AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Noen som har noen tips? Jeg har tenkt litt på å kjøpe en genser og/eller t-skjorte, men det er bare det at jeg da må tippe på at den kommer til å passe. Han er veldig høy, så han må ha XL selv om han er slank, men dette varierer veldig fra genser til genser. Han hater å shoppe selv (han takler ikke å gå inn i en klesbutikk engang), så da tenker jeg kanskje at det er litt greit om jeg kjøper til han. http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/kl%C3%A6r/gensere/river-island-2715/basic-v-neck-271197-286/ Jeg har tenkt på noe sånt som dette, og det er ganske trygt å kjøpe en sånn genser vil jeg si, men jeg tror han liker hvitt best da. Han liker også å gå fjellturer og å campe på fjellet, men vet ikke om han trenger noe der. Jeg har også i tillegg kanskje lyst å gi han en søt og romantisk gave som er veldig personlig (kanskje noe hjemmelaget? Men jeg er ikke verdens beste til å strikke og sy og sånt..) Noen som har tips her også? Han liker også å lese bøker, men det er vanskelig å vite akkurat hvilken bok han vil ha, og han har helt sykt med bøker så jeg tror ikke jeg skal ta noen sjanse der. Vil at gaven skal ligge på mellom 500 og 1000 kroner Anonymous poster hash: 77e9c...2d0
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Han er 21 år om det har noe å si Anonymous poster hash: 77e9c...2d0
Labbefrøken Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Søt og romatisk gave kan jo være mye Du kan for eksempel kjøpe genseren som gave, og lage et fint/kult kort som du legger innsats i . Når det gjelder både utseende og innhold altså . En liten bamse, eller noe som minner han om deg. Lag en bok til han ! hehe krever nok litt men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå