AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Hei! Jeg har kjempe dårlig samvittighet.. Jeg holder på med en fyr, som bor i en annen by. Vi har møtt hverandre kun 1 gang foreløpig. Hinn dagen var jeg ute på byn og ble veldig full og det endte med at jeg hadde sex med en annen gutt. Jeg føler meg helt jævlig, og aner ikke hva jeg skal gjøre! Overreagerer jeg? Vi er jo ikke i et forhold, men føler fortsatt at det begynner å bli noe seriøst mellom meg og han. Takker for svar! Anonymous poster hash: 1ad08...cc5 Anonymous poster hash: 1ad08...cc5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 si det til han så han får valget med å dumpe deg. Anonymous poster hash: da47c...5a3
Gjest anonym Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Hei! Jeg har kjempe dårlig samvittighet.. Jeg holder på med en fyr, som bor i en annen by. Vi har møtt hverandre kun 1 gang foreløpig. Hinn dagen var jeg ute på byn og ble veldig full og det endte med at jeg hadde sex med en annen gutt. Jeg føler meg helt jævlig, og aner ikke hva jeg skal gjøre! Overreagerer jeg? Vi er jo ikke i et forhold, men føler fortsatt at det begynner å bli noe seriøst mellom meg og han. Takker for svar! Anonymous poster hash: 1ad08...cc5 Anonymous poster hash: 1ad08...cc5 Det " endte med at jeg hadde sex med en annen gutt"...Du høres så uansvarlig ut..Man er ikke sååå full at man ikke kan styre seg. Hvis , bør du slutte å drikke så mye... Mener ikke være dømmende, men dette viser no at typen du holder på med ikke kan stole på deg? Kan dette f.eks skje igjen? Bra at du har dårlig samvittighet i det minste...
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Jeg hadde i hvertfall ikke kunnet stole på en som ender opp i seng med andre folk etter en kveld på byen, sånn helt plutselig... Du er kanskje veldig umoden, og jeg hadde takket nei til et forhold med deg om jeg hadde fått vite slik informasjon om deg. Derfor mener jeg også at du bør opplyse ham om dette slik at han kan ta et informert valg om han har lyst til å henge med deg eller ikke. Anonymous poster hash: bf655...505
Jentejente24 Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Hei! Jeg har kjempe dårlig samvittighet.. Jeg holder på med en fyr, som bor i en annen by. Vi har møtt hverandre kun 1 gang foreløpig. Hinn dagen var jeg ute på byn og ble veldig full og det endte med at jeg hadde sex med en annen gutt. Jeg føler meg helt jævlig, og aner ikke hva jeg skal gjøre! Overreagerer jeg? Vi er jo ikke i et forhold, men føler fortsatt at det begynner å bli noe seriøst mellom meg og han. Takker for svar! Anonymous poster hash: 1ad08...cc5 Anonymous poster hash: 1ad08...cc5 Du har møtt en fyr 1 gang, og det begynner å bli seriøst? Forstår ikke helt.. har dere hatt et nettforhold over en stund før dere møttes? Anyways, er dere ikke i et forhold eller har forpliktet dere til hverandre på noe vis så tenker ikke jeg at du er forpliktet til å fortelle denne fyren om "uhellet".. men om dere virkelig er veldig seriøse med hverandre og har avtalt å være bare dere to, så ville jeg nok sagt det. men dette synes jeg egentlig er opp til deg å avgjøre. Selv sliter jeg så fort med dårlig samvittighet at jeg sikkert bare hade sagt det, om jeg følte på meg at forholdet var så seriøst at det var på sin plass. Som andre sier her, synes jeg du bør gi han valget om forholdet deres har utviklet seg. Jeg hadde nok stilt meg veldig skeptisk om en fyr jeg holdt på med hadde sagt at han blei så full at ha gikk og hadde sex med en random jente på byen.. Så mulig du blir nødt til å jobbe hardt for å få dette til å fungere om du velger å fortelle. Uansett.. gjort er gjort. 1
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Du har møtt en fyr 1 gang, og det begynner å bli seriøst? Forstår ikke helt.. har dere hatt et nettforhold over en stund før dere møttes? Anyways, er dere ikke i et forhold eller har forpliktet dere til hverandre på noe vis så tenker ikke jeg at du er forpliktet til å fortelle denne fyren om "uhellet".. men om dere virkelig er veldig seriøse med hverandre og har avtalt å være bare dere to, så ville jeg nok sagt det. men dette synes jeg egentlig er opp til deg å avgjøre. Selv sliter jeg så fort med dårlig samvittighet at jeg sikkert bare hade sagt det, om jeg følte på meg at forholdet var så seriøst at det var på sin plass. Som andre sier her, synes jeg du bør gi han valget om forholdet deres har utviklet seg. Jeg hadde nok stilt meg veldig skeptisk om en fyr jeg holdt på med hadde sagt at han blei så full at ha gikk og hadde sex med en random jente på byen.. Så mulig du blir nødt til å jobbe hardt for å få dette til å fungere om du velger å fortelle. Uansett.. gjort er gjort. Vi møtte hverandre i utlandet på ferie, også har jeg dratt opp til han en gang. Vi har egentlig ikke snakket om hvor seriøse vi er eller om forholdet sånn sett. Men jeg føler at det er er blitt litt seriøst, og jeg liker han veldig godt! Jeg har aldri hatt så dårlig samvittighet, så jeg kommer nok til å fortelle han om dette for jeg vil ikke ha et forhold med løyner om det blir noe forhold. Kjente meg ikke igjen når dette skjedde, det er virkelig ikke noe jeg har gjort før så jeg føler meg råtten. Men han fortjener jo å vite det, så får han da velge om han kan kunne stole på meg igjen, selv om dette er veldig vanskelig! Det samme skjedde meg eksen min, han hadde sex med en når vi holdt på og dette fant jeg ut langt inn i forholdet av en annen person. Jeg ble lei meg, men valgte å tilgi det siden vi ikke var forpliktet til hverandre enda. Men det å finne det ut av en annen person er ikke noe kjekt, derfor så burde jeg vell si det til han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå