AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #1 Del Skrevet 27. august 2013 Dette er et spørsmål som stadig besvares når folk spør om råd til bilkjøp. Så en gang for alle...hva ville du aldri ha kjøpt - og hvorfor? Anonymous poster hash: 6b1d5...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 27. august 2013 #2 Del Skrevet 27. august 2013 Kia og Hyundai. Ja, de er billig av en grunn. De oppleves som kjipe hos meg. Mercedes a-klasse, dritstygg. Ikke el-bil heller, æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #3 Del Skrevet 27. august 2013 Lada. Det er ikke en gang en bil... Anonymous poster hash: 5e3f1...2e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 27. august 2013 #4 Del Skrevet 27. august 2013 Kia og Hyundai. Ja, de er billig av en grunn. De oppleves som kjipe hos meg. Mercedes a-klasse, dritstygg. Ikke el-bil heller, æsj! Jeg kan være enig med at eldre modeller av A-klasse er stygg, men har du sett 2013 modellen? Jeg liker nå hvertfall utseende veldig godt. Tror Opel er et merke jeg ikke kommer til å kjøpe med det første, kanskje alle japanske/koreanske merker også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 27. august 2013 #5 Del Skrevet 27. august 2013 Renault. Bare problemer, og da særlig med teknikk og bensintilførselen til motoren. Opel. For det første så tåler ikke slitasjedeler noe som helst. Det er vel ett av de få merkene hvor hele bremsesystemet må skiftes ut etter 3 år, pluss diverse ting i motoren måtte skiftes. Som en liten bonus begynte den å RUSTE før den var 5 år gammel til tross for vask og vedlikehold og at den stod i garasje året rundt. De fleste andre jeg kjenner som har eller har hatt Opel sier det samme. Ikke rart det er billig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 27. august 2013 #6 Del Skrevet 27. august 2013 Mye amerikansk, og iallefall koreansk-amerikansk. Ville heller ikke kjøpt tysk utenfor garantitiden. Og de franske har mye stygt og sært. Rover, lada, tata, osv også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #7 Del Skrevet 27. august 2013 Har 6 år gammel Opel og har kun byttet bremseklosser og skiver. Ikke er den rusten heller? Anonymous poster hash: 35218...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 27. august 2013 #8 Del Skrevet 27. august 2013 Har 6 år gammel Opel og har kun byttet bremseklosser og skiver. Ikke er den rusten heller? Anonymous poster hash: 35218...e8d skjønner heller ikke det med at alle er så negative til Opel. En av de beste bilene jeg har kjørt. Og de er visst også mye enklere og logisk oppbygd. Med tanke på skifting av deler osv. Biler jeg aldri ville kjøpt; Ingenting som er fransk. Hyundai Kia Ford. jeep Land Rover Elbil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #9 Del Skrevet 27. august 2013 Har 6 år gammel Opel og har kun byttet bremseklosser og skiver. Ikke er den rusten heller? Anonymous poster hash: 35218...e8d Du har vel kjøpt den brukt da slik at slike ting er rettet opp? Og rust er ikke brunt med en gang. Det er bobler i lakken som dukker opp langs kantene på dører, i skjermene, og rundt/litt innenfor pakningene. Ta deg en tur ut i garasjen så får du sjokk Anonymous poster hash: ccd1f...253 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 27. august 2013 #10 Del Skrevet 27. august 2013 Amerikanske biler har jeg sjelden sansen for. Synes Opel er vel traust. Og Mercedes føler jeg er litt gammel gubbe-bil. Kia og Hyundai er litt jalla. Ellers har jeg få preferanser når det gjelder bil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #11 Del Skrevet 27. august 2013 Du har vel kjøpt den brukt da slik at slike ting er rettet opp? Og rust er ikke brunt med en gang. Det er bobler i lakken som dukker opp langs kantene på dører, i skjermene, og rundt/litt innenfor pakningene. Ta deg en tur ut i garasjen så får du sjokk Anonymous poster hash: ccd1f...253 Den har vært i familien siden den var ny, etter jeg overtok har jeg byttet batteri og bremser i tillegg til vanlig service. Den har forresten aldri stått i garasje heller... Anonymous poster hash: 35218...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #12 Del Skrevet 28. august 2013 Lysegrå Toyota. Dødskjedelig og de er OVERALT.Anonymous poster hash: 6b1d5...726 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #13 Del Skrevet 29. august 2013 Lysegrå Toyota. Dødskjedelig og de er OVERALT.Anonymous poster hash: 6b1d5...726 Entret tråden for å skrive Toyota, så ENIG! Og ja, lysegrå er nok den verste fargen også. Toyota—vi gjør verden kjedeligere. Anonymous poster hash: b207d...0ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 30. august 2013 #14 Del Skrevet 30. august 2013 Opel, Kia, Hyundai og Daewoo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #15 Del Skrevet 30. august 2013 Daewoo, ikke engang til, ha ha, godt de er konk Anonymous poster hash: 5c606...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 30. august 2013 #16 Del Skrevet 30. august 2013 Bimmer, Merce og Audi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 31. august 2013 #17 Del Skrevet 31. august 2013 Citroen også faktisk. Aldri i verden. Hvorfor? Se tidligere kommentar og les på Renault... Franskmenn kan ikke bil, rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemuren Skrevet 31. august 2013 #18 Del Skrevet 31. august 2013 Franske biler! Enig i at nye A-klassen er fiiin!! Ble ekstremt positivt overrasket, så den først en gang jeg var på Bertel O Steen, og ble helt sjokkskada. Satt meg inn i den og den var sykt deilig og fiiiin, så nå øsnker jeg meg nesten en sånn hehe! Likte IKKE de gamle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkepille Skrevet 31. august 2013 #19 Del Skrevet 31. august 2013 kia ford skoda peugeot citroen opel daewoo suzuki hyundai honda cooper alfa romeo chrysler isuzu lada lotus nissan renault subaru volvo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 8. september 2013 #20 Del Skrevet 8. september 2013 Egentlig det meste, men de som er helt utelukket er: Opel Maza Hyundai Renault Citroen Peugeot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå