AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2641 Del Skrevet 16. september 2013 Tror det er omvendt, jeg. Tror hun jobber mye mer enn en person i 8-16-jobb. Det er heller vanlige norske ansatte som hadde fått seg en skikkelig wake up call dersom de hadde prøvd seg som gründer, og det er gründer hun er, selv om dere ikke tror hun gjør noe annet enn å sminke seg og ta antrekksbilder. Det sier mer om hvor lite dere skjønner om hva som går inn av regnskap, pleie sponsorer og annonsører, svare på henvendelser fra media, svare på kommentarer på bloggen, skrive annonsekampanjer, lange kjøreturer frem og tilbake til Oslo hver uke m.m. Lista er lang. I tillegg må det ta utrolig mye tid å bare se ut som henne, mtp det strenge trenings- og matregimet, sminke, negler, løshår og nystrøkne klær som det skal annonselinkes til. Og så holder hun det store huset prikkfritt sånn at det kan tas bilder der til enhver tid, og jeg tror ikke hun har vaskehjelp. Jeg tipper hun jobber bortimot døgnet rundt, jeg. Misunner henne ikke. Blir overrasket over at det er mange her som ser ut til å tro at hun bare dasser rundt et par timer og tar bilder til bloggen og ellers later seg. Skjønner ikke hvordan det går an å få inntrykk av det. Disclaimer: Jeg er ikke FF eller LKE - har ikke selvdisiplin til eller interesse av å holde det strenge utseenderegimet gående Men jeg beundrer at hun er så disiplinert, må si det. Jeg er gründer selv og tviler ikke på at hun jobber livet av seg etter å ha sett bloggen hennes. Anonymous poster hash: bdf3c...c3d FF har selvfølgelig regnskapsfører, hennes jobb er å samle kvitteringer. At hun bruker enormt mye tid på bloggen er ingen overraskelse, idiotien i det hele er jo at det er totalt intetsigende. Å møte sponsorer eller samarbeidspartnere er ikke spesielt slitsomt, det å gjøre noe en hel dag og i tillegg kjøre i rushtid er automatisk mer slitsomt enn å sitte hjemme og svare på mail og kommentarer. I tillegg skal det bestilles klær og antrekk skal matches,til og med på daglig basis, det er mye som skal koordineres. Når det er sagt så hadde jeg personlig dødd av kjedsomhet etter en uke med dette livet. Hvor er den intellektuelle veksten og den mentale utfordringen? Mitt ankepunkt er at denne bedriften er så intetsigende og lite skapende i seg selv, jeg ser akkurat like lite opp til FF som jeg gjør til kassadama på Rimi. Jobben er akkurat like fordummende, den eneste forskjellen er at pengene havner hos FF. I min verden har penger aldri vært et statussymbol, selv om jeg har vokst opp med mye av dem. Rosablogging er og blir en hjernedød aktivitet. Anonymous poster hash: 4d333...730 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2642 Del Skrevet 16. september 2013 AnonymBruker, on 16 Sept 2013 - 15:54, said: Blir bare bittelitt oppgitt over at hun sidestiller den type jobb med en ORDENTLIG slitsom jobb som lærer, barnehageansatt, lager(og lignende)arbeider, tømrer og andre håndverkere osv osv...Anonymous poster hash: e2db1...3e8 Eeeh.. Jeg har en jobb der jeg kan velge arbeidstiden min selv, og sitter for det meste stille på kontoret mitt. Det er fortsatt en veldig slitesom jobb i perioder. Jeg syns faktisk det er ganske imponerende hvor mye Caroline rekker å få gjort jeg. Anonymous poster hash: b2e82...171 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 16. september 2013 #2643 Del Skrevet 16. september 2013 Flott. Han er daglig leder og medarbeider. Nå som det er ute av verden: Kunne du forsøke å forklare hva hans evner som FOTBALLSPILLER har med dette å gjøre? Konfronterende spørsmål blir som regel ikke besvart i denne tråden. Men vi kan jo alltids håpe for det hadde vært gøy å vite svaret Så om noen har svar på spørsmålet til Raven Emerald, ta dere tid til å svare 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2644 Del Skrevet 16. september 2013 Ja ja, men det sier jo fortsatt litt om hennes virkelighetsoppfatning mtp at hun sier det er såååå slitsomt å være blogger fordi det er så mye jobb. Tror virkelig hun hadde fått en real wake up call med en vanlig 8-16 jobb. Uansett, fint for henne at hun kan leve av bloggen - det unner jeg henne. Blir bare bittelitt oppgitt over at hun sidestiller den type jobb med en ORDENTLIG slitsom jobb som lærer, barnehageansatt, lager(og lignende)arbeider, tømrer og andre håndverkere osv osv...Anonymous poster hash: e2db1...3e8 Det er din tolkning at hun sidestiller sin jobb med andres. Finnes jo alltid noen som har eller mener at de har det mer slitsomt på jobb enn andre. Kan også hende du hadde fått en "real wake up call" om du skulle gjort det Caroline gjør hver dag. Anonymous poster hash: c5b40...d9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2645 Del Skrevet 16. september 2013 Konfronterende spørsmål blir som regel ikke besvart i denne tråden. Men vi kan jo alltids håpe for det hadde vært gøy å vite svaret Så om noen har svar på spørsmålet til Raven Emerald, ta dere tid til å svare Dine, beklager, LKs fotballferdigheter er ikke relevante i tråden her, nei, annet fotballfruenavnet er særs utdatert og kanskje misvisende om 1-2 år. Anonymous poster hash: 4d333...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 16. september 2013 #2646 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Dine, beklager, LKs fotballferdigheter er ikke relevante i tråden her, nei, annet fotballfruenavnet er særs utdatert og kanskje misvisende om 1-2 år. Anonymous poster hash: 4d333...730 Det var hardt å svare uten noen form for hersketeknikk ser jeg, du bare måtte ta med den Dine. Jeg må nesten le litt, mange her er ganske utrolige. Blir det ropt om misunnelse er det fullt ramaskrik med en gang. Jaja Men takk for et ærlig svar! Så får man ta den debatten da, angående navnet på bloggen tenker jeg, når det eventuelt blir aktuelt. Endret 16. september 2013 av Salmonella 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2647 Del Skrevet 16. september 2013 Hele bloggen er jo fundamentert på CBEs forhold til LKE, så at hans rolle som fotballspiller er en sentral del av merkevaren er udiskutabelt. Angående hans spillemessige kvaliteter og innsats på fotballbanen, er vel også disse benyttet som imagebyggende for paret Eriksen, når det har vært mulighet for det. Derfor er det ikke rart at handlinger som det ikke skinner like mye av som LKEs første scoring, også legges merke til og nevnes. Anonymous poster hash: 9c4e4...247 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2648 Del Skrevet 16. september 2013 FF har selvfølgelig regnskapsfører, hennes jobb er å samle kvitteringer. At hun bruker enormt mye tid på bloggen er ingen overraskelse, idiotien i det hele er jo at det er totalt intetsigende. Å møte sponsorer eller samarbeidspartnere er ikke spesielt slitsomt, det å gjøre noe en hel dag og i tillegg kjøre i rushtid er automatisk mer slitsomt enn å sitte hjemme og svare på mail og kommentarer. I tillegg skal det bestilles klær og antrekk skal matches,til og med på daglig basis, det er mye som skal koordineres. Når det er sagt så hadde jeg personlig dødd av kjedsomhet etter en uke med dette livet. Hvor er den intellektuelle veksten og den mentale utfordringen? Mitt ankepunkt er at denne bedriften er så intetsigende og lite skapende i seg selv, jeg ser akkurat like lite opp til FF som jeg gjør til kassadama på Rimi. Jobben er akkurat like fordummende, den eneste forskjellen er at pengene havner hos FF. I min verden har penger aldri vært et statussymbol, selv om jeg har vokst opp med mye av dem. Rosablogging er og blir en hjernedød aktivitet. Anonymous poster hash: 4d333...730 Ikke for å pirke, altså, men selv om man har regnskapsfører, så omfatter regnskapet atskillig mye mer enn å samle på kvitteringer. Jeg snakker av egen erfaring her. Du må som regel føre et slags basis-regnskap selv også, i tillegg til å holde oversikt over utviklingen i skattelovgivningen, slik at du kan planlegge hvordan du skal legge opp disse tingene. Regnskapsføreren er en rådgiver, men det er du som har ansvaret og førstehånds kjennskap til økonomien i bedriften. Dyktige bedriftsledere har stålkontroll på økonomien i bedriften selv om de har regnskapsførere. Personlig bruker jeg mye tid på sånt tull selv om jeg har regnskapsfører. Jeg er ikke uenig i at bloggen hennes er intetsigende, altså, men jeg tror den må være litt intetsigende å appellere til opptil 100 000 pr dag. Noe gjør hun jo riktig for å få til det? Og i likhet med deg er heller ikke jeg interessert i sminke og sånn. Samtidig er jeg uenig i at det ikke er mer grunn til å se opp til FF enn til en kassadame. FF har tross alt startet en vellykket bedrift og bygd en solid merkevare i en alder av 26 år. Det er ikke mange som hadde greid det, og jeg er helt overbevist om at det ligger knallhardt arbeid bak, selv om jeg personlig ikke har felles interesser med henne. Man må være ualminnelig fordomsfull mot henne for å ikke se det, tenker jeg. Kritikken i denne tråden hadde hatt mye mer slagkraft hvis kritikerne også hadde vært i stand til å innrømme åpenbare ting som at hun helt tydelig jobber knallhardt. Dama har jo jerndisiplin, man trenger ikke være blodfan for å se det? Anonymous poster hash: bdf3c...c3d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 16. september 2013 #2649 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Kan dere ikke heller høre med moderator om det er lov å diskutere fotballprestasjonene hans i denne tråden, istedenfor å krangle om det over flere sider? Endret 16. september 2013 av Hjarte 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2650 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg er ikke uenig i at bloggen hennes er intetsigende, altså, men jeg tror den må være litt intetsigende å appellere til opptil 100 000 pr dag. Noe gjør hun jo riktig for å få til det? Og i likhet med deg er heller ikke jeg interessert i sminke og sånn. Anonymous poster hash: bdf3c...c3d Folk flest er idioter, så dette er overhodet ingen overraskelse nei. Anonymous poster hash: 4d333...730 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2651 Del Skrevet 16. september 2013 Samtidig er jeg uenig i at det ikke er mer grunn til å se opp til FF enn til en kassadame. FF har tross alt startet en vellykket bedrift og bygd en solid merkevare i en alder av 26 år. Det er ikke mange som hadde greid det, og jeg er helt overbevist om at det ligger knallhardt arbeid bak, selv om jeg personlig ikke har felles interesser med henne. Man må være ualminnelig fordomsfull mot henne for å ikke se det, tenker jeg. Kritikken i denne tråden hadde hatt mye mer slagkraft hvis kritikerne også hadde vært i stand til å innrømme åpenbare ting som at hun helt tydelig jobber knallhardt. Dama har jo jerndisiplin, man trenger ikke være blodfan for å se det? Anonymous poster hash: bdf3c...c3d Å skape et merkenavn trenger da slettes ikke være noen bragd, vi har da hundrevis av eksempler på mennesker som skaper en karriere på ingenting - det er slik samfunnet vårt er skapt. FFs daglige rutiner dreier som om det hundretusener av andre nordmenn gjør hver dag; de repeterer alt det de har gjort i dagene før. Man lærer intet nytt, man skaper intet nytt, man genererer bare penger i kassen, som om det er alt som betyr noe. Hun svarer på de samme spørsmålene som hun gjorde for flere år siden. Det eneste som endres er den daglige innpakningen. Jeg gremmes over at menneskeheten vedtar at dette (sminke, interiørtrender, massiv shopping) blir opphøyd som det unge kvinner bruker mest tid på. Å være svært strukturert og målrettet er for øvrig ingen sjeldenhet innenfor visse ehm, sjangre i enkelte, ehm, fagfelt, men diskuterer man det ender man bare opp med å bli moderert bort her, så det får man la stå ukommentert :-) Anonymous poster hash: 4d333...730 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2652 Del Skrevet 16. september 2013 Hjelp, nå skal hun lage mammakolleksjon. Håper hun tar høyde for at andre faktisk får MAGE under graviditeten. Anonymous poster hash: 0105d...32d 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. september 2013 #2653 Del Skrevet 16. september 2013 Angående LV-poser-diskusjonen: Det er jo ingen hemmelighet at gaaanske mange flere enn fotallfrue selv stiller opp slike typer poser på interiørbilder. Det er faktisk veldig normalt på tumblr, blogger, instagram etc. Det har som regel ingenting med flashing å gjøre. Anonymous poster hash: 17c2a...98e Hvis det ikke har noe med "flashing" å gjøre kan de vel heller bare ta bilde av en Rema pose? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2654 Del Skrevet 16. september 2013 Stakkars fotballfrue har 3 møter + fotografering i dag = Ukens mest travleste dag.. Hardt å være på jobb gitt! Anonymous poster hash: 6243e...d33 Å være på et par timers fotoshoot er slitsomt, både fysisk og mentalt, uansett om man står foran eller bak kamera. Hilsen FotografAnonymous poster hash: 80b8e...ba3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 17. september 2013 #2655 Del Skrevet 17. september 2013 Tråden ryddet for hets, latterliggjøring, avsporinger, spekulasjoner. Minner på: det er greit å diskutere kritisk, men latterliggjøring anses som hets og mobbing. Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #2656 Del Skrevet 17. september 2013 Hvis det ikke har noe med "flashing" å gjøre kan de vel heller bare ta bilde av en Rema pose? Unnskyld meg, men er du dum? Som jeg sa er det en trend-ting å oppstille slike poser for bildets del når det blir tatt interiørbilder. Da skal det ofte matche. Så svaret på spørsmålet ditt er NEI, selvfølgelig kan de ikke bare ta en Rema pose når hele poenget er at interiøret og bildet skal se pent ut! Anonymous poster hash: 17c2a...98e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 17. september 2013 #2657 Del Skrevet 17. september 2013 Unnskyld, men selv om jeg ikke alltid er like begeistret for FF og hennes manglende selvinnsikt og ydmykhet, så må jeg si meg uenig i den diskusjonen som nå pågår vedrørende sko og utseende. Ja, hun kan endre deler av utseendet sitt vha. løshår, Restylane, tannbleking osv., men fotstørrelsen sin kan hun ikke endre. Ei heller kroppslengde. Skal man først kritisere noen, så kritiser det vedkommende kan endre på - ikke statiske forhold som fot- og kroppslengde. Hva FF angår, er det flere forhold hos henne som er kritikkverdige - ansvarsfraskrivelse, "pynting" på utdannelse, frekkhet, lettere diktatoriske tendenser i kommentarfelt, foto-redigeringer, osv. Dette er ting hun KAN endre på - og som følgelig bør være lov å kommentere hhv. diskutere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia pia Skrevet 17. september 2013 #2658 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg synes det er merksnodig at hun nevner at det venter 120 kommentarer, men de foregående innleggene hennes har kun henholdsvis 71, 36, og 12. Kan vel ikke være alle disse hun mener? Tror nok ikke det er så mange kommentarer som kommer igjennom.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 17. september 2013 #2659 Del Skrevet 17. september 2013 Tror hun mente tilsammen på de to tidligere innleggene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #2660 Del Skrevet 17. september 2013 Hun sitter i treningstøy i sengen med skitne sko.. Ikke så perfeksjonist alikevel kanskje? Ikke greit å prøve å fremstå som noe man ikke er. Anonymous poster hash: f6ec9...2f4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg