Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror du det er bare normale mennesker som henger på nettet? Selvfølgelig må hun forvente at det finnes folk som gjør slikt. Anonymous poster hash: 44ee2...61d

Det finnes ikke bare normale mennesker i samfunnet generelt. Jeg skjønner like fullt at det kan være ekkelt å tenke på at det sitter en gjeng med snålinger og gransker bildene dine med lupe. Uten at de av den grunn bør få diktere om hun skal legge ut bilder eller ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det ser man nok av eksempler på bare i denne tråden.

Tja, er det liksom ikke normalt å diskutere side opp og side ned om hvem som eier en arm heller nå?:jolie:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, er det liksom ikke normalt å diskutere side opp og side ned om hvem som eier en arm heller nå? :jolie:

Tja... Kommer litt an på hvilket perspektiv man har på det. Her, i denne tråden, er det forsåvidt helt innenfor. Utenfor denne tråden... Not so much. =P

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde man vært redd for seg selv så hadde man ikke lagt ut slike bilder av seg selv. Alle bildene forblir for evig og alltid på nettet. Sikkert kjekt for oldebarn og tipp oldebarna og google Fruen om en 70-100 år :)

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så babysyk av den bloggen om dagen at jeg blir sprø, men jeg hadde nok byttet ut dette evige ugletemaet hennes med Kattunger. Det er så sukkersøtt og deilig rosa at en kan jo ikke la være å føle seg ekstra verpesyk. :fnise:

- hadde helt sikkert følt det på samme måte om jeg satte meg ned å begynte å lese glossy baby magasiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert ikke noe sjokk...men nå redigerer hun kommentarene sine i etterkant etter at noen har stilt spørsmål.

Opprinnelig skrev hun at hun var så leeeeeeei av å gå gravid og at hun gleder seg til termin... Greitt nok det, men så spør en leser om hvorfor hun er lei, og vips så er ordet lei byttet ut med utålmodig.

Anonymous poster hash: 0105d...32d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SweetSunshine

Sikkert ikke noe sjokk...men nå redigerer hun kommentarene sine i etterkant etter at noen har stilt spørsmål.

Opprinnelig skrev hun at hun var så leeeeeeei av å gå gravid og at hun gleder seg til termin... Greitt nok det, men så spør en leser om hvorfor hun er lei, og vips så er ordet lei byttet ut med utålmodig. Anonymous poster hash: 0105d...32d

Kanskje fordi hun skjønner at hun kommer til å få 100 kverulanter som skriver i kommentarfeltet om hvorfor hun er leeeeeeeei av å være gravid!???? Kan ikke være leeeeei når man er Fotballfrue?!

Hadde gjort akkurat det samme selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig skrev hun at hun var så leeeeeeei av å gå gravid og at hun gleder seg til termin... Greitt nok det, men så spør en leser om hvorfor hun er lei, og vips så er ordet lei byttet ut med utålmodig.

Anonymous poster hash: 0105d...32d

Det er jo ikke noe nytt. De hersker over eget kommentarfelt, og endrer og sletter så mye de orker. Det kan virke som om det ofte kommenteres før det tenkes, og når de finner ut av at de kom dårlig ut av det endrer de på det som er gjort.

Anonymous poster hash: 23b15...bbb

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SweetSunshine

Det er jo ikke noe nytt. De hersker over eget kommentarfelt, og endrer og sletter så mye de orker. Det kan virke som om det ofte kommenteres før det tenkes, og når de finner ut av at de kom dårlig ut av det endrer de på det som er gjort. Anonymous poster hash: 23b15...bbb

Fint at du alltid tenker før du skriver og at aldri du velger feil ord når du formulerer deg. Endret av SweetSunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SweetSunshine

Synes du virkelig det var så ille at hun endret fra lei til utålmodig (hvis det nå var det hun gjorde)? Skjønner du ikke at hun kommer til å få fryktelig mye unødvendig pes bare fordi hun formulerte seg litt klønete. Jeg skjønner man kan reagere hvis man fjerner innlegg eller ikke kan stå for det man skriver, men når det er snakk om en slik bagatell så skjønner jeg ikke hvorfor folk gidder.

Endret av SweetSunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt med på disse diskusjonene en stund nå, og lenge kom folk med gode poenger. Jeg mener absolutt det er relevant å ta opp emner som at FF "lyver" om karakterer, de skyhøye prisene i nettbutikken, utgir andres oppskrifter for å være sine egne, samt at hun til tider slurver sterkt med merking av annonseinnlegg (som for eksempel Ving-innleggene). Absolutt kritikkverdige saker som bør diskuteres.

Likevel må jeg innrømme at jeg blir litt oppgitt når diskusjoner om en arm på et bilde, og denne evige magediskusjonen klarer å utgjøre så store deler av denne tråden.

Ingen tvil om at mange har gode poenger og refleksjoner om merkevaren FF som bør komme frem og som fortjener å bli diskutert ordentlig, men disse koker bort i lite konstruktive og (for mange av oss) litt meningsløse diskusjoner. Jeg tror alle kan være enige om at FF har et anstrengt forhold til egen kropp, men er det nødvendig å skrive side opp og side ned om det? Jeg tror det gjør at enkelte, iallfall jeg, klikker meg raskt ut igjen av tråden.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du alltid tenker før du skriver og at aldri du velger feil ord når du formulerer deg.

Hvis du leser innlegget mitt en gang til var det blottet for ordene aldri/alltid. Det er ikke grunnlag til å påstå at bedriften FF alltid redigerer sine kommentarer. Derimot er det grunnlag til å si at de ofte redigerer kommentarer når de faller uheldig ut av det. I ettertid vil det se ut som om de er "misforstått". Til forskjell fra for eksempel KG, kan man ikke faktisk se om eller når kommentaren er redigert, det gjør det vanskelig å se hva som blir gjort i kulissene.

Endret av Bond
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du leser innlegget mitt en gang til var det blottet for ordene aldri/alltid. Det er ikke grunnlag til å påstå at bedriften FF alltid redigerer sine kommentarer. Derimot er det grunnlag til å si at de ofte redigerer kommentarer når de faller uheldig ut av det. I ettertid vil det se ut som om de er "misforstått". Til forskjell fra for eksempel KG, kan man ikke faktisk se om eller når kommentaren er redigert, det gjør det vanskelig å se hva som blir gjort i kulissene.

Mulig det, men her kan jeg forstå at det ble endret. Det blir stadig kommentert her inne om hvor flau hun heeeelt sikkert er over magen, hvor fælt hun heeeelt sikkert synes det er å være gravid fordi hun får mage, og det ene med det andre.

Da ville det garantert blitt tolket slik at "hun er lei fordi hun har kul på magen, og føler seg feit, og stakkars unge som har en mor som vil at hun skal bli født prematur fordi da forsvinner magen. :fnise::fnise::fnise: "

For det er bare vi andre som har lov å si at vi er lei, uten å bli tolket i absolutt verste mening. Det er bare Frua som ikke skal få "lov" å være lei av å vente uten at det stilles spørsmålstegn ved. Skjønner man ikke at hun er lei av å vente på dagen hun endelig skal få treffe lille-jenta si? Er det virkelig nødvendig å spørre hvorfor hun er lei? Trodde det var opplagt, egentlig...

At hun i det hele tatt må endre ordlyden for at meningen hennes skal komme tydeligere frem, sier mer om leserne hennes, enn om henne. Faktisk.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi hun skjønner at hun kommer til å få 100 kverulanter som skriver i kommentarfeltet om hvorfor hun er leeeeeeeei av å være gravid!???? Kan ikke være leeeeei når man er Fotballfrue?!

Hadde gjort akkurat det samme selv.

100 kverulanter? Synes å huske det er skrevet her om at hun har hundrevis av lesere som beundrer henne i ett og alt? Hvor kommer de 100 kverulantene inn?

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg burde skamme meg, men gjør det ikke.

Ja, det burde du.

men gjør det ikke.

Too bad.

Du kan søke "fotballfrue instagram" på Google. Da får du sett bildet uten å gå inn på bloggen.

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

Ha ha ha, ler meg ihjel av dette. Dere er så besatt av Fotballfrue at dere har laget en egen, milelang tråd om henne hvor dere gransker og analyserer hver minste detalj i livet, familien og bloggen hennes. Dere er antagelig noen av de ivrigste leserne hun har, det er ikke mange som greier å bli så til de grader obsessed. Men så er dere liiivredde for at hun på et eller annet vis skal få noe igjen for at dere obsesser over bloggen hennes, så dere må finne omveier for å få sett og lest og gransket alt uten at det skal telle på statistikken . He he, gro en ryggrad, da vel. Hvis dere ikke vil at hun skal få lesere, bør dere jo holde dere helt unna bloggen isteden. Er dere klar over hvor mye trafikk dere genererer for henne hver dag pga denne tråden? Jeg satser på det gjør litt vondt å tenke på :)

Raven Emerald er den eneste som sier noe fornuftig i denne tråden. Men god underholdning er det nå uansett :)

Anonymous poster hash: bdf3c...c3d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner man denne fan pagen hun snakker om? Hadde vært artig å sett bildet uten instagramfilter på :)

Anonymous poster hash: d808d...74f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er den bloggen blitt så spyrosa og wiiiiiiiiiiih at jeg ikke orker å klikke meg inn. Kan ikke forestille meg hvordan det blir når ungen faktisk kommer....

Anonymous poster hash: 164f3...7f4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...