Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...fra flørten (som dere ennå ikke hadde hatt sex med) hadde dere funnet så pirrende at dere hadde kastet det dere hadde hatt i hendene og dratt til henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Hei. Gjør på? Finne på noe gjerne?"

Anonymous poster hash: 70a92...f15

• Liker 1
Skrevet

"Pule?"

Anonymous poster hash: 51288...306
  • Liker 1
Skrevet

"Kom hit å se film?"

Anonymous poster hash: 66a09...703

• Liker 1
Skrevet

"Pule?"

Hehe, "det enkle er ofte det beste". Men er det ikke veldig kleint om det ikke passer for ham? At han feks. er på fest/familieselskap etc.. Eller er det bare positivt uansett?

Skrevet (endret)

Heh, nei kommer jo annpå hvor langt dere har flørta da.

"Ligger her i en lett nattkjole og kjeder meg, lyst å komme bort?" :P Hadde løpt i regnet..

Men, må vite at det er passende om man skal dra en slik..

Endret av .-L-.
  • Liker 2
Skrevet

Hehe, "det enkle er ofte det beste". Men er det ikke veldig kleint om det ikke passer for ham? At han feks. er på fest/familieselskap etc.. Eller er det bare positivt uansett?

Vel, det går an å si "pule" på en litt mer diskre måte da. Men jeg ser ikke helt hvordan det gjør det mindre kleint om han ikke kan? Hva med å sørge for at du vet han kan før du inviterer han bort?

Skrevet

Heh, nei kommer jo annpå hvor langt dere har flørta da.

"Ligger her i en lett nattkjole og kjeder meg, lyst å komme bort?" :P Hadde løpt i regnet..

Oo, den tror jeg hadde slått an! Vi har flørtet en stund, men vi ser hverandre ikke så ofte... Den siste tiden har meldingene blitt mer og mer "dirty", og han har flere ganger både hintet om og snakket om sex, men han får jo aldri ut fingeren! Jeg sendte en lignende melding i sommer, og den ble veldig godt mottatt selv om han da var forhindret. Nå har jeg flyttet, så nå bor vi i samme by.. Blir det for ivrig å sende en slik melding igjen?

Skrevet

Blir det for ivrig å sende en slik melding igjen?

Neida. Noen av oss trenger å få hamret inn sånn med klubbe.

Skrevet

"Hei. Gjør på? Finne på noe gjerne?"

Hvis en mann hadde skrevet "gjør på" til meg hadde jeg sletta nummeret hans.

Anonymous poster hash: fba07...d29

Skrevet

Hvis en mann hadde skrevet "gjør på" til meg hadde jeg sletta nummeret hans.

Anonymous poster hash: fba07...d29

Deg om det. ^^

Skrevet

Neida. Noen av oss trenger å få hamret inn sånn med klubbe.

Ironi?

Skrevet (endret)

Ironi?

Nei. Men jeg kan jo ikke snakke for flørten din. Jeg aner ikke hvem det er. :)

Endret av Singha
Skrevet

Nei. Men jeg kan jo ikke snakke for flørten din. Jeg aner ikke hvem det er. :)

Bra! Nei, men han har nevnt at han liker at jenta tar initiativ, men jeg vil jo ikke overivrig/desperat..

Skrevet

Bra! Nei, men han har nevnt at han liker at jenta tar initiativ, men jeg vil jo ikke overivrig/desperat..

Om jeg hadde sagt noe slikt til ei dame jeg var interessert i hadde det vært en åpen invitasjon til å bli overivrig. Men igjen, dette er jo meg. Det er ikke til å legge under en stol at jeg antakeligvis ikke er den mest erfarne når det kommer til samliv og relasjoner.

Skrevet

Det er vel stort sett bare positivt uansett.

Men det handler vel litt om kontekst, tid og sted.

Og eventuelt hvor rart det ville sett ut i sms-historikken. :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...