Det har skjedd mange ganger.

Om man velger å bruke hundre alias så er det irrelevant. LK er, i likhet med sin fru, veldig flink til å diskutere person istf sak. Det der var bare nok et eksempel på det, hva med alle de gangene de har misbrukt epostadresser til å henge ut de som kommenterer? Han og FF har flere ganger referert til info innhentet via FB. De har lagt ut både navn, yrke og mye annet. Det er utrolig uproft av dem og det er snakk om et mønster.

Å holde seg til sak er vanskelig for disse to. Det er direkte flaut å se såkalt voksne mennesker drive på sånn. Greit at de har roet seg litt, det er lenge siden de har truet bloggere med advokat eller lurt mindreårige til å betale tusenvis for juggelsmykker men det er nå engang slik de opererer.

Endret av Bond
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foe det første skjønner jeg (og anbefaler også) folk å bruke alias og falske epostadresser når de kommenterer i bloggen til FF, fordi hvis ikke kan man risikere å bli outet på det groveste. Det har skjedd mange ganger.

Om man velger å bruke hundre alias så er det irrelevant. LK er, i likhet med sin fru, veldig flink til å diskutere person istf sak. Det der var bare nok et eksempel på det, hva med alle de gangene de har misbrukt epostadresser til å henge ut de som kommenterer? Han og FF har flere ganger referert til info innhentet via FB. De har lagt ut både navn, yrke og mye annet. Det er utrolig uproft av dem og det er snakk om et mønster.

Å holde seg til sak er vanskelig for disse to. Det er direkte flaut å se såkalt voksne mennesker drive på sånn. Greit at de har roet seg litt, det er lenge siden de har truet bloggere med advokat eller lurt mindreårige til å betale tusenvis for juggelsmykker men det er nå engang slik de opererer.

De kunne valgt å ikke ta inn kommentarene, men de har sikkert sett seg lei på kveruleringen din (og en del andre KG-medlemmers) så da går de til det skritt å nevne kallenavnene deres.

Anonymous poster hash: 460ab...9d4

Endret av Bond
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bry seg om FF når det eneste dere kan komme med er negativt? La da dama få være i fred, la henne gjøre det hun vil, når hun vil, hvor hun vil, det er hennes liv, ikke deres. Skjønner ikke at dere har så liten tid at dere MÅ diskutere henne dag inn og dag ut!

Folk her inne må jo få lov til å sin mening, her kommer det både positivt og negativt. Kan jo være at det negative er berettiget. Så får heller de som ser på fotballfrue som en gudinne de kan tilbe og beundre legge igjen en kommentar på bloggen hennes.

Anonymous poster hash: 5e417...ca4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skriver kommentarer bare på kvalm så fortjener du ikke annet.De kunne valgt å ikke ta inn kommentarene, men de har sikkert sett seg lei på kveruleringen din (og en del andre KG-medlemmers) så da går de til det skritt å nevne kallenavnene deres. Anonymous poster hash: 460ab...9d4

Jeg skriver alltid saklig når jeg kommenterer i bloggen. Poenget her er at stakkars LK og CBE ikke makter å diskutere uten å angripe person og det på alle måter de kan. At de velger å se på ip-adressen betyr kun at folk har lært at de ikke må bruke ekte epostadresse eller sitt egentlige navn.

Jeg vet ikke hvor bra ditt moralske kompass er, men driver man en seriøs blogg outer man ikke de som kommenterer. Da lar man heller være å godkjenne kommentaren, for kan man ikke svare saklig nytter det ikke å legge ut navnene til folk eller komme med trusler.

Såpass regner jeg med at du også forstår? :)

Endret av Bond
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver alltid saklig når jeg kommenterer i bloggen. Poenget her er at stakkars LK og CBE ikke makter å diskutere uten å angripe person og det på alle måter de kan. At de velger å se på ip-adressen betyr kun at folk har lært at de ikke må bruke ekte epostadresse eller sitt egentlige navn.

Jeg vet ikke hvor bra ditt moralske kompass er, men driver man en seriøs blogg outer man ikke de som kommenterer. Da lar man heller være å godkjenne kommentaren, for kan man ikke svare saklig nytter det ikke å legge ut navnene til folk eller komme med trusler.

Såpass regner jeg med at du også forstår? :)

Vi som kommenterer som folk kan bruke våre egne mail-adresser. Dere som bare er ute på kvalm får opprette egne adresser for slikt. Akkurat som dere oppretter egne brukere for å skrive i FF-trådene på KG. Det skal ikke mye fantasi til for å se det.

Anonymous poster hash: 460ab...9d4

Endret av Niennas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som kommenterer som folk kan bruke våre egne mail-adresser. Dere som bare er ute på kvalm får opprette egne adresser for slikt. Akkurat som dere oppretter egne brukere for å skrive i FF-trådene på KG. Det skal ikke mye fantasi til for å se det. Anonymous poster hash: 460ab...9d4

Jeg har såpass nettvett at jeg har en anonym epost, men mange har brent seg i bloggen hennes og brukt den tilknyttet FB, hvorpå herr og fru har brettet ut personlig info istf å svare saklig.

Anonymous poster hash: 27a28...ad2

Endret av Niennas
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser du har gått samme skole som CBE og LK hva angår saklighet ...

Mitt kjønn er ikke relevant i det hele tatt. Du får fnise og le kkueat så mye du vil, det endrer ikke på sakene kjerne, som er at CBE og LK ikke er i stand til å håndtere spørsmål uten å ta i bruk ufine metoder. Jeg har såpass nettvett at jeg har en anonym epost, men mange har brent seg i bloggen hennes og brukt den tilknyttet FB, hvorpå herr og fru har brettet ut personlig info istf å svare saklig.

Anonymous poster hash: 27a28...ad2

Ja, jeg leste at de hadde gjort det et par ganger og jeg forstår dem veldig godt. Det er faktisk ikke sånn at fordi om man har en offentlig blogg så skal man finne seg i all slags kvalme innlegg fra folk som er mer eller mindre forskrudde.

Når jeg leser hva folk skriver i trådene på KG så forstår jeg at de er redde og prøver å beskytte seg mot angrep på nett. Det er helt utrolig hva voksne kvinner (og menn) får seg til å skrive om folk de ikke kjenner i det hele tatt. Verden er blitt et sted hvor syke mennesker kan utfolde seg stort sett som de vil uten at det blir slått ned på. Hadde jeg vært henne (og andre bloggere) så hadde jeg blitt livredd og lagt ned bedriften straks. Hadde aldri tatt sjansen på at disse forskrudde personene skulle dukke opp utfor døren min en dag. Og det var faktisk en som skrev et innlegg her om at hun hadde vært og lett etter hytta til foreldrene til Caroline .. hvor syke er man ikke da?

Det er en del mennesker her (og i kommentarfeltet hennes) som ikke er helt riktig skrudd sammen.

Ekstra tankevekkende er det at det nå viser seg at det er en del av de samme menneskene som skriver dritt på KG og i kommentarfeltet på bloggen hennes.

Jeg råder deg (og de andre det gjelder) å søke hjelp et sted, kanskje Blå Kors er et sted å starte?

Anonymous poster hash: 460ab...9d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg leste at de hadde gjort det et par ganger og jeg forstår dem veldig godt. Det er faktisk ikke sånn at fordi om man har en offentlig blogg så skal man finne seg i all slags kvalme innlegg fra folk som er mer eller mindre forskrudde. Når jeg leser hva folk skriver i trådene på KG så forstår jeg at de er redde og prøver å beskytte seg mot angrep på nett. Det er helt utrolig hva voksne kvinner (og menn) får seg til å skrive om folk de ikke kjenner i det hele tatt. Verden er blitt et sted hvor syke mennesker kan utfolde seg stort sett som de vil uten at det blir slått ned på. Hadde jeg vært henne (og andre bloggere) så hadde jeg blitt livredd og lagt ned bedriften straks. Hadde aldri tatt sjansen på at disse forskrudde personene skulle dukke opp utfor døren min en dag. Og det var faktisk en som skrev et innlegg her om at hun hadde vært og lett etter hytta til foreldrene til Caroline .. hvor syke er man ikke da? Det er en del mennesker her (og i kommentarfeltet hennes) som ikke er helt riktig skrudd sammen.Ekstra tankevekkende er det at det nå viser seg at det er en del av de samme menneskene som skriver dritt på KG og i kommentarfeltet på bloggen hennes. Jeg råder deg (og de andre det gjelder) å søke hjelp et sted, kanskje Blå Kors er et sted å starte? Anonymous poster hash: 460ab...9d4

Blablabla.

Jeg svarer deg når du legger deg på et noenlunde voksent nivå, men takk for et lattervekkende svar. Gud bedre.

Poenget kan jeg gjenta, tåler de ikke spørsmål får de sensurere dem vekk, ikke tråle FB og nettet ellers for å finne ut hvem som har kommentert. Det er faktisk også mulig å skru av for kommentarer, det har for eksempel Tone Damli gjort i sin blogg. Og du, jeg tror ikke akkurat CBE skjelver av redsel når det gjelder stalkere, akkurat.

Endret av Zek
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge tror dere fjortisene henger med når de får barn? Jeg er faktisk overrasket over at lesertallene holder seg såpass, graviditet er noe av det siste jeg hadde giddet å lese om i den alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge tror dere fjortisene henger med når de får barn? Jeg er faktisk overrasket over at lesertallene holder seg såpass, graviditet er noe av det siste jeg hadde giddet å lese om i den alderen.

Hvordan kan det overraske, når man ser hvor stor interessen er bare her på kg? De som leter etter detaljer å kritisere utgjør sikkert en stor andel av leserne.

Anonymous poster hash: 418f2...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste nettopp en blogg skrevet av en kvinne som har fått konstantert uhelbredelig kreft med spredning.
Hun viser et ubegripelig mot, og jeg gråt da jeg leste hvordan hun måtte fortelle sin 10-årige sønn at mammaen hans kun har uker igjen å leve. Allikevel så skriver hun: "Størst av alt er kjærligheten". Hun har bestemt seg for å gjøre alt for å få de siste ukene i livet så fine som mulig for seg selv og de rundt henne.

Da er det deprimerende å lese at dere klarer å utvise SÅ mye hat og uvennskap over en kvinne dere ikke kjenner. Tenk litt på folk som virkelig har det vanskelig, som virkelig strever og hold dere borte fra bloggen til Fotballfrue hvis kvalme oppgulp er alt dere har å bidra med.


Anonymous poster hash: 460ab...9d4

Endret av Bond
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan det overraske, når man ser hvor stor interessen er bare her på kg? De som leter etter detaljer å kritisere utgjør sikkert en stor andel av leserne.

Anonymous poster hash: 418f2...074

Hvorfor det overrasker meg? Som jeg skrev, i den alderen hvor de fleste av CBEs tilhengerskare befinner seg er ikke graviditet og barnefødsel det mest diskuterte temaet. Jenter som går på videregående er som regel opptatt av andre ting, med unntak av de som planlegger å bli unge mødre.

Endret av Zek
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor det overrasker meg? Som jeg skrev, i den alderen hvor de fleste av CBEs tilhengerskare befinner seg er ikke graviditet og barnefødsel det mest diskuterte temaet. Jenter som går på videregående er som regel opptatt av andre ting, med unntak av de som planlegger å bli unge mødre.

Er ikke du mann? Hvordan i all verden vet du hva jenter på videregående er opptatt av?

Min svigerdatter har lest bloggen til Caroline i flere år og hun studerer på universitetet.

Anonymous poster hash: 460ab...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke du mann? Hvordan i all verden vet du hva jenter på videregående er opptatt av?

Min svigerdatter har lest bloggen til Caroline i flere år og hun studerer på universitetet.

Anonymous poster hash: 460ab...9d4

Erfaringen min fra den alderen. De jentene som ville bli noe, skape sitt eget liv før de fikk barn, de snakket aldri om slikt. Det er faktisk ikke vanlig at jenter på seksten år er opptatt av å bli mor.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringen min fra den alderen. De jentene som ville bli noe, skape sitt eget liv før de fikk barn, de snakket aldri om slikt. Det er faktisk ikke vanlig at jenter på seksten år er opptatt av å bli mor.

Og du vet at brorparten av hennes lesere er i 16-årsalderen?

Har du foretatt noen undersøkelser på dette?

Anonymous poster hash: 460ab...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og du vet at brorparten av hennes lesere er i 16-årsalderen? Har du foretatt noen undersøkelser på dette? Anonymous poster hash: 460ab...9d4

Hvis du ser i kommentarfeltet er de fleste som skriver der i den alderen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser i kommentarfeltet er de fleste som skriver der i den alderen.

Ja, det kan vi jo stole på :fnise:

Det er jo folk som skriver under all slags navn og mailadresser. Det har vi fått skriftig bevis på i denne tråden. Vi vet at enkelte gjør omtrent alt for å finne noe å "ta" Fotballfruen på. Å skrive noen innlegg fra Trude 12 og Lise 10 er jo enkelt. Vi har jo alle sett slike innlegg på bloggen.

Anonymous poster hash: 460ab...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan vi jo stole på :fnise: Det er jo folk som skriver under all slags navn og mailadresser. Det har vi fått skriftig bevis på i denne tråden. Vi vet at enkelte gjør omtrent alt for å finne noe å "ta" Fotballfruen på. Å skrive noen innlegg fra Trude 12 og Lise 10 er jo enkelt. Vi har jo alle sett slike innlegg på bloggen. Anonymous poster hash: 460ab...9d4

Hoi, kanskje roe ned litt med konspirasjonsteoriene nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ler meg ihjel av siste innlegg med bilder. Helt tragisk hvor krampe hun er,,,,, "skipperlue".Dette er første gang jeg skriver om henne. og forhåpentlig siste,,,



Anonymous poster hash: b50a5...342
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...