Gjest nejve Skrevet 13. september 2013 #2521 Del Skrevet 13. september 2013 Er det bare meg men er ikke Lui Vuitton selve merkelappen på harry? Kan ikke fatte at hun vil ha dette merket i stelleveske...... Faktisk er monogramveskene fra LV veldig in igjen nå. Det er bare å ta en titt i alle verdens motemagasiner og blogger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #2522 Del Skrevet 13. september 2013 Hva som er in og ikke er revnende likegyldig - man kan fortsatt ha smak. LV har aldri vært og vil aldri bli spesielt estestisk vakkert. FF stiller seg inn i en lang rekke av kvinner som kopierer andre trender, det eneste man ender opp som er nettopp det man tror man ikke er - en av tusenvis. Anonymous poster hash: 4d333...730 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #2523 Del Skrevet 13. september 2013 Sitter dere seriøst å zoomer inn på bildene hennes for å finne feil og for å rakke ned på utseendet hennes? Wow, det er ikke Caroline som er gal her nei... Skulle tro hele bunten her fortsatt gikk på barne/ungdomskolen og enda ikke har lært seg å respektere det at mennesker er forskjellige. Janteloven er flotte saker! Er selv ikke noe fan av Fotballfrue, men all respekt til henne, hun lærte hvertfall noe i ungdomsårene, nemlig å ikke gi etter for "mobbere" og bare ignorere drittslenging som går på hennes person og utseendet og ja, egentlig alt. Det er vel ikke en ting hun ikke får tyn for. Må være veldig destruktivt å bruke så mye tid på en person man misliker. Men om det får dere til å føle seg bedre så er det vel bare å fortsette å velte seg rundt i negativitet. Anonymous poster hash: d1ced...5cd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 13. september 2013 #2524 Del Skrevet 13. september 2013 Hva som er in og ikke er revnende likegyldig - man kan fortsatt ha smak. LV har aldri vært og vil aldri bli spesielt estestisk vakkert. FF stiller seg inn i en lang rekke av kvinner som kopierer andre trender, det eneste man ender opp som er nettopp det man tror man ikke er - en av tusenvis. Anonymous poster hash: 4d333...730 Syns du. Hva som er estetisk vakkert for deg er ikke nødvendigvis vakkert for meg, eller for Caroline. Hun skriver at hun ville ha vesken for kvalitet. Hvem har sagt noe om at hun kjøpte seg den for å skille seg ut? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #2525 Del Skrevet 13. september 2013 Syns du. Hva som er estetisk vakkert for deg er ikke nødvendigvis vakkert for meg, eller for Caroline. Hun skriver at hun ville ha vesken for kvalitet. Hvem har sagt noe om at hun kjøpte seg den for å skille seg ut? Kvalitet kan du få for en mye mindre sum. Man kan faktisk få en håndsydd skinnveske av kvalitetssikret, økologisk skinn til en mye mindre pris. Toppen av idioti er å se kvinner kjøpe slike vesker som samtidig forfekter at man er ute etter kvalitet. Det man ønsker er aksept, beundring og oppmerksomhet. Det blir litt som tannlegen i Holmenkollen; man jobber så mye og gir avkall på så mye viktig i livet at man faktisk (for sin egen samvittighets skyld) ser seg nødt til å kjøpe en dyrere bil enn hva naboen har, man vil jo vise at man har jobbet mye mer. Dette er nokså elementær menneskelig psykologi. Noe mer idiotisk blir det ei, dog ;-) Anonymous poster hash: 4d333...730 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #2526 Del Skrevet 13. september 2013 Syns du. Hva som er estetisk vakkert for deg er ikke nødvendigvis vakkert for meg, eller for Caroline. Hun skriver at hun ville ha vesken for kvalitet. Hvem har sagt noe om at hun kjøpte seg den for å skille seg ut? Ingen med en veske fra LV skiller seg ut. Det får derimot de som har det til å få en usynlig sau-tatovering i pannen. Anonymous poster hash: 4d333...730 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 13. september 2013 #2527 Del Skrevet 13. september 2013 Kvalitet kan du få for en mye mindre sum. Man kan faktisk få en håndsydd skinnveske av kvalitetssikret, økologisk skinn til en mye mindre pris. Toppen av idioti er å se kvinner kjøpe slike vesker som samtidig forfekter at man er ute etter kvalitet. Det man ønsker er aksept, beundring og oppmerksomhet. Det blir litt som tannlegen i Holmenkollen; man jobber så mye og gir avkall på så mye viktig i livet at man faktisk (for sin egen samvittighets skyld) ser seg nødt til å kjøpe en dyrere bil enn hva naboen har, man vil jo vise at man har jobbet mye mer. Dette er nokså elementær menneskelig psykologi. Noe mer idiotisk blir det ei, dog ;-) Anonymous poster hash: 4d333...730 Men mener du at det hadde blitt bedre dersom Caroline skrev "jeg ønsker meg denne veska slik at alle kan gi meg masse oppmerksomhet og beundring?" Jeg syns selv de aller fleste LV-vesker er stygge, men jeg bryr meg ikke om hvorvidt andre går med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #2528 Del Skrevet 13. september 2013 Sitter dere seriøst å zoomer inn på bildene hennes for å finne feil og for å rakke ned på utseendet hennes? Wow, det er ikke Caroline som er gal her nei... Skulle tro hele bunten her fortsatt gikk på barne/ungdomskolen og enda ikke har lært seg å respektere det at mennesker er forskjellige. Janteloven er flotte saker! Er selv ikke noe fan av Fotballfrue, men all respekt til henne, hun lærte hvertfall noe i ungdomsårene, nemlig å ikke gi etter for "mobbere" og bare ignorere drittslenging som går på hennes person og utseendet og ja, egentlig alt. Det er vel ikke en ting hun ikke får tyn for. Må være veldig destruktivt å bruke så mye tid på en person man misliker. Men om det får dere til å føle seg bedre så er det vel bare å fortsette å velte seg rundt i negativitet. Anonymous poster hash: d1ced...5cd Når jeg så bildet i vanlig størrelse på bloggen, synes jeg det så ut som hun hadde en klump under nesa. Da zoomet jeg inn for å se:p Anonymous poster hash: a252a...89e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #2529 Del Skrevet 13. september 2013 Follow-up på nesepraten. http://fotballfrue.no/2012/12/09/baroque-insane/ Anonymous poster hash: a252a...89e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaliina Skrevet 13. september 2013 #2530 Del Skrevet 13. september 2013 Når jeg så bildet i vanlig størrelse på bloggen, synes jeg det så ut som hun hadde en klump under nesa. Da zoomet jeg inn for å se:p Anonymous poster hash: a252a...89e Epic redigeringsblemme? Har fruen begynt å bli sliten og sløv på redigeringen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #2531 Del Skrevet 13. september 2013 Og det er opp til deg å bestemme? Eller er det ut ifra personlige preferanser? Hva om noen ut ifra din interiørstil og valg av kunst sa til deg at du eier virkelig ikke smak, ville du sagt deg enig da? irriterer meg over måten noen av dere ordlegger dere på. Det virker så uanstendig og uten evne til å forstå at noen velger noe annet enn hva man selv ville ha valgt. det er derfor denne tråden er så utrolig slitsom. Prøve å forstå at andre folk har annen smak eller andre preferanser enn meg selv? nei det går nok ikke.... Hvorfor skulle jeg ta meg nær av at noen ikke liker interiøret mitt? Synes bildet ser ut som bilder man får kjøpt på Bohus for 599,- Anonymous poster hash: 95d1e...e18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 13. september 2013 #2532 Del Skrevet 13. september 2013 Hvorfor skulle jeg ta meg nær av at noen ikke liker interiøret mitt? Synes bildet ser ut som bilder man får kjøpt på Bohus for 599,- Anonymous poster hash: 95d1e...e18 Så det hadde vært helt Ok for deg om noen som besøkte deg sier til deg at du eier ikke smak for kunst? Ville du ha sagt deg enig i det eller ville du ha sagt; det får være din personlige mening, heldigvis så bestemmer ikke du over hva som er bra kunst og ikke så derfor kan man egentlig ikke si at noen ikke eier smak. Jeg synes det virker litt sånn hoverende. Jeg har såpass til god smak at jeg kan peke ut hvem som har god eller dårlig smak og DU, du har virkelig ikke god smak. Det går an, selv i en ff-tråd og si at dette bildet ville jeg nok ikke valgt selv, eller, dette bildet falt ikke helt i min smak. Hvorfor MÅ det påpekes at herlighet, ff eier virkelig ikke smak for kunst! Herksetknikk og tarvelig for å få henne til å fremstå som en person som virkelig ikke har peiling. intensjonen lyser så godt igjennom i slike innlegg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #2533 Del Skrevet 13. september 2013 Så "I kveld med Ylvis" da Henriette Stenstrup var med og gud - hun har ganske mange like trekk med frua. En litt fyldigere variant vel og merke, men når hun smilte og lo, syns jeg det var mange likheter i trekkene Syns også at frua er mye penere på videoer enn bilder. Anonymous poster hash: 16e7d...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. september 2013 #2534 Del Skrevet 13. september 2013 Så "I kveld med Ylvis" da Henriette Stenstrup var med og gud - hun har ganske mange like trekk med frua. En litt fyldigere variant vel og merke, men når hun smilte og lo, syns jeg det var mange likheter i trekkene Syns også at frua er mye penere på videoer enn bilder. Anonymous poster hash: 16e7d...36e Ikke rart det, på videoer ser man at hun er et menneske, ikke en photoshoppa dukke som hun ofte ser ut som på bilder. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #2535 Del Skrevet 13. september 2013 LOL. LK skal kjøpe seg en Tesla S :-D Anonymous poster hash: 4d333...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #2536 Del Skrevet 13. september 2013 LOL. LK skal kjøpe seg en Tesla S :-D Anonymous poster hash: 4d333...730 Haha, ja hvorfor ikke, han får stille seg i kø. Anonymous poster hash: ab09a...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #2537 Del Skrevet 13. september 2013 Neeeeeeeiiiiii!!! uff, sukk. LOL. LK skal kjøpe seg en Tesla S :-DAnonymous poster hash: 4d333...730 Anonymous poster hash: f03c7...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #2538 Del Skrevet 13. september 2013 Er det ikke lov å linke til youtube? mye gøy med henne der iallefal...Anonymous poster hash: d7a75...b7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #2539 Del Skrevet 13. september 2013 Er det ikke lov å linke til youtube? mye gøy med henne der iallefal...Anonymous poster hash: d7a75...b7e Klart det er lov. Anonymous poster hash: 1977e...ce7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 14. september 2013 #2540 Del Skrevet 14. september 2013 Det siste bilde hennes på instagram, det med den svarte kjolen, herregud. Hun står jo vridd med rumpa til så magen skal se minst mulig ut, alle bildene hennes er sånne, på bloggen også. Selvfølgelig er det viktig å #30 weeks også. Det er jo helt tydelig at hun står sånn pga magen, det er bare å stå sånn i speilet selv å se. Man viser rumpa mer enn magen, ribbeina blir helt vridd og magen forsvinner på en måte. Utrolig flaut, eller.. utrolig skremmende. Jeg syns egentlig bare synd på henne nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg