Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://fotballfrue.no/2013/06/20/sporsmal-rundt-graviditeten/

Litt artig å lese i ettertid. Spesielt det om at bloggen ikke skal endre seg. Ingen ststusoppdateringer, ingen magebilder.... Det er faktisk lite annet nå.

Anonymous poster hash: 0105d...32d

Hun skriver at hun ikke kommer til å legge ut magebilder uke for uke, at det skal ikke bli noen typisk mammablogg MEN at hun kommer til å krydre bloggen med litt baby- og gravidprat. Og det synes jeg hun har fulgt. Og hun skriver også at babyrommet er noe hun kommer til å fortelle mye om. Og det har hun jo også gjort.

Slutt å vri på ting.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden ryddet for sitering av allerede slettet innhold, og avsporinger. Ingen spørsmål om moderering vil bli besvart her i tråden - bruk Ris og Ros eller evt PM.

Bond, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette innlegget skriver hun at hun kommer til å fikse på puppene hvis de gjør at selvtilliten hennes blir dårligere...

http://fotballfrue.no/2013/09/22/mine-smorerutiner-under-svangerskapet/#comments

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

Og hva hadde det gjort deg dersom hun hadde gjort det? Er da bare flott at hun er ærlig om slike ting? Denne tråden her altså :murvegg:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva hadde det gjort deg dersom hun hadde gjort det? Er da bare flott at hun er ærlig om slike ting? Denne tråden her altså :murvegg:

Fordi at hun tilsynelatende er veldig opptatt av at man skal elske seg selv som man er? Men det gjelder kanskje alle andre enn henne selv.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette innlegget skriver hun at hun kommer til å fikse på puppene hvis de gjør at selvtilliten hennes blir dårligere...

http://fotballfrue.no/2013/09/22/mine-smorerutiner-under-svangerskapet/#comments

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

Det er da ikke noe uvanlig. Er mange mødre som gjør det, inkludert meg selv (dvs jeg sparer og skal fikse på pupper og mage når jeg er ferdig med å få barn).

Anonymous poster hash: 7acb0...824

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi at hun tilsynelatende er veldig opptatt av at man skal elske seg selv som man er? Men det gjelder kanskje alle andre enn henne selv.

Så man skal ikke få lov til å føle seg pen da, dersom puppene ikke blir pene med årene. Joda, fantastisk logikk :sarkasme:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun trenger ikke bekymre seg over noe, alt blir sponset. Er de ikke norges svar på Posh og Becham da? ;)

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og elsker meg selv som den jeg er, men om mine pupper blir stygge etter amming vil jeg og kanskje fikse på dem. Ser ikke hva problemet med det er jeg.

Eller du mener kanskje at siden jeg skal elske meg selv for den jeg er, så må jeg slutte å shave legger, armer og underliv, slutte å dusje og gå uten sminke. For det er vel bare da jeg kan elske meg selv for den jeg er :ironi:

Anonymous poster hash: 216b9...370

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man skal ikke få lov til å føle seg pen da, dersom puppene ikke blir pene med årene. Joda, fantastisk logikk :sarkasme:

Jepp! Så nå får alle oss damer som liker oss selv gjøre så mye vi kan for å se så stygg ut som mulig, for tydeligvis elsker vi ikke oss selv om vi prøver å se bra ut..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker at denne tråden har fått litt mer motstand!!

Selv om et par aspekter ved fruen er kritikkverdig så drukner jo tråden i vås og mobbing!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene.. Hva i alle dager er grunnen til at noen damer bare MÅ hakke på jenter som ikke lever 100% opp til deres formeninger eller standarer? Klarer dere ikke å godta at alle ikke er fullstendig like? Ja, jeg vet godt at dette er et diskusjonsforum. Men virkelig! Lærte dere ikke på grunnskolen at mennesker er forskjellig og at det er stygt å mobbe?

Hva er det med denne jenta som får dere til å vri av håret i full frustrasjon? Hun er kanskje irriterende perfekt i sitt flotte hus, lykkelige ekteskap, voksende formue, alltid velpleid og frisert, med nå en liten bolle i ovnen. Denne tråden er virkelig Norge i et nøtteskall, med jantelovens soldater ropende i hver ende! Hun har fått til det hun vil med livet og hvis dere vil noe annet med deres, så står dere i full disposisjon til akkurat det:) Hvorfor i alle dager gidder dere å irritere dere over hvorvidt hun har en liten babykul, trener to ganger om dagen, alltid sminker seg eller vil fikse brystene etter endt svangerskap? Påvirker det virkelig din hverdag?

Hvis man virkelig kan hate et menneske man aldri har møtt, da er det noe som ikke stemmer! Man er aldri så opphengt i noen uten grunn. Hadde dere vært tilfreds med dere selv og eget liv, hadde dere ikke følt en så syk trang til å kritisere andres utseende, liv, osv.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og elsker meg selv som den jeg er, men om mine pupper blir stygge etter amming vil jeg og kanskje fikse på dem. Ser ikke hva problemet med det er jeg.

Eller du mener kanskje at siden jeg skal elske meg selv for den jeg er, så må jeg slutte å shave legger, armer og underliv, slutte å dusje og gå uten sminke. For det er vel bare da jeg kan elske meg selv for den jeg er :ironi:

Sammenligner du plastisk kirurgi med å vaske seg? :ler:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære vene.. Hva i alle dager er grunnen til at noen damer bare MÅ hakke på jenter som ikke lever 100% opp til deres formeninger eller standarer? Klarer dere ikke å godta at alle ikke er fullstendig like? Ja, jeg vet godt at dette er et diskusjonsforum. Men virkelig! Lærte dere ikke på grunnskolen at mennesker er forskjellig og at det er stygt å mobbe?

Hva er det med denne jenta som får dere til å vri av håret i full frustrasjon? Hun er kanskje irriterende perfekt i sitt flotte hus, lykkelige ekteskap, voksende formue, alltid velpleid og frisert, med nå en liten bolle i ovnen. Denne tråden er virkelig Norge i et nøtteskall, med jantelovens soldater ropende i hver ende! Hun har fått til det hun vil med livet og hvis dere vil noe annet med deres, så står dere i full disposisjon til akkurat det:) Hvorfor i alle dager gidder dere å irritere dere over hvorvidt hun har en liten babykul, trener to ganger om dagen, alltid sminker seg eller vil fikse brystene etter endt svangerskap? Påvirker det virkelig din hverdag?

Hvis man virkelig kan hate et menneske man aldri har møtt, da er det noe som ikke stemmer! Man er aldri så opphengt i noen uten grunn. Hadde dere vært tilfreds med dere selv og eget liv, hadde dere ikke følt en så syk trang til å kritisere andres utseende, liv, osv.

Bra skrevet!

Men de av de som kritiserer mest og er minst konstruktive er gjerne de som ikke oppfatter seg selv på samme måte. De har et mål, nemlig å avsløre "Fotballfruen" for enhver pris, de ser noe ingen andre ser og derfor tror de gjør befolkningen en tjeneste av å stalke et person de ikke engang kjenner, studere bilder med lupe for å avsløre mest mulig. Hvorfor aner jeg ikke, det må nesten en psykolog svare på.

For man går ikke av skaftet fordi hun trener 2 ganger daglig, er forfengelig og opptatt av utseendet, redigerer bilder, har et flott og pent hus, eller er positiv til kirurgi, det er veldig mange som er på nøyaktig samme måte. Det er nok ikke Fotballfruen som er problemet, jeg er sikker på at det er noe underliggende, om det så er usikkerhet, bitterhet, janteloven, eller misunnelse. For misliker man noen så ignorer man det, hater man noe så ignorerer man det.

Jeg er oppriktig nysgjerrig på hvordan denne "mobben" som oppholder seg i denne tråden er i det virkelige liv. Fulle av hat, baksnakking, drama, negativ energi, og usikkerhet?

Endret av Nebel86
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er alternativet da? Skal hun isteden oppfordre til kirurgiske inngrep?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi mange synes hun fronter feil med tanke på døtre i pur ung alder som ser opp til henne. Ville ikke at mine døtre skal se opp til rosabloggere, som får alt sponset og som ikke har en skikkelig blogg. Rosabloggene lever ikke evig, de må ha noe å falle tilbake på. Hvem vi lese om en fallen rosastjerne som er bikket 40 år??

Hun kan gjøre som hun vil for meg, og jeg mener fortsatt at fokuset på shopping, sminke, klær og svadating ikke er noe fremtidige jenter kan bli rike av.

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...