Gjest Madley Skrevet 23. april 2004 #2 Skrevet 23. april 2004 Hehe... Avslørt??? Joda, det gjør nok det! I deg også??
droopseley Skrevet 23. april 2004 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2004 Stemmer nok det! Nå har jeg kjempeplaner om å lage bryllupsalbum. Både et for tiden før og et for selve bryllupet! Enn du? Planlagt noe ennå? Sees vel andre steder også i fremtiden vi da
Gjest Madley Skrevet 23. april 2004 #4 Skrevet 23. april 2004 Holder på å lage et sklags minnealbum nå da. Men det er mest sånn for praktiskhets skyld. Men driver å handler inn småstæsj til å lage skikkelig bryllupsalbum av når vi får bildene å sånn.. Men så langt som enkelte driver det på det forumet du tenker på, kommer jeg aldri til å ta det..tror jeg..hehe
droopseley Skrevet 23. april 2004 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2004 Tar det nok ikke helt ut jeg heller, dvs.. liker ikke alt for mye stash. Bildene skal komme frem! Samtidig må jeg innrømme at jeg har laget mye mer ut av sidene enn hva først antatt Blir nok revet med du også. Hva slags størrelse på bryllupsalbumet har du tenkt å lage da? Tror jeg skal ha et forholdsvis lite, som jeg skal lage selv ( fra bunnen av).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå