Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Morsomt hvordan Helsedirektoratet er til å stole på når det kommer til at boblebad ikke er skadelig, men når helsedirektoratet anbefaler samsoving med spedbarn til det er 6 mnd, nei da er det bare tull det de skriver.

Lars Kristian Eriksen ass. Norges rareste mann.

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette paret velger hva de vil stole på ut hva som passer deres meninger best....

Jeg har jobbet lenge på ei fødeavd, og der ble boblebad og varmt karbad ikke anbefalt under svangerskapet, samtidig så er det til å anbefale at nyfødte sover på samme rom som foreldrene de første 6mnd. Helst samsoving hvis forholdene ligger tilrette for det.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argumentet er godt da all logikk tilsier at det er morens arm :)

Håper du kødder nå, ser du ikke at det faktisk er Carolines egen arm som holder på seg selv? Du ser hvor armen til moren begynner, right? Og så ser du vinkelen i hvordan den bøyer seg BORT fra Caroline? For at hun da skal kunne holde på Caroline, må hun i så fall ha en helsikkens lang arm på motsatt side, eventuelt ha helt ødelagte ledd som kan vri seg slik at det strider mot all logikk.

Anonymous poster hash: e878d...90e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du kødder nå, ser du ikke at det faktisk er Carolines egen arm som holder på seg selv? Du ser hvor armen til moren begynner, right? Og så ser du vinkelen i hvordan den bøyer seg BORT fra Caroline? For at hun da skal kunne holde på Caroline, må hun i så fall ha en helsikkens lang arm på motsatt side, eventuelt ha helt ødelagte ledd som kan vri seg slik at det strider mot all logikk.

Eventuelt må bilderedigeringen til Caroline gått galt, eller eventuelt bare lyssettingen, fordi den armen som går fra Caroline til moren (om det er det - Caroline sier det er så i kommentarfeltet), er MERKBART mørkere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren holder en arm rundt hver av døtrene sine, på Caroline går armen helt til hofta.

Carolines høyre arm går bak moren, venstre armen rett ned.

Skjerp dere.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kikket på det bildet, og jeg synes ikke det er vanskelig å se at det er morens arm som går rundt Caroline. Det er litt fargeforskjell bare, men det kan jo komme av lyset, at det er litt dunkelt inne.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kikket på det bildet, og jeg synes ikke det er vanskelig å se at det er morens arm som går rundt Caroline. Det er litt fargeforskjell bare, men det kan jo komme av lyset, at det er litt dunkelt inne.

Men jeg synes det er vanskelig å se at det er FF arm som går rundt moren mtp linjene i armen. Tenker da ikke på skyggelinjer o.l., men anatomi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes det er vanskelig å se at det er FF arm som går rundt moren mtp linjene i armen. Tenker da ikke på skyggelinjer o.l., men anatomi.

Anatomien er helt fin den. FFs arm går rett ned, knekker ved albuen og legger seg bak morens rygg. Den går selvfølgelig ikke ruuundt moren - det er søsteren som holder vinglasset.

:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SweetSunshine

Anatomien er helt fin den. FFs arm går rett ned, knekker ved albuen og legger seg bak morens rygg. Den går selvfølgelig ikke ruuundt moren - det er søsteren som holder vinglasset.

:)

Sier meg HELT enig i dette. Caroline sin arm er litt lysere, med for min del er det ikke tvil om at det er hennes arm som går runt moren.

Har vi mye godt å ta oss til på en lørdags morgen dere? GIDD å klage på armen til frua da,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å se at det er morens arm som holder rundt Caroline, spesielt hvis man forstørrer bildet. Hvorfor skulle hun uansett bøye armen sin bak sin egen rygg når hun poserer på bildet med døtrene sine? Det ville vært en unaturlig ting å gjøre, for ikke snakk om at det ikke akkurat er behagelig å holde armen sin slik. Jeg mistenker at enkelte her gjør seg selv veldig dumme bare for å kunne ta henne for noe.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å se at det er morens arm som holder rundt Caroline, spesielt hvis man forstørrer bildet. Hvorfor skulle hun uansett bøye armen sin bak sin egen rygg når hun poserer på bildet med døtrene sine? Det ville vært en unaturlig ting å gjøre, for ikke snakk om at det ikke akkurat er behagelig å holde armen sin slik. Jeg mistenker at enkelte her gjør seg selv veldig dumme bare for å kunne ta henne for noe.

Da har hun veeldig lang arm. Se på bildet en gang til du.

Anonymous poster hash: c195e...338

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har hun veeldig lang arm. Se på bildet en gang til du. Anonymous poster hash: c195e...338

Jeg tror det er du som må se på bildet en gang til. Lang arm du liksom, nå er plutselig Caroline i følge dere blitt så svær at det ikke går an å legge armen rundt ryggen hennes når man står ved siden av henne :roll:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren holder en arm rundt hver av døtrene sine, på Caroline går armen helt til hofta.

Carolines høyre arm går bak moren, venstre armen rett ned.

Skjerp dere.

Akkurat det jeg sier :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Funky Punk

Wow, dere har altså etter mye mysing, forstørring og grundig undersøkelse funnet ut at det bare må være noe galt med bilde (som forøvrig ser ut som en mor som holder om begge sine døtre).

Dere må virkelig ha lite å finne på altså

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har en smule hang-up på FF når man forstørrer bilder, skrur opp lysstyrken og leter med lupe om det er hennes eller moren sin arm på et bilde.....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har en smule hang-up på FF når man forstørrer bilder, skrur opp lysstyrken og leter med lupe om det er hennes eller moren sin arm på et bilde.....

Det er ikke en smule, det er faen meg hele bakeriet.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...