Gjest M Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Fra en annen tråd. Denne klassikeren her. Stygt brudd. Partner er utro eller slår opp og går rett i nytt forhold, evt. Brgge deler. Partner er ute og lever tjohei-livet og har det fett...så etter et år eller noe blir det stille. Gresset er heller dødt på den siden av gjerdet og noen kommer krypende hjem... Hvor vanlig er dette?! Dette er IKKE en sånn "håpe på reunion"-tråd! Tvert om er det en "katastrofe-scenario"- tråd. Jeg var sammen med henne lenge. Jeg skal ikke gå i detalj, men jeg leser og kjenner henne for godt. Jeg magefølte dette utfallet allerede da bruddet pågikk. I starten ville jeg dette. Så ville jeg det fordi at da kunne jeg få "selvfølelsen" tilbake. Fryde meg å si "hva var det jeg sa" og gi kald skulder. Nå i det siste derimot. Har jeg til og med hatt mareritt om at dette skjer. Jeg vil ikke... Jeg kan jo bare be henne dra til helvete om det skjer vil noen svare. Og det skal jeg. Jeg bare kjenner henne og taktikkene for godt. Det kommer til å bli så mye styr. Vi har felles venner. Kommer fra et lite sted osv. Vet ikke hva jeg vil med denne tråden...bare ha noen meninger.
Steinar40 Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Har du noen grunn til å tro at dette faktisk kommer til å skje? Du høres viljesvak ut. På tide å slutte med å være dørmatte?
Gjest Coolaid Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Det er tullball å tenke "hva hvis "......altså katastrofetenkning. Er du redd for dette ville jeg mannet meg opp og hatt en aldri så liten plan i hodet som var ufravikelig dersom hun skulle dukke opp. Bare vær hyggelig og grei, kort og bestemt, si du er på vei ut. Ta på deg jakka eller treningstøyet og stikk av gårde. Ikke la henne pumpe deg for opplysninger osv..... gjør det på samme måten hver gang dersom hun fortsetter å dukke opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå