AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Hva hadde dere gjort med en kjæreste som stadig kommer hjem veldig sent fra kamerater. Samboer er veldig dårlig til å beregne tiden, i tillegg sitter han gjerne 4-5-6 timer hos kamerater. Jeg har ikke noe imot at samboer er på besøk, men det er bare så irriterende at han blir borte så lenge hver gang når han sier han ikke blir lenge! Neida han er ikke utro eller noe sånt for han svarer og prater når jeg ringer og jeg hører kameratene i bakgrunnen. Skal sies han har vært singel i mange år, men jeg synes bare det er så underlig at han bruker så utrolig mye tid på kameratene på hvert besøk. Jeg synes det er litt frustrerende, for hvis han sier han skal til en kamerat så vet jeg han blir hele kvelden og gjerne utover natta. Må si jeg føler at jeg ikke er førsteprioriteten hans, men at hans kamerater er det. Vi er over 30. I mine tidligere forhold har jeg ikke følt det slik overhodet. Anonymous poster hash: 3fd0e...571
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Skal man bare være hos venner 1-2 timer mener du da? For meg er 5t helt normalt et par ganger i uken. Anonymous poster hash: 4c4c6...11e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Skal man bare være hos venner 1-2 timer mener du da? For meg er 5t helt normalt et par ganger i uken. Anonymous poster hash: 4c4c6...11e Hvor gammel er du, og har du samboer? Anonymous poster hash: 3fd0e...571
Gjest Raindrops Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Om det hadde plaget meg avhenger av hvor ofte det var snakk om. Jeg liker alenetid. Gjør han det hele tiden eller er det bare et par ganger i uken? Det er jo greit å bruke litt tid når man først treffer venner.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Hva hadde dere gjort med en kjæreste som stadig kommer hjem veldig sent fra kamerater. Samboer er veldig dårlig til å beregne tiden, i tillegg sitter han gjerne 4-5-6 timer hos kamerater. Jeg har ikke noe imot at samboer er på besøk, men det er bare så irriterende at han blir borte så lenge hver gang når han sier han ikke blir lenge! Neida han er ikke utro eller noe sånt for han svarer og prater når jeg ringer og jeg hører kameratene i bakgrunnen. Skal sies han har vært singel i mange år, men jeg synes bare det er så underlig at han bruker så utrolig mye tid på kameratene på hvert besøk. Jeg synes det er litt frustrerende, for hvis han sier han skal til en kamerat så vet jeg han blir hele kvelden og gjerne utover natta. Må si jeg føler at jeg ikke er førsteprioriteten hans, men at hans kamerater er det. Vi er over 30. I mine tidligere forhold har jeg ikke følt det slik overhodet. Anonymous poster hash: 3fd0e...571 Hvor mange dager pr uke er han borte så lenge hos kamerater og kommer hjem ut på natten? Det er jo bra at han har kamerater som han trives sammen med. Det er galt når han stadig blir borte utover natten når han sier at han ikke blir lenge.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #6 Skrevet 17. august 2013 Hvor gammel er du, og har du samboer? Anonymous poster hash: 3fd0e...571 25, og ja. Anonymous poster hash: 4c4c6...11e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #7 Skrevet 17. august 2013 Kanskje disse kameratene koser seg veldig godt sammen..... Anonymous poster hash: 291b3...4da 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #8 Skrevet 17. august 2013 Kanskje disse kameratene koser seg veldig godt sammen..... Anonymous poster hash: 291b3...4da Kanskje det Anonymous poster hash: 3fd0e...571
Gjest Ploff Skrevet 17. august 2013 #9 Skrevet 17. august 2013 For det første synes jeg ikke tidsbruken er så drøy, tar fort noen timer om man lager seg mat og ser et par filmer. For det andre hadde jeg selv satt umåtelig pris på en samboer som ikke bare satt hjemme, men som stakk ut og lot meg få tid alene. Slik du skriver skulle man jo tro det var snakk om et døgn eller flere.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #10 Skrevet 17. august 2013 Kanskje det Anonymous poster hash: 3fd0e...571 Litt VEL godt kanskje.... Anonymous poster hash: 291b3...4da
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #11 Skrevet 17. august 2013 Litt VEL godt kanskje.... Anonymous poster hash: 291b3...4da Plager ikke meg Anonymous poster hash: 3fd0e...571
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2013 #12 Skrevet 17. august 2013 Hva hadde dere gjort med en kjæreste som stadig kommer hjem veldig sent fra kamerater. Samboer er veldig dårlig til å beregne tiden, i tillegg sitter han gjerne 4-5-6 timer hos kamerater. Jeg har ikke noe imot at samboer er på besøk, men det er bare så irriterende at han blir borte så lenge hver gang når han sier han ikke blir lenge! Neida han er ikke utro eller noe sånt for han svarer og prater når jeg ringer og jeg hører kameratene i bakgrunnen. Skal sies han har vært singel i mange år, men jeg synes bare det er så underlig at han bruker så utrolig mye tid på kameratene på hvert besøk. Jeg synes det er litt frustrerende, for hvis han sier han skal til en kamerat så vet jeg han blir hele kvelden og gjerne utover natta. Må si jeg føler at jeg ikke er førsteprioriteten hans, men at hans kamerater er det. Vi er over 30. I mine tidligere forhold har jeg ikke følt det slik overhodet. Anonymous poster hash: 3fd0e...571 Er det også i andre sammenhenger at du føler at du ikke er førsteprioriteten hans? Evt i hvilke sammenhenger? Det hadde vært mye greiere om han hadde sagt på forhånd at han blir noen timer og at det trolig er natt før han kommer hjem. Men du sier jo at du vet at han blir sen selv om han sier han blir kortere tid. Hva gjør du de kveldene han er borte? Er du med venninner eller sitter du og venter på han?
Jade Skrevet 17. august 2013 #13 Skrevet 17. august 2013 Hvor ofte er det da? Er det slik at du sitter og venter med middagen klar, og så kommer han hjem kl 3 om natten hver dag?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #14 Skrevet 17. august 2013 Plager ikke meg Anonymous poster hash: 3fd0e...571 Ikke? Vet aldri hva mannfolk kan finne på vet du... Anonymous poster hash: 291b3...4da
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #15 Skrevet 17. august 2013 For det første synes jeg ikke tidsbruken er så drøy, tar fort noen timer om man lager seg mat og ser et par filmer. For det andre hadde jeg selv satt umåtelig pris på en samboer som ikke bare satt hjemme, men som stakk ut og lot meg få tid alene. Slik du skriver skulle man jo tro det var snakk om et døgn eller flere. De lager ikke mat eller ser film, men sitter å snakker. Han er gjerne skrubbsulten når han kommer hjem. Ikke får han gjort husarbeidet sitt heller, han kommer sent hjemfra jobb og drar gjerne rett etter middag. Anonymous poster hash: 3fd0e...571
Gjest Ploff Skrevet 17. august 2013 #16 Skrevet 17. august 2013 De lager ikke mat eller ser film, men sitter å snakker. Han er gjerne skrubbsulten når han kommer hjem. Ikke får han gjort husarbeidet sitt heller, han kommer sent hjemfra jobb og drar gjerne rett etter middag. Anonymous poster hash: 3fd0e...571 Skjer dette hver eneste dag? Hvor mange dager i uka? Slik du skriver virker du mer som om du prøver å være mor for ham enn kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #17 Skrevet 17. august 2013 Jeg sitter nok mye hjemme alene, har ikke noe særlig kontaktnett her jeg bor nå. Men prøver å holde meg aktiv likevel. Er sykemeldt så er alene hjemme hele dagen i tillegg til at samboer er mye borte på kveldene. Jeg bare lurer på om det er normalt/vanlig å være så lenge borte. Anonymous poster hash: 3fd0e...571
Gjest Ploff Skrevet 17. august 2013 #18 Skrevet 17. august 2013 (endret) Hva som er vanlig eller normalt kan du nok få mange ulike svar på, avhengig av livssituasjon til de som svarer, eventuelle barn i forholdet osv. Hvis jeg var sammen med noen og vi ikke hadde barn ville jeg aldri reagert på dette, om det skjedde et par dager i uka og jeg følte at vi hadde kvalitetstid sammen andre dager. Endret 17. august 2013 av Ploff
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #19 Skrevet 17. august 2013 Skjer dette hver eneste dag? Hvor mange dager i uka? Slik du skriver virker du mer som om du prøver å være mor for ham enn kjæreste. Fordi jeg sier han ikke får gjort husarbeidet sitt? Anonymous poster hash: 3fd0e...571
Jade Skrevet 17. august 2013 #20 Skrevet 17. august 2013 Hva om du ikke er hjemme når han kommer hjem fra jobb og skal ha middag? Så slipper du ihvertfall å være kokken hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå