Gjest Gjest_thea Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Jeg begynte å holde på med en fyr for ca 4mnd siden. Han viste i starten veldig mye interesse og bodde så og si sammen i sommer. Ikke har jeg møtt noen av hans venner eller familie, men han sier vi er sammen. Han har den siste tiden vært mye med venner og sett meg lite. Sa at jeg syns han nedprioriterer meg, noe jeg syns er rart når man er i startfasen av et forhold. Han er dårlig til å vise meg følelser, tar lite kontakt og skriver aldri hyggelige meldinger (vet at en del gutter er sånn)For litt over en uke siden boblet det over for meg etter en bytur og tok opp alt og mer enn nødvendig. Er redd jeg skremte han en god del med fyllesnakket! Forrige uke tok jeg opp den hendelsen og ville høre hva han legger i et forhold. Men han sier bare at han er en person som trenger mye alenetid og vet ikke hva som legges i et forhold. For meg er et forhold at man viser man er glad i hverandre og møtes ofte, men at det er viktig å opprettholde kontakt med venner og interesser. Virket som om han ble lei seg da jeg sa at jeg føler vi ikke har et forhold enda pga måten han oppfører seg på gjør meg usikker. Han har aldri invitert meg med på noe og kommer kun til meg når det passer for han. Nå sitter jeg her og ikke vet hva jeg skal gjøre? på en side vil jeg vente å se om han faktisk klarer å være en kjæreste fordi han har oppriktige følelser og er glad i meg. Men på en annen side vet jeg ikke om jeg kan fortsette når han ikke vet hva det vil si å være kjærester. Noen som har noen råd eller erfaringer? Vil si jeg har følelser for han men holder veldig igjen pga usikkerheten for at han plutselig velger å droppe hele greia. Sorry for et langt og rotete innlegg Jeg er forresten 23 og han er et år yngre.
Gjest Chloe87 Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Kanskje det er en grunn til at han ikke har hatt noe forhold tidligere? Rett og slett fordi han har vært umoden og ikke klar for det, noe det ikke virker som han er nå heller. Jeg hadde aldri klart å forholde meg til noen som virker så vaglete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå