Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å ta tannbleking, men jeg er også litt skeptisk.

I bunn og grunn så er det egentlig ikke tennene mine som er problemet, de er faktisk helt normale, men det er bare ansiktet mitt / smilet mitt.

Jeg har rett og slett ikke ett fint smil.

Jeg klarer ikke å smile slik at tennene vises godt, og det ser bare unaturlig ut når jeg prøver å smile så bredt at tennene vises.

Jeg måtte bare lufte ut dette, for jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre.

Selve smilet er det liksom ikke noe man kan fikse på, med mindre man tar kirurgi, og det er vel egentlig ganske uaktuelt å begynne med sånn.

Det finnes INGENTING som er finere enn ett flott smil, og det irriterer meg så utrolig mye at jeg ikke har det.

Anonymous poster hash: c88b1...f2c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du Victoria Beckham når du smiler? Vis bilde av noen som ligner på deg når du smiler. For smil er internationalt og øynene lyser slik at man glimter himmelen. Det har lite med tenner å gjøre, skjønnheten ved smil.

• Liker 2
Skrevet

Om man viser mye tannkjøtt når man smiler, kan botox rette på det.

Tannbleking gjør jo ikke noe med mimikken, om det er den du mener det er noe galt med.

Mest sannsynlig sitter det mellom ørene dine :)

Skrevet

----

For smil er internationalt og øynene lyser slik at man glimter himmelen. Det har lite med tenner å gjøre, skjønnheten ved smil.

Veldig enig med Wonders her - et smil er så myyyyyyyye mer en bare tenner altså! :Nikke: Jeg er sikker på at du er nydelig på din helt egen måte :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...