AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Er dritskuffa over meg selv nå, men jeg slo til samboeren i dag... Er så glad i henne og mente det ikke, men en plass tar min tålmodighet også slutt. Hun har trakassert meg, hånet meg og vært stygg med meg hele det siste året. Jeg ligger nede psykisk etter en episode hun vet godt om, jeg har fortalt dette til henne flere ganger, men likevel skal hun alltid pushe grensene, vri ting over mot henne selv... ALT er min feil! Nevnte i går at kanskje det beste er at jeg flytter ut å dt ble tatt ille opp! Jeg orker ikke mer manipulering og spill...... Hva faen skal jeg gjøre!! Anonymous poster hash: 88013...271
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Høres ut som om det er best at dere går fra hverandre. Anonymous poster hash: 5cafd...ca4 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 slo du hardt da? ble hun skadet? Anonymous poster hash: dba63...f87
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Er dritskuffa over meg selv nå, men jeg slo til samboeren i dag... Er så glad i henne og mente det ikke, men en plass tar min tålmodighet også slutt. Hun har trakassert meg, hånet meg og vært stygg med meg hele det siste året. Jeg ligger nede psykisk etter en episode hun vet godt om, jeg har fortalt dette til henne flere ganger, men likevel skal hun alltid pushe grensene, vri ting over mot henne selv... ALT er min feil! Nevnte i går at kanskje det beste er at jeg flytter ut å dt ble tatt ille opp! Jeg orker ikke mer manipulering og spill...... Hva faen skal jeg gjøre!! Anonymous poster hash: 88013...271 Gå fra henne! Det du forteller om at hun gjør, er psykisk mishandling. Om du skal ha en god sjanse til å bli bra, bør du kutte ut kontakt med mennesker som behandler deg dårlig og uten respekt
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Er dritskuffa over meg selv nå, men jeg slo til samboeren i dag... Er så glad i henne og mente det ikke, men en plass tar min tålmodighet også slutt. Hun har trakassert meg, hånet meg og vært stygg med meg hele det siste året. Jeg ligger nede psykisk etter en episode hun vet godt om, jeg har fortalt dette til henne flere ganger, men likevel skal hun alltid pushe grensene, vri ting over mot henne selv... ALT er min feil! Nevnte i går at kanskje det beste er at jeg flytter ut å dt ble tatt ille opp! Jeg orker ikke mer manipulering og spill...... Hva faen skal jeg gjøre!! Anonymous poster hash: 88013...271 Det du gjorde var kanskje å slå i selvforsvar mot hennes psykiske mishandling av deg. Kom deg bort fra henne! Har du noen å snakke med? Du kan snakke med folk på Krisesenteret, anonymt, dersom du ønsker det. De har erfaring med å snakke med mennesker som har blitt utsatt for vold. Du beskriver mye psykisk vold som du har blitt utsatt for, og det er svært ødeleggende.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Er dritskuffa over meg selv nå, men jeg slo til samboeren i dag... Er så glad i henne og mente det ikke, men en plass tar min tålmodighet også slutt. Hun har trakassert meg, hånet meg og vært stygg med meg hele det siste året. Jeg ligger nede psykisk etter en episode hun vet godt om, jeg har fortalt dette til henne flere ganger, men likevel skal hun alltid pushe grensene, vri ting over mot henne selv... ALT er min feil! Nevnte i går at kanskje det beste er at jeg flytter ut å dt ble tatt ille opp! Jeg orker ikke mer manipulering og spill...... Hva faen skal jeg gjøre!! Anonymous poster hash: 88013...271 Hvor lenge har dere vært sammen? Når begynte hun å mishandle deg psykisk slik som du forteller om? Det beste er om du forlater henne. Har du en behandler eller andre å snakke med som kan hjelpe deg? Les gjerne Sjarmør og tyrann. Der finner du gode råd og mye nyttig info. Hvordan går det med henne? Ble hun skadet?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #7 Skrevet 18. august 2013 Sjelden jeg skriver slike ting som dette, men jeg skriver dette nå: bare gå fra henne. Hun terroriserer deg. Forholdet er ikke levedyktig. Og det er, som en annen skriver, til ditt eget beste om du skal ha håp om å komme deg på fote igjen. Da kan du ikke bli hos en som bryter deg ned. (har selv vært sammen med en fyr som var som din kjæreste, jeg trodde nesten til slutt på det han sa - ikke la det skje med deg!) Anonymous poster hash: efcba...a3f 1
La Guapa Skrevet 18. august 2013 #8 Skrevet 18. august 2013 Dette forholdet vil aldri bli sunt for noen av dere. Bryt opp og start jakten på kjærligheten 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå