Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo litt gøy at hun skriver "Jeg fant frem den mest knallfargede kåpen i yttertøyskapet, og så ble alt så mye bedre. I hvert fall litt."

Akkurat som den hadde hengt der lenge og at hun tok den på seg helt tilfeldig. Så er kåpen, bukse, sko og veske adlink. Skjønner argumentene ovenfor her at det er levebrøde, men det begynner å bli temmelig platt og kjedelig for min del.

Å kle seg opp bare for å vise frem klær som er adlink er ren og skjær reklame. Mange bloggere viser jo dagens outfit, men de skal jo ofte noe også, ikke bare kle seg opp og så ta bilder for deretter å dra hjem å kle av seg klærne.

Irriterer meg nok litt over at det selger og at folk biter på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns ikke antrekket var spesielt fint. Jeg likte kåpa veldig godt, både fargen og hetta. Jeg tror kanskje jeg ville valgt et par bukser som ikke var så baggy, og et helt annet par sko. Ikke helt heldig denne gangen, syns jeg. :)



Anonymous poster hash: 23b15...bbb
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke antrekket var spesielt fint. Jeg likte kåpa veldig godt, både fargen og hetta. Jeg tror kanskje jeg ville valgt et par bukser som ikke var så baggy, og et helt annet par sko. Ikke helt heldig denne gangen, syns jeg. :)

Anonymous poster hash: 23b15...bbb

Også ser hun veldig sliten ut på bildene syns jeg.. Men kåpen var fantastisk fin!

Endret av kaliina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet at man kan adlinke hva som helst? Har ikke noe med hvilket merke eller nettside hun har bestilt fra, alt kan gå via en adlink. Blir teit å si hun velger antrekk utifra akkurat det, når absolutt som finnes på nettet kan adlinkes...

Anonymous poster hash: b6674...7c4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Magdalene

Men det er ikke det det er penger å tjene på. Hun ville ikke tjent så mye på adlinks om hun viste seg frem i joggedressen. Dermed spiller det nok mindre rolle hva du liker å se på. Du kan jo evt selv starte en blogg hvor du dasser rundt i joggebuksa. Hvis det mot formodning skulle vise seg at du greier å tjene mer på den enn FF tjener på sin blogg, har du jo funnet et fantastisk forretningskonsept :)

Anonymous poster hash: bdf3c...c3d

Men jeg regner da ikke at hun går rundt i joggedressen til vanlig... Selv eier jeg ikke en joggedress.

Men jeg syns klær er spennende, syns bare det er så dumt å vise dagens antrekk, som et antrekk hun kun har tatt på seg for bildenes skyld..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet at man kan adlinke hva som helst? Har ikke noe med hvilket merke eller nettside hun har bestilt fra, alt kan gå via en adlink. Blir teit å si hun velger antrekk utifra akkurat det, når absolutt som finnes på nettet kan adlinkes...

Anonymous poster hash: b6674...7c4

Selvfølgelig kan hun adlinke hva som helst når de eneste butikkene hun kjøper fra er mywardrobe, nelly, asos, laredoute, ellos ++, som alle har et partnerprogram. Nei, ikke alt som finnes på nettet kan adlinkes.

Anonymous poster hash: 3ccd4...29f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook flyter jo over av gravid-selfies med magen rett fra siden. Snodig at hun som tar flere hundre bilder hver dag ikke får det til. Det er jo tydelig at hun vrir kroppen mot høyre og bort fra kamera. Jeg skjønner at enkelte kanskje ikke synes det er morsomt å få stor mage som gravid, me da legger man heller ikke ut bilder av den til alles beskuelse?

Jeg synes hun gløder og stråler som gravid, hun ser ordentlig godt ut.

http://fotballfrue.no/2013/09/10/godt-i-gang-med-siste-trimester/

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når hun endelig legger ut bilde av magen, passer hun på å strreeeeeeeekke armene over hodet...Trist skue.



Anonymous poster hash: 164f3...7f4
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook flyter jo over av gravid-selfies med magen rett fra siden. Snodig at hun som tar flere hundre bilder hver dag ikke får det til. Det er jo tydelig at hun vrir kroppen mot høyre og bort fra kamera. Jeg skjønner at enkelte kanskje ikke synes det er morsomt å få stor mage som gravid, me da legger man heller ikke ut bilder av den til alles beskuelse?

Jeg synes hun gløder og stråler som gravid, hun ser ordentlig godt ut.

http://fotballfrue.no/2013/09/10/godt-i-gang-med-siste-trimester/

Det der er jo ikke noe å vise frem, er sånn jeg ser ut når jeg har spist skikkelig med middag for ikke å daue under treningsøktene mine..

Hun bør stå rett opp og ned, og ta bilde direkte fra siden, så ser man det bedre. :)

Anonymous poster hash: ab09a...a8b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er jo ikke noe å vise frem, er sånn jeg ser ut når jeg har spist skikkelig med middag for ikke å daue under treningsøktene mine..

Hun bør stå rett opp og ned, og ta bilde direkte fra siden, så ser man det bedre. :)

Anonymous poster hash: ab09a...a8b

Ja, når hun først skal legge ut bilde. Hun kunne like godt latt være med det bildet der. Lager bare styr, men det betyr flere penger i kassa for FF.
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er egentlig adlinks? Hvordan fungerer det? Ser at hvis jeg trykker på den kåpa, så kommer jeg inn på LaRedoutes side om kåpa..men det er ikke slik at FF får peng hvis noen hadde kjøpt den?



Anonymous poster hash: d808d...74f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig adlinks? Hvordan fungerer det? Ser at hvis jeg trykker på den kåpa, så kommer jeg inn på LaRedoutes side om kåpa..men det er ikke slik at FF får peng hvis noen hadde kjøpt den?

Anonymous poster hash: d808d...74f

Etter hva jeg har forstått så kommer du inn på den kåpen når du trykker på linken. Adlinks blir lagret, så neste gang du bestiller noe fra den nettsiden så tjener FF penger på at du bestiller.

Anonymous poster hash: f8b9b...201

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig adlinks? Hvordan fungerer det? Ser at hvis jeg trykker på den kåpa, så kommer jeg inn på LaRedoutes side om kåpa..men det er ikke slik at FF får peng hvis noen hadde kjøpt den?

Anonymous poster hash: d808d...74f

Når du trykker på slike linker, blir en cookie (informasjonskapsel) lagret i nettleseren. Denne kan vare i alt fra 14-60 dager. Kjøper du noe fra den aktuelle nettbutikken i denne tidsperioden, er FF berettiget til en prosentandel av totalbeløpet på ditt kjøp. Si hun får 10% fra partnerprogrammet og du handler for 500,- via linken hennes = 50 i kasse til fruen. Kerching!

Anonymous poster hash: 3ccd4...29f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er egentlig adlinks? Hvordan fungerer det? Ser at hvis jeg trykker på den kåpa, så kommer jeg inn på LaRedoutes side om kåpa..men det er ikke slik at FF får peng hvis noen hadde kjøpt den?

Anonymous poster hash: d808d...74f

FF tjener penger på hvert eneste plagg, sminkeprodukt, hårprodukt o.l når du går gjennom linken hennes........ Dette opplyser hun ikke om. Mange føres dermed bak lyset, og det synes jeg er kynisk. Tviler på det er mange av FFs yngre lesere som faktisk er klar over at FF slett ikke er "snill" som ordner rabattkoder osv, det er kun reklame HUN tjener på.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar ang. adlinks!

Det har jeg aldri sett hun har opplyst om..hun må jo tjene en del på det! Tenk på alle som klikker innom f.eks. laredoute pga den kåpen! Fysj altså!



Anonymous poster hash: d808d...74f
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...