AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #2901 Del Skrevet 23. september 2013 " Fikk et spørsmål fra en av dere som lurte på hvordan jeg synes det å gå gravid har vært, og jeg kan ikke si annet enn at det har vært en utrolig reise hittil. Jeg trodde at graviditet skulle være slitsomt og veldig krevende, men det er absolutt ikke den erfaringen jeg sitter igjen med nå." Hun er heldig! Jeg har 1 måned igjen, og lurer på om jeg noen gang vil gå gravid pga hvor tøft det har vært med kvalme og oppkast 6-8 ganger daglig i 6 måneder Anonymous poster hash: 1f9dd...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #2902 Del Skrevet 23. september 2013 " Fikk et spørsmål fra en av dere som lurte på hvordan jeg synes det å gå gravid har vært, og jeg kan ikke si annet enn at det har vært en utrolig reise hittil. Jeg trodde at graviditet skulle være slitsomt og veldig krevende, men det er absolutt ikke den erfaringen jeg sitter igjen med nå." Hun er heldig! Jeg har 1 måned igjen, og lurer på om jeg noen gang vil gå gravid pga hvor tøft det har vært med kvalme og oppkast 6-8 ganger daglig i 6 måneder Anonymous poster hash: 1f9dd...a66 Husk at hun kan ha hatt mange problemer, men ikke delt dem. Hadde jo ikke passet inn i den perfekte hverdagen hennes Anonymous poster hash: e2db1...3e8 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 23. september 2013 #2903 Del Skrevet 23. september 2013 Husk at hun kan ha hatt mange problemer, men ikke delt dem. Hadde jo ikke passet inn i den perfekte hverdagen hennes Anonymous poster hash: e2db1...3e8 Eller kanskje hun rett og slett ikke har hatt noen plager. Det er nemlig ikke så uvanlig som enkelte her virker å tro. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #2904 Del Skrevet 23. september 2013 Eller kanskje hun rett og slett ikke har hatt noen plager. Det er nemlig ikke så uvanlig som enkelte her virker å tro. Jeg skrev at hun KAN ha hatt det - uten å ville dele det med 100.000 personer. Ganske forståelig egentlig.Anonymous poster hash: e2db1...3e8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 23. september 2013 #2905 Del Skrevet 23. september 2013 Jeg skrev at hun KAN ha hatt det - uten å ville dele det med 100.000 personer. Ganske forståelig egentlig.Anonymous poster hash: e2db1...3e8 Altså, vi er enige, men det kom vel ikke helt fram i svaret mitt. =) Det var ment som en kommentar til dem som gjør narr av at hun selv synes hun har det helt topp. Som om det ikke er mulig, liksom. =P 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #2906 Del Skrevet 23. september 2013 Jeg er gravid, og mitt mål er å holde meg like slank og aktiv som Fotballfrue. Det har hjulpet meg masse ! Jeg synes hun er inspirerende! I mitt forrige svangerskap gikk jeg mye opp, men med "hjelp" av Fotballfrue klarer jeg å holde meg i sjakk denne gang! Trene 2 ganger til dagen, redusere inntak av kalorier og unødvendig mat, tar vitaminer osv. I begynnelsen gikk jeg faktisk ned noen kg! Fra 58 til 55! Perfekt utgangspunkt! Hadde aldri klart å holdt denne linja uten henne, så jeg synes hun er super! Sist svangerskap gikk jeg opp 15 !!!! kg, det var direkte ekkelt! Men nå føler jeg at jeg har mer kontroll, og endelig kan få et perfekt svangerskap. Så nå nyter jeg faktisk å være gravid, takket være Fotballfrue! Så hun er til inspirasjon, til tross for små feil hun kanskje gjør. Anonymous poster hash: 951e2...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #2907 Del Skrevet 23. september 2013 Noen andre som synes hun minner om hun damen på "Side om side"? Anonymous poster hash: 2b0fd...23b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 23. september 2013 #2908 Del Skrevet 23. september 2013 Nå er den bloggen blitt så spyrosa og wiiiiiiiiiiih at jeg ikke orker å klikke meg inn. Kan ikke forestille meg hvordan det blir når ungen faktisk kommer.... Anonymous poster hash: 164f3...7f4 Huffda..Men jeg kan love deg at med en gang du får det litt bedre med deg selv så blir det lettere å akseptere andres lykke 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 23. september 2013 #2909 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Jeg er gravid, og mitt mål er å holde meg like slank og aktiv som Fotballfrue. Det har hjulpet meg masse ! Jeg synes hun er inspirerende! I mitt forrige svangerskap gikk jeg mye opp, men med "hjelp" av Fotballfrue klarer jeg å holde meg i sjakk denne gang! Trene 2 ganger til dagen, redusere inntak av kalorier og unødvendig mat, tar vitaminer osv. I begynnelsen gikk jeg faktisk ned noen kg! Fra 58 til 55! Perfekt utgangspunkt! Hadde aldri klart å holdt denne linja uten henne, så jeg synes hun er super! Sist svangerskap gikk jeg opp 15 !!!! kg, det var direkte ekkelt! Men nå føler jeg at jeg har mer kontroll, og endelig kan få et perfekt svangerskap. Så nå nyter jeg faktisk å være gravid, takket være Fotballfrue! Så hun er til inspirasjon, til tross for små feil hun kanskje gjør.Anonymous poster hash: 951e2...6c4 15 kg er en vektøkning som er helt normal og ikke så radikal at den trenger ørten utropstegn bak. Hvor mye du har behov for å legge på deg avhenger av din vekt i utgangspunktet: Undervektig 14 - 15 kg Normal vekt 10 - 15 kg Overvektig 8 - 10 kg Svært overvektig 8 - 10 kg Venter du mer enn et barn har du et større behov for å gå opp i vekt. (Kilde: Brosjyren "Råd om mad og motion når du er gravid", den danske sundhedsstyrelse) Endret 23. september 2013 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #2910 Del Skrevet 23. september 2013 Hvorfor trenger du hente inspirasjon fra henne da, du som er gravid? Hva gir hun deg som du eller andre ikke kan gi deg? Trene 2 ganger daglig som gravid er ikke vanlig og normalt om man har en jobb 8-16. Og kanskje 1-2 barn fra før. Da har man ikke flere timer i døgnet. Anonymous poster hash: cf5ef...056 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #2911 Del Skrevet 23. september 2013 Huffda..Men jeg kan love deg at med en gang du får det litt bedre med deg selv så blir det lettere å akseptere andres lykke Ok, så jeg aksepterer ikke Fruens lykke fordi hun drukner huset sitt i rosa? Ja, men da så. Anonymous poster hash: 164f3...7f4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #2912 Del Skrevet 23. september 2013 Hva var det med de smøretipsene? Jeg smurte meg jeg også, men fikk strekkmerker likevel. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 23. september 2013 #2913 Del Skrevet 23. september 2013 Det er ingen kremer som hjelper mot strekkmerker. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 23. september 2013 #2914 Del Skrevet 23. september 2013 Ok, så jeg aksepterer ikke Fruens lykke fordi hun drukner huset sitt i rosa? Ja, men da så. Anonymous poster hash: 164f3...7f4 Kan godt tenkes at jeg misforstod innlegget ditt. Forstod det slik at du ikke maktet/klarte å gå inn på bloggen lengre på grunn av at den hadde blitt så spyrosa og wiiiiiiiiih (Jeg betrakter bruken Wiiiiiiih her som at hun roper ut hvor godt hun har det, som sagt, kan godt tenkes jeg tar feil). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 23. september 2013 #2915 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) 15 kg er en vektøkning som er helt normal og ikke så radikal at den trenger ørten utropstegn bak. Hvor mye du har behov for å legge på deg avhenger av din vekt i utgangspunktet: Undervektig 14 - 15 kg Normal vekt 10 - 15 kg Overvektig 8 - 10 kg Svært overvektig 8 - 10 kg Venter du mer enn et barn har du et større behov for å gå opp i vekt. (Kilde: Brosjyren "Råd om mad og motion når du er gravid", den danske sundhedsstyrelse) Pass deg nå, nå blir du vel snart anklaget for å være Frue-mannen. Han har vel også nevnt disse anbefalingene, hvorpå tråden her omtrent eksploderte i "sympati" med Frua, som åpenbart blir slanket av mannen. For ikke å snakke om alle andre gravide, som garantert kommer til å gå i kjelleren. Man skal nemlig ikke nevne "gravid" og "anbefalt vektøkning" i samme setning, da mister nemlig de gravide all selvtillit. Bortsett fra når det gjelder Frua, da. Hun er fritt vilt, og må gjerne kritiseres for magestørrelsen. =P Endret 23. september 2013 av Raven Emerald 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #2916 Del Skrevet 23. september 2013 Denne uken er målet og trene enda med :dåner: Anonymous poster hash: cf5ef...056 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #2917 Del Skrevet 23. september 2013 Tuller hun? Anonymous poster hash: 0105d...32d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #2918 Del Skrevet 23. september 2013 Denne uken er målet og trene enda med :dåner: Anonymous poster hash: cf5ef...056 Hvorfor er det galt, da? Anonymous poster hash: bdf3c...c3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 23. september 2013 #2919 Del Skrevet 23. september 2013 Hvorfor er det galt, da? Anonymous poster hash: bdf3c...c3d Det handler ikke om hvorfor det er galt, det handler bare om at det er noe ff gjør, og så lenge det er ff som gjør det så er det galt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #2920 Del Skrevet 23. september 2013 Fatter ikke hvorfor du tillater deg selv å bli påvirket av slikt. Unnskyld altså, det er jo utrolig trist at folk lar seg bli så nedfor av slike ting. Hvorfor sier du ikke til deg selv at det der er piss? Folk må slutte å måle seg selv i alle andre, kjøre på med sin egen stil, si til seg selv at man duger såpass mye som man selv vil (forresten, denne tråden er jo egentlig ett sabla godt eksempel på hvorfor folk ikke tør å være seg selv, man blir jo slakta for å ha trua på seg selv...) Tror du mer på glansbildet bloggerne viser frem enn deg selv? Synes det er skremmende hvor utrolig tafatte folk er når det kommer til ansvar for egen lykke. Prøv å si det til en 10 åring. Anonymous poster hash: 95d1e...e18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg