Gå til innhold

Hva gjør jeg galt?

hu_rare

Anbefalte innlegg

Hei

En jeg kjenner mistet moren sin uventet i sommer og jeg prøvde å støtte henne så godt jeg kunne da dette skjedde. Sendte henne blomster og flere meldinger hvor jeg skrev at dette var trist og vondt og at det bare var å si fra om hun trengte noe fra meg. Jeg ville ikke ringe og mase, og jeg er også oppdratt med at man ikke skal mase og presse seg på mennesker som akkurat har mistet et kjært menneske. Men jeg tydeligvis gjort noe feil for hun tar ikke telefonen når jeg ringer og ikke svarer hun på sms lenger. Vi utvekslet litt sms og jeg ringte henne etter begravelsen.

Noen tips til hva jeg kan gjøre?

Nå skal det sies også at jeg ikke eier selvtillit lenger etter en tøff skilsmisse og av den grunn spør min egen familie om råd i litt soesielle saker som denne. hun vet også at jeg sliter med mange kroniske sykdommer som gjør at jeg til tider er isolert i mørkt rom uten mulighet til å sjekke min mobil gir å kunne svare andre. Har følt flere ganger at jeg blir straffet for det ved at hun ikke gidder å svare meg når jeg søker kontakt.

Så fint meg tips og råd :)

Takk på forhånd !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei TS. Jeg tror ærlig talt ikke du har gjort noe galt, ihvertfall ikke sånn jeg ser det utifrå sånn du forklarer det. Kanskje hun har det veldig tøft og ikke orker kontakt med andre mennesker?

Anonymous poster hash: 22711...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Jeg skjønner at hun har det vanskelig siden det skjedde så plutselig uten noen form for forvarsel. Men jeg hadde satt veldig pris på at hun skrev til meg at hun ønsket å være litt alene istedenfor å ikke svare meg.

Men takk igjen for din mening, er veldig redd for å gjøre noe galt så det var fint med en bekreftelse på at jeg mest sannsynlig ikke har gjort det i dette tilfellet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...