Gå til innhold

For en jævlig dag med en egoistisk samboer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så lang nedi kjelleren akkurat nå. Det virker for meg som at kjæresten min ikke forstår meg..eller bryr seg?

I dag hadde samboeren min endelig fri etter å ha jobber flere dager i strekk på natt. Jeg har gledet meg til i kveld da vi endelig kan finne på noe sammen. Jeg ville vi skulle finne på noe som f.eks å dra på kino. Han ville bare slappe av hjemme i og med at han var trøtt. Greit nok..

Senere i kveld ville jeg at jeg og samboeren min skulle kjøre til nærmeste bensinstasjon for å kjøpe oss noe mat. Han mente at jeg kunne kjøre alene. Vi begynte å lekesloss aka. krangle i sengen og det endte faktisk med at jeg ga han en blowjob av alle ting. Etterpå sa han at han kunne bli med. Så rett før vi skal dra sier han at han ikke gidder å bli med likevel. (Det er en 20 min kjøretur). Jeg kjørte så alene.

Når jeg kom hjem kastet jeg matet hans bort til han. Han fikk dårlig samvittighet og sa han kunne gi meg en massasje. Han skulle gjøre det godt igjen. Han ba meg ta av alle klærne, og det gjorde jeg. Han startet med å massere ryggen min, og gikk nedover rumpa mi. Så begynte han å tafse på meg.. ja, så hadde vi sex i 3 minutt til han kom. Vi tok begge på oss klærne igjen. Han var så kåt at han ikke klarte å stoppe svarte han.

Så sitter vi her på hver vår pc. Jeg føler meg overkjørt, som ett kjøttstykke. Han kom bort til meg så igjen og sa han kunne fortsette ryggmassasjen. Jeg avslo.

Han spurte hvorfor jeg var sur, og jeg prøvde å forklare at jeg synes han er egoistisk. Han benektet dette, og mente at jeg kunne da stoppet han før han kom, for å gi beskjed at jeg også ville komme i mål. Må jeg be om det? Han unnskyldte seg igjen etterpå.

ARGH! Hvilken mann er det jeg har funnet meg..

Anonymous poster hash: 00bb2...570
Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja hadde jeg jobbet flere netter i strekk så tror jeg ikke hadde orket maset av en samboer rundt meg i det heletatt. Stakkars mann

• Liker 22
Skrevet

Oida. Litt mutt i dag?

Anonymous poster hash: b9675...a80
Skrevet

Ingen tvang deg til å suge eller ha sex..

• Liker 6
Skrevet

virker som et umodent og tullete forhold, dere må være ca 18..

Anonymous poster hash: 682f5...bb2
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Du høres veldig ung ut. Kanskje dere ikke er klare for å være samboere? Det høres ut som dere sliter med å behandle hverandre med hensyn og respekt.

Edit: det var ikke meningen å være krass. Jeg skjønner at du har det vondt nå og håper at dette løser seg for deg!

Endret av Euphemia
  • Liker 2
Skrevet

Woho, jeg er singel ..... lalala, krangler bare med min katt for tiden

• Liker 9
Skrevet

Du har funnet deg en mann som blir sliten og trøtt av å jobbe flere dager på rad. Han har nok ikke har så mye overskudd den dagen han endelig får hvile, og dermed bruker den til nettopp det å hvile og lade batteriene. En helt vanlig person, der altså.

• Liker 8
Skrevet

Fiks din egen jævla mat og massasje da, om du er så misfornøyd.

Dette er grunnen til at mange menn får skjelven ved alteret.

• Liker 3
Gjest gjest17
Skrevet

Vet ikke hvem som er mest egoistisk her jeg?

• Liker 8
Skrevet

Ikke noe å henge seg opp i. Han var sliten, du var oppmerksomhetssyk. Dårlig kombo.

• Liker 14
Skrevet

Anbefaler deg å poste innlegget ditt på FB, slik at alle kan se hvilken idiot han er! :danse:

Anonymous poster hash: 318f7...faf

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler deg å poste innlegget ditt på FB, slik at alle kan se hvilken idiot han er! :danse:

Anonymous poster hash: 318f7...faf

bfc.gif

• Liker 12
Skrevet

Svært så krasse dere skulle være da. Ingen tvang meg til å ha oralsex med han, nei det er sant. Men han sa han skulle bli med meg på butikken, noe han så tok tilbake.

Så når jeg kommer hjem igjen, med mat til oss begge så skal han være snill og gi meg massasje. Dette ender med at han puler meg, kommer og driter i meg etterpå! Skulle han ikke gjøre det godt igjen for meg?? Han tenker jo kun på seg selv.

ts

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

DERE pulte, han ville gjøre det godt igjen ved å massere deg men du vil ikke.

• Liker 13
Skrevet

Svært så krasse dere skulle være da. Ingen tvang meg til å ha oralsex med han, nei det er sant. Men han sa han skulle bli med meg på butikken, noe han så tok tilbake.

Så når jeg kommer hjem igjen, med mat til oss begge så skal han være snill og gi meg massasje. Dette ender med at han puler meg, kommer og driter i meg etterpå! Skulle han ikke gjøre det godt igjen for meg?? Han tenker jo kun på seg selv.

ts

Han dreit jo ikke i deg etterpå? Han foreslo å gjenoppta massasjen og sa unnskyld for det der med sexen.

Synes du overdramatiserer, ser ikke helt hva som er greia og hvorfor du er så sur.

• Liker 10
Skrevet

Jeg leser forresten mye " jeg ville" i innlegget ditt, samtidig som du mener at han er den egoistiske..

• Liker 11
Skrevet

Han er sliten.

Anonymous poster hash: 0804b...53e
Skrevet

Ikke noe å henge seg opp i. Han var sliten, du var oppmerksomhetssyk. Dårlig kombo.

Dette! Ingen av dere hadde feil. Alle har lov å være slitne iblant, og alle har lov å ha behov for ekstra oppmerksomhet iblant. Problemet deres er som frøkna sier: i dag var det en dårlig kombo. Ikke noe å bekymre seg for :)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...