Gå til innhold

Tjostolv Moland er død?


Gjest LadyAntebellum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem pokker er Tjostolv Moland?



Anonymous poster hash: 909c9...ff2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem pokker er Tjostolv Moland?

Anonymous poster hash: 909c9...ff2

Hvor har du vært de siste årene?

Trist, føler med foreldre og familie.

Anonymous poster hash: 2f9db...acd

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skvatt litt når jeg leste det jeg også...

Nå blir det "spennende" å finne ut hva han døde av. Om det var sykdom, selvmord eller fullbyrdelse av dommen.

En merkelig sak har det vært hele tiden, som jeg ikke helt klarer å ta stilling til.

trist for de pårørende og Joshua som sitter igjen der nede alene, men kansje har han det bedre død enn i det fengselet?



Anonymous poster hash: 32541...2d9
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tragisk. Og det mest tragiske opp i det hele er at Norge ikke har brydd seg en dritt om deres situasjon og at rettssaken var en parodi og ikke i nærheten rettferdig.

Likevel fortsetter Norge å pøse millioner til denne korrupte nasjonen i bistand. Her burde Norge kjørt en knallhardt linje fra dag 1. Utlevering av Moland og French til Norge hvor de hadde blitt stilt for en norsk og rettferdig domstol og evt. sonet en straff i Norge. Ingen utlevering = Ingen bistand.

Feige Norge. I mine øyne har den sittende norske regjeringen blod på hendene og medskyld i hans dødsfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk. Og det mest tragiske opp i det hele er at Norge ikke har brydd seg en dritt om deres situasjon og at rettssaken var en parodi og ikke i nærheten rettferdig.

Likevel fortsetter Norge å pøse millioner til denne korrupte nasjonen i bistand. Her burde Norge kjørt en knallhardt linje fra dag 1. Utlevering av Moland og French til Norge hvor de hadde blitt stilt for en norsk og rettferdig domstol og evt. sonet en straff i Norge. Ingen utlevering = Ingen bistand.

Feige Norge. I mine øyne har den sittende norske regjeringen blod på hendene og medskyld i hans dødsfall.

Enig, en skandale at Norge pøser ut millioner til slike land.

uansett hvordan han døde, så er dette drap utført av Kongos styre.

Og dette pøser regjeringen Stoltenberg millioner ut over???

Hva med å få ut French i stedet?

Rettssaken var en farse og handlet bare om å få presset mere penger ut av hvite mennesker-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadyAntebellum

jeg ser pressekonferansen direkte nå, han ble funnet på fengselscellen idag morges. utover det vil de ikke si så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser pressekonferansen direkte nå, han ble funnet på fengselscellen idag morges. utover det vil de ikke si så mye.

Hvor ser du dette?

Anonymous poster hash: 29f71...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadyAntebellum

Hvor ser du dette?

Anonymous poster hash: 29f71...335

Hvor ser du dette?

Anonymous poster hash: 29f71...335

vg.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare å lese på ulike nettaviser, står i alle nettaviser.



Anonymous poster hash: 8935c...1f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh :( utrolig trist!

Jeg har fulgt aktivt med på denne saken siden den startet,

Lurer på hva som har hendt med han, om han har blitt drept eller tatt selvmord eller blitt syk av noe der nede. Han hadde jo malaria for en tid tilbake siden og ble litt mentalt syk en periode husker jeg.

Veldig dumt at han ikke skulle få komme hjem til gode norge.

Trist for familie og ikke minst joshua french som nå sitter der alene uten kompisen sin å må kjempe kampen alene..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må innrømme at tidligere var jeg nesten glad for at han og French satt der nede - de hadde tross alt drept en mann, hvorfor skulle den norske stat inn for å hjelpe? Men så så jeg den dokumentaren der, og da endret meningene min seg tvert om. Vet ikke at de ikke har drept han mannen, men kan heller ikke bevise at de gjorde det.



Anonymous poster hash: 35d90...821
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av alle årene de har sittet fengslet i Kongo har Norge gjort skremmende lite i denne saken for å få de overført hjem.



Anonymous poster hash: 3087a...6ea
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du reiser ut av landet gjør du det på eget ansvar. Det er svært begrenset hvilket ansvar Norge kan ha for dine handlinger og valg.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...