Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest SweetSunshine

Tenk om den eksploderte i ansiktet hennes da... Wæ.

Anonymous poster hash: 31a64...d39

..Så hadde det vært akkurat like ille som hvis den hadde eksplodert i noen andre sitt ansikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet hvor de hvite fluffy tøflene i innlegget fra 17. september er fra?

Evt hvor man kan få tak i noe lignende?

Anonymous poster hash: 4fc4e...f3e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun for engangs skyld på seg et plagg som ikke er sponset?

Jeg er imponert. Vet ikke hvor de tøflene kommer fra, dessverre.

Anonymous poster hash: 0fad0...e80

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to par som ligner. Ene fra Lindex eller Kappahl som ble kjøpt i fjor vinter, og et par fra H&M.

Anonymous poster hash: bf982...027

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må dere kjøpe alt det fruen prøver og får gratis??

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Akkurat disse er ikke sponset så var vel derfor de kunne tillate seg å ønske seg de ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det siste bildet av henne på Instagram, sammen med mor og søster. Hvem i alle dager er det som har hånden rundt midjen på Fruen???

Anonymous poster hash: 1c4bc...9b6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste bildet av henne på Instagram, sammen med mor og søster. Hvem i alle dager er det som har hånden rundt midjen på Fruen???

Det nok moren sin hånd. Forøvrig, det er ikke pent når middelaldrende damer bruker så korte skjørt.

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, akkurat det tror jeg faktisk bare er synsbedrag ;) Det er nok morens arm, selv om det ser ut som moren har armen bak sin egen rygg, og det som ligner morens arm er armen til Caroline, den ser bare mye lysere ut på skulderen enn på armen pga skygger.

Anonymous poster hash: 258e9...5ae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Det nok moren sin hånd. Forøvrig, det er ikke pent når middelaldrende damer bruker så korte skjørt.

Litt OT, men jeg forstår ikke hva som skal være så ille med dette? Ikke er det superkort eller kjempetett, og hun holder seg til å vise bein, ikke bein+pupp+rygg. Hva er problemet? :klo:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men jeg forstår ikke hva som skal være så ille med dette? Ikke er det superkort eller kjempetett, og hun holder seg til å vise bein, ikke bein+pupp+rygg. Hva er problemet? :klo:

At det er moren til FF og da bør man helst finne feil der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, har likedane. De selges på apotek1 i allefall. http://www.apotek1.no/wcs/SearchDisplay?storeId=10151&catalogId=10051&langId=200&pageSize=12&beginIndex=0&sType=SimpleSearch&resultCatEntryType=2&showResultsPage=true&pageView=&errorViewName=SearchDisplayView&searchTerm=t%C3%B8fler#

Anonymous poster hash: 359f0...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er overhodet ikke noe problem, heldigvis. Det er bare det at JEG synes at det ikke er pent. Jeg har vel ikke skrevet at det er ille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det er moren til FF og da bør man helst finne feil der også :)

Jeg synes faktisk ikke det er pent på NOEN middelaldrende damer å kle seg i lårkort. Det er bare min mening og har ingenting med at det er moren til FF.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, akkurat det tror jeg faktisk bare er synsbedrag ;) Det er nok morens arm, selv om det ser ut som moren har armen bak sin egen rygg, og det som ligner morens arm er armen til Caroline, den ser bare mye lysere ut på skulderen enn på armen pga skygger. Anonymous poster hash: 258e9...5ae

Haha, jeg ser det nå :) Trodde først det var Caroline sin arm, som hun på mystisk vis hadde snudd rundt seg selv. Får da være måte på slangemenneske! ;)

Forøvrig, søsteren ser så naturlig og herlig ut!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...