Raven Emerald Skrevet 16. september 2013 #2601 Del Skrevet 16. september 2013 At Herr FF ikke er veldig flink fotballspiller er vel ingen hemmelighet. Hun kaller seg fotballfrue.no, ikke sant? Jeg synes det er ironisk. Hva har hans evner, eventuelt manglende sådanne, å gjøre med bloggen? Hvorfor kritisere ham, i en tråd som omhandler "merkevaren Fotballfrue og aldeles ikke Caroline", når bloggen ikke en gang omhandler ham? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annsme89 Skrevet 16. september 2013 #2602 Del Skrevet 16. september 2013 Hva har hans evner, eventuelt manglende sådanne, å gjøre med bloggen? Hvorfor kritisere ham, i en tråd som omhandler "merkevaren Fotballfrue og aldeles ikke Caroline", når bloggen ikke en gang omhandler ham? Igjen, hun kaller seg fotballfrue, og jeg synes det er ironisk at hun er mer kjent enn fotballmannen sin. Faktisk tror jeg ingen visste hvem han var, før hun kom inn i bildet. "Merkevaren Fotballfrue og aldeles ikke Caroline"? Jeg kommenterer fotballmannen hennes, uten at jeg synes det er feil i det. Han er en stor del av bloggen hennes, vær du sikker. Han sitter bla. bak kommentarfeltet hennes daglig, tar bildene hennes og nevnes i omtrent alle innlegg. Tipper han er en større del av den bloggen enn det som kommer tydelig fram. Men det er en annen sak. At hun kaller seg fotballfrue må være lov å poengtere, da herr FF ikke akkurat er john carew eller john arne rise. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 16. september 2013 #2603 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Igjen, hun kaller seg fotballfrue, og jeg synes det er ironisk at hun er mer kjent enn fotballmannen sin. Faktisk tror jeg ingen visste hvem han var, før hun kom inn i bildet. "Merkevaren Fotballfrue og aldeles ikke Caroline"? Jeg kommenterer fotballmannen hennes, uten at jeg synes det er feil i det. Han er en stor del av bloggen hennes, vær du sikker. Han sitter bla. bak kommentarfeltet hennes daglig, tar bildene hennes og nevnes i omtrent alle innlegg. Tipper han er en større del av den bloggen enn det som kommer tydelig fram. Men det er en annen sak. At hun kaller seg fotballfrue må være lov å poengtere, da herr FF ikke akkurat er john carew eller john arne rise. Og hva har hans evner som fotballspiller å gjøre med at hun kaller seg Fotballfrue? På hvilken måte er det relevant for bloggen? Og at han sitter i kommentarfeltet hennes; tror du det er fordi han er fotballspiller, eller fordi han er hennes mann og støttespiller? Skal du dra ham inn i tråden, kan du eventuelt diskutere hans evner som ektemann. Hva han gjør på banen og ikke, er irrelevant i en tråd som omhandler kona hans. Hun kan uansett ikke gjøre noe fra eller til når det gjelder hans evner på banen. Endret 16. september 2013 av Raven Emerald 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. september 2013 #2604 Del Skrevet 16. september 2013 Og hva har hans evner som fotballspiller å gjøre med at hun kaller seg Fotballfrue? På hvilken måte er det relevant for bloggen? Og at han sitter i kommentarfeltet hennes; tror du det er fordi han er fotballspiller, eller fordi han er hennes mann og støttespiller? Skal du dra ham inn i tråden, kan du eventuelt diskutere hans evner som ektemann. Hva han gjør på banen og ikke, er irrelevant i en tråd som omhandler kona hans. Hun kan uansett ikke gjøre noe fra eller til når det gjelder hans evner på banen. Det har jo alt å si. Han er på ingen måte noen stor spiller, DERFOR er det rart at hun setter den merkelappen på seg selv! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2605 Del Skrevet 16. september 2013 Det har jo alt å si. Han er på ingen måte noen stor spiller, DERFOR er det rart at hun setter den merkelappen på seg selv! Men hvor mange år siden er det hun valgte det navnet?? Da hun valgte det visste hun jo ikke at hun kom til å ha 80 000 lesere 5 (?) år etterpå! Det var jo sikkert bare ment som et litt morsomt navn på den tiden. Anonymous poster hash: 17c2a...98e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2606 Del Skrevet 16. september 2013 Hva har hans evner, eventuelt manglende sådanne, å gjøre med bloggen? Hvorfor kritisere ham, i en tråd som omhandler "merkevaren Fotballfrue og aldeles ikke Caroline", når bloggen ikke en gang omhandler ham? Han er en del av merkevaren FOTBALLFRUE.. Anonymous poster hash: 6243e...d33 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2607 Del Skrevet 16. september 2013 Angående LV-poser-diskusjonen: Det er jo ingen hemmelighet at gaaanske mange flere enn fotallfrue selv stiller opp slike typer poser på interiørbilder. Det er faktisk veldig normalt på tumblr, blogger, instagram etc. Det har som regel ingenting med flashing å gjøre. Anonymous poster hash: 17c2a...98e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumperister Skrevet 16. september 2013 #2608 Del Skrevet 16. september 2013 Men hvor mange år siden er det hun valgte det navnet?? Da hun valgte det visste hun jo ikke at hun kom til å ha 80 000 lesere 5 (?) år etterpå! Det var jo sikkert bare ment som et litt morsomt navn på den tiden. Anonymous poster hash: 17c2a...98e Hun tok navnet fra denne "dokumentaren" de gjorde på henne og noen til. Uten denne, hadde vi nok ikke hatt "Fotballfrue". http://fotball.vgtv.no/?id=1028 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2609 Del Skrevet 16. september 2013 Stakkars fotballfrue har 3 møter + fotografering i dag = Ukens mest travleste dag.. Hardt å være på jobb gitt! Anonymous poster hash: 6243e...d33 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2610 Del Skrevet 16. september 2013 Hun tok navnet fra denne "dokumentaren" de gjorde på henne og noen til. Uten denne, hadde vi nok ikke hatt "Fotballfrue". http://fotball.vgtv.no/?id=1028 Så søte de var på den videoen! Anonymous poster hash: 6eea1...3cd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 16. september 2013 #2611 Del Skrevet 16. september 2013 Det har jo alt å si. Han er på ingen måte noen stor spiller, DERFOR er det rart at hun setter den merkelappen på seg selv! Nei, det har ingen ting å si. Hvordan han gjør det på banen, forandrer ikke at hun er kona til en fotballspiller. Muligens en dårlig en (har null peiling på fotball, så det kan jeg ikke uttale meg om), men fortsatt en fotballspiller. Og selv om han hjelper henne med bloggen, gjør det ikke ham til en del av merkevaren "Fotballfrue", han er også mannen hennes. Og det er i den rollen han hjelper henne. Ikke som fotballspiller. Det er ikke han som er gift med en fotballspiller, det er hun. Og bloggen handler om hennes liv. At han blir omtalt i bloggen, er da ganske naturlig; han er tross alt en del av hennes liv. Som hennes mann. Han er spilleren til det laget han spiller for. Skal dere kritisere hans evner på banen, kan dere lage en egen tråd, dersom laget ikke har et eller annet forum selv. Ellers regner jeg med at dere synes det er helt greit at om noen kritiserer arbeidsplassen til mannen deres, er det greit at dere selv dras inn, og kritiseres for det dere gjør i deres jobb. Slik dere kritiserer merkevaren "Fotballfrue" (for det er jo selvsagt ikke Caroline dere kritiserer =P ) ved å dra inn hennes manns spillerkvaliteter. Men det er klart dere ikke klarer å skille de to rollene; det betyr jo at dere får én ting mindre å henge dere opp i, og det kan vi jo ikke ha noe av... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2612 Del Skrevet 16. september 2013 Nei, det har ingen ting å si. Hvordan han gjør det på banen, forandrer ikke at hun er kona til en fotballspiller. Muligens en dårlig en (har null peiling på fotball, så det kan jeg ikke uttale meg om), men fortsatt en fotballspiller. Og selv om han hjelper henne med bloggen, gjør det ikke ham til en del av merkevaren "Fotballfrue", han er også mannen hennes. Og det er i den rollen han hjelper henne. Ikke som fotballspiller. Det er ikke han som er gift med en fotballspiller, det er hun. Og bloggen handler om hennes liv. At han blir omtalt i bloggen, er da ganske naturlig; han er tross alt en del av hennes liv. Som hennes mann. Han er spilleren til det laget han spiller for. Skal dere kritisere hans evner på banen, kan dere lage en egen tråd, dersom laget ikke har et eller annet forum selv. Ellers regner jeg med at dere synes det er helt greit at om noen kritiserer arbeidsplassen til mannen deres, er det greit at dere selv dras inn, og kritiseres for det dere gjør i deres jobb. Slik dere kritiserer merkevaren "Fotballfrue" (for det er jo selvsagt ikke Caroline dere kritiserer =P ) ved å dra inn hennes manns spillerkvaliteter. Men det er klart dere ikke klarer å skille de to rollene; det betyr jo at dere får én ting mindre å henge dere opp i, og det kan vi jo ikke ha noe av... Slutt å være så treig!! Han er medeier i fotballfrue-konseptet, med andre ord - HAN ER EN DEL AV DET. Husk på at det i følge caroline er forskjell på fotballfrue og henne selv! Må da vær lov å snakke om mannen og, som også er en del av produktet. Anonymous poster hash: 6243e...d33 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 16. september 2013 #2613 Del Skrevet 16. september 2013 Stakkars fotballfrue har 3 møter + fotografering i dag = Ukens mest travleste dag.. Hardt å være på jobb gitt! Anonymous poster hash: 6243e...d33 Hva jobber du med? Vet du hva møtevirksomhet kan innebære av forberedelser, konsentrasjon og oppmerksomhet? Jeg er akkurat ferdig med et to timers møte som var kjempeslitsomt. Ikke fordi jeg klager, jeg har en jobb som krever mye og trives med det, men å tro at møtevirksomhet ikke kan være slitsomt er i beste fall naivt. Eller kanskje er heller utgangspunktet her at du bare har en trang til å kritisere usaklig og kverulere på ting som får deg til å fremstå som temmelig tåpelig? 3 møter kan dessuten befinne seg på flere forskjellige lokasjoner og en fotoshoot på det fjerde (der du skal være opplagt og fresh), så at dette blir en travel dag har jeg ikke noen problemer med å forstå. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandria Skrevet 16. september 2013 #2614 Del Skrevet 16. september 2013 Moderatorene har tidligere sagt at det er greit å diskutere dem begge i samme tråd, så skjønner egentlig ikke alt oppstyret...? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2615 Del Skrevet 16. september 2013 Slutt å være så treig!! Han er medeier i fotballfrue-konseptet, med andre ord - HAN ER EN DEL AV DET. Husk på at det i følge caroline er forskjell på fotballfrue og henne selv! Må da vær lov å snakke om mannen og, som også er en del av produktet. Anonymous poster hash: 6243e...d33 Hun er da ikke treig? Mannens evner på banen har da ingenting med bloggen til Fotballfrue å gjøre. Det er da vel heller du som er treig, hvis du ikke skjønner det? Dersom det er bloggen Fotballfrue dere diskuterer (på en saklig og konstruktiv måte), og dere ønsker å dra inn mannen hennes, får dere dra inn de aspektene ved mannens liv som har med bloggen å gjøre. Eksempler på det er hvordan han svarer i kommentarfeltet hennes, og hva han gjør og ikke gjør som fasiliteter bloggen. Til nød kan dere kommentere hva han gjør i heimen i den grad det har relevans for det hun blogger om. Hvordan han er på banen, har virkelig ingenting med bloggen å gjøre. Bloggen Fotballfrue handler nemlig overhodet ikke om fottball, men om interiør, klær, sminke, matlaging og babyer. Som noen påpekte: Navnet tok hun for lenge siden, på den tiden han var ung og lovende. Nå er han ikke det lenger. Hun ville antagelig ikke tatt det navnet i dag. Jeg forstår at han fremstår som et enkelt mål (pun intented) fordi karrieren hans gikk i vasken og han i tillegg er brautende, så fyr løs hvis dere har guts til å innrømme at dere bare sitter her og bitcher likevel. Men det å diskutere "merkevaren Fotballfrue" på en saklig måte lar seg aldri kombinere med å kritisere mannens kompetanse som fotballspiller, uavhengig av hva bloggen heter. Dere får velge. Anonymous poster hash: bdf3c...c3d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 16. september 2013 #2616 Del Skrevet 16. september 2013 Slutt å være så treig!! Han er medeier i fotballfrue-konseptet, med andre ord - HAN ER EN DEL AV DET. Husk på at det i følge caroline er forskjell på fotballfrue og henne selv! Må da vær lov å snakke om mannen og, som også er en del av produktet. Anonymous poster hash: 6243e...d33 Nei, jeg tror helst det er du som er treig. Hans evner som fotballspiller har ingen ting med bloggen å gjøre. Hans evner som medarbeider/-eier, er en helt annen sak. Dersom en sykepleier har en deltids-jobb på en butikk, sier ikke dennes evne til å pleie andre, noe som helst om dennes evne til å sitte i kassa på Rimi. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2617 Del Skrevet 16. september 2013 Det er vel ingen hemmelighet at det er Ekteparet Eriksen som står bak bloggen/magasinet Fotballfrue ikke en naiv ungpike som bretter ut følelseslivet som en dagbok. Dette er en kommersiell blogg der alt handler om tjene mest mulig penger på et forholdsvis enkelt konsept. Mye av grunnen til at de har lykkes så godt er jo nettopp det at de er to som har dette som jobb, de er aktive for å være synlige begge to, hyppige innlegg og ser ut til å samarbeide godt. Fotballfrue.no hadde ikke vært hva det er idag uten LKE. Anonymous poster hash: 55665...47f 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2618 Del Skrevet 16. september 2013 Hun er da ikke treig? Mannens evner på banen har da ingenting med bloggen til Fotballfrue å gjøre. Det er da vel heller du som er treig, hvis du ikke skjønner det? Dersom det er bloggen Fotballfrue dere diskuterer (på en saklig og konstruktiv måte), og dere ønsker å dra inn mannen hennes, får dere dra inn de aspektene ved mannens liv som har med bloggen å gjøre. Eksempler på det er hvordan han svarer i kommentarfeltet hennes, og hva han gjør og ikke gjør som fasiliteter bloggen. Til nød kan dere kommentere hva han gjør i heimen i den grad det har relevans for det hun blogger om. Hvordan han er på banen, har virkelig ingenting med bloggen å gjøre. Bloggen Fotballfrue handler nemlig overhodet ikke om fottball, men om interiør, klær, sminke, matlaging og babyer. Som noen påpekte: Navnet tok hun for lenge siden, på den tiden han var ung og lovende. Nå er han ikke det lenger. Hun ville antagelig ikke tatt det navnet i dag. Jeg forstår at han fremstår som et enkelt mål (pun intented) fordi karrieren hans gikk i vasken og han i tillegg er brautende, så fyr løs hvis dere har guts til å innrømme at dere bare sitter her og bitcher likevel. Men det å diskutere "merkevaren Fotballfrue" på en saklig måte lar seg aldri kombinere med å kritisere mannens kompetanse som fotballspiller, uavhengig av hva bloggen heter. Dere får velge. Anonymous poster hash: bdf3c...c3d Jeg mente hvorfor hun ikke forsto at også han blir diskutert til tider. Tenkte ikke bare på ballferdighetene hans.. Anonymous poster hash: 6243e...d33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 16. september 2013 #2619 Del Skrevet 16. september 2013 Hva jobber du med? Vet du hva møtevirksomhet kan innebære av forberedelser, konsentrasjon og oppmerksomhet? Jeg er akkurat ferdig med et to timers møte som var kjempeslitsomt. Ikke fordi jeg klager, jeg har en jobb som krever mye og trives med det, men å tro at møtevirksomhet ikke kan være slitsomt er i beste fall naivt. Eller kanskje er heller utgangspunktet her at du bare har en trang til å kritisere usaklig og kverulere på ting som får deg til å fremstå som temmelig tåpelig? 3 møter kan dessuten befinne seg på flere forskjellige lokasjoner og en fotoshoot på det fjerde (der du skal være opplagt og fresh), så at dette blir en travel dag har jeg ikke noen problemer med å forstå. Enig. Det er ganske slitsomt å sitte på møter, og ofte så sitter man over den planlagte tiden fordi man ikke fikk diskutert ferdig på to timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 16. september 2013 #2620 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Jeg mente hvorfor hun ikke forsto at også han blir diskutert til tider. Tenkte ikke bare på ballferdighetene hans..Anonymous poster hash: 6243e...d33 Skal man dra ham inn, så får man fokusere på hans evner i rollen som hennes mann og støttespiller., og da først og fremst på de områdene man vet han har bidratt. Som i kommentarfeltet hennes. Endret 17. september 2013 av Bond 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg