AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #2821 Del Skrevet 21. september 2013 Henger ikke helt på grep at hun skriver et langt innlegg om at hun ikke ønsker fokus på magen, for deretter å legge ut bilde på bilde av den, særlig på Instagram.. Weird. Anonymous poster hash: 4fc30...cab 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissEi Skrevet 21. september 2013 #2822 Del Skrevet 21. september 2013 Det hadde vært spennende å være i samme barselgruppe med henne. Det er jo helt sikkert flere damer i Siljan/Skien område som har termin på ca samme tid som Caroline.Anonymous poster hash: 6058e...db5 Hadde nektet å gått i sammen barselgruppe som henne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #2823 Del Skrevet 21. september 2013 Hadde nektet å gått i sammen barselgruppe som henne Dette innlegget er ren mobbing.Anonymous poster hash: 9095f...372 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissEi Skrevet 21. september 2013 #2824 Del Skrevet 21. september 2013 Dette innlegget er ren mobbing.Anonymous poster hash: 9095f...372 Absolutt ikke, ville gjort mye med min selvtillit å gått i barselgruppe med henne når hun fremstiller alt som perfekt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #2825 Del Skrevet 21. september 2013 Dette innlegget er ren mobbing.Anonymous poster hash: 9095f...372 Det er vell en ærlig sak?Anonymous poster hash: 43d5c...7c7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 21. september 2013 #2826 Del Skrevet 21. september 2013 Tragisk dette her. Ikke mer å si. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 21. september 2013 #2827 Del Skrevet 21. september 2013 Man har en smule hang-up på FF når man forstørrer bilder, skrur opp lysstyrken og leter med lupe om det er hennes eller moren sin arm på et bilde..... Ja. Eller når man frivillig leser og svarer i tråder om FF på kvinneguiden... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 21. september 2013 #2828 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg synes FF er fascinerende. Uten at jeg aner hvorfor. Ikke er hun i min aldersgruppe, vi har ikke samme smak på noen som helst områder. Kanskje jeg bare liker å velte meg i min egen fortreffelighet når jeg kan få lov til å himle med øynene når noen kjøper en tåteflaske fra Chloè. Noe gjør i alle fall at jeg stikker innom der rimelig ofte. Den bisarre, nysgjerrige delen av hjernen min, gleder seg til å høre om fødsel og sånt. Jeg burde skamme meg, men gjør det ikke. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. september 2013 #2829 Del Skrevet 21. september 2013 Ja. Eller når man frivillig leser og svarer i tråder om FF på kvinneguiden... Er en liten forskjell på å lese i en tråd, og skrive et innlegg som ikke hetser FF, i motsetning til de som forstørrer opp bildene hennes og leter med lupe etter feil for "å ta henne". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 21. september 2013 #2830 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Absolutt ikke, ville gjort mye med min selvtillit å gått i barselgruppe med henne når hun fremstiller alt som perfekt Det er jo her vi har ett stort ansvar selv, både ovenfor oss selv og barna våre! Man kan bare ikke la selvtilliten sin gå til dundas pågrunn av denne unicorn-generasjonen som legger ut sine "perfekte" liv være seg på facebook eller blogger. Her må man la den sunne fornuften ta overhånd og si klart og tydelig ifra at dette er ett glansbilde og IKKE virkeligheten. Tillater man seg selv å være enten ulykkelig, nedfor eller la selvtilliten gå til dundas pågrunn av det glansbildet folk viser så har man seg selv å takke. Folk må bli litt mer kyniske og ikke bry seg så mye om hvordan andre fremstiller seg selv. Ta litt mer tak i sitt eget liv om man synes det er så ille. Endret 21. september 2013 av Salmonella 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #2831 Del Skrevet 21. september 2013 " Jeg har rett og du tar feil" er jo et voldsomt godt argument Men jeg synes fortsatt det ser rart ut, og får det ikke til å stemme. Men det er heldigvis ikke en viktig sak, så lar det ligge. Anonymous poster hash: 96096...4c2 Er det mulig....... Anonymous poster hash: d672d...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #2832 Del Skrevet 21. september 2013 Hun mener hun har vært i Montmartre slik det står skrevet på bloggen hennes. Kan fotballfrue fortelle i detaljer hvordan hun selv opplevde å være der? Anonymous poster hash: b67f0...721 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myrrasarru Skrevet 21. september 2013 #2833 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg vil også vite mer om montmartre. Jeg så også at det tydelig er skrevet på hennes blogg om montmartre og de typiske turistattraksjonene i området, men fotballfrue vet jo mer enn som så. Kanskje hun kan lage en liten montmartre guide til oss som drømmer om å komme dit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #2834 Del Skrevet 21. september 2013 AnonymBruker, on 21 Sept 2013 - 16:33, said: Reklamen på bloggen. umulig å ikke legge merke til egentlig..Anonymous poster hash: 6eea1...3cd Ikke fruen som styrer hvilke reklamebannere som dukker opp da... Anonymous poster hash: b6674...7c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 21. september 2013 #2835 Del Skrevet 21. september 2013 Tåden ryddet for spekulasjoner og hets samt svar. Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 21. september 2013 #2836 Del Skrevet 21. september 2013 Absolutt ikke, ville gjort mye med min selvtillit å gått i barselgruppe med henne når hun fremstiller alt som perfekt På bloggen ja. I likhet med alle rosabloggere. Hva med å møte henne irl (dersom du noen gang får sjansen), for så å komme med den påstanden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissEi Skrevet 21. september 2013 #2837 Del Skrevet 21. september 2013 På bloggen ja. I likhet med alle rosabloggere. Hva med å møte henne irl (dersom du noen gang får sjansen), for så å komme med den påstanden? Møte henne i irl slik hun kunne lagt ut bilder av meg i ammetåka å sett fab ut selv ? Nei takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 21. september 2013 #2838 Del Skrevet 21. september 2013 Møte henne i irl slik hun kunne lagt ut bilder av meg i ammetåka å sett fab ut selv ? Nei takk Herregud, hva får deg til å tro det? Er du ikke litt dramatisk nå? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 21. september 2013 #2839 Del Skrevet 21. september 2013 Møte henne i irl slik hun kunne lagt ut bilder av meg i ammetåka å sett fab ut selv ? Nei takk Har du sett mange bilder på bloggen hennes av andre mennesker enn henne selv og nærmeste familie? Og dersom dere hadde vært i samme barselsgruppe, tror du hun hadde postet bilde av deg av alle, spesielt uten tillatelse? Tror den dagdrømmingen din går litt vel langt:P 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SweetSunshine Skrevet 21. september 2013 #2840 Del Skrevet 21. september 2013 Det er vell en ærlig sak?Anonymous poster hash: 43d5c...7c7 Jada, mobbing er en ærlig sak, det er bare i tillegg en utrolig grusom sak som voksne mennesker burde kunne holde seg for gode til å gjøre. Men når man har en så flott AB-funksjon å gjemme seg bak, så trenger man vel ikke å stå få all dritten man slenger?! Så da kan man være ærlig, frekk og pyse! DET er vel fint det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg