AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Skal i bursdag der alle, eller i hvert fall flertallet virkelig hater meg. Men jeg er nær bursdagsbarnet og føler derfor at jeg må stille opp. Jeg syns også det er litt spennende. Se hvordan stemning det blir. Er de kvalmende falske eller blir det baksnakking på høyt nivå. Det er ikke snakk om noen venner. Men ett familiemedlems bursdag. En familie som hater meg etter at jeg har fortalt sannheten om omsorgssvikt ved oppvekst. Nå er jeg sterk nok til å sette ned foten og si at nok er nok. Jeg har egne meninger! Men jeg vet også å ikke lage bråk eller legge opp til noe. Hva ville dere gjort i min situasjon? Anonymous poster hash: 00648...0ad
Skjoldmøy Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Jeg hadde gått i selskap med hevet hode og vist meg som sterk og trygg. Det er mye mulig det ikke ble veldig trivelig, men det hadde ikke vært min skyld. 2
bebisss Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Trist når det blir slik stemning i familien. At det skal bli hat fordi du har fortalt om omsorgssvikt? Gå på festen du å kos deg med bursdagsbarnet istedet. Kan ikke tenke meg at en familie skal drive å lage dårlig stemning og snakke drit i en annens bursdag å ødelegge dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå