Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt på trikken i dag og kikket ut av vinduet. Trikken stopper og ombord kommer det ei jente som setter seg ved siden av meg, Jeg kikker på henne og smiler, men hun kikker bare ned og begynner å fikle med mobilen/vesken sin. Jeg begynner å kikke ut vinduet igjen. Plutselig merker jeg hun legger armen sin inntil min og holder den der, Jeg kikker fortsatt ut av vinduet. Så setter hun beinet sitt inntil mitt og holder det der. Slik blir vi sittende i 6-7 minutter før jeg gikk av. Tror dere hun flørtet med meg? For hun hadde jo allverdens plass, dvs, det var ikke trangt på trikken, men allikevel så satt hun seg helt inntil meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: bd5dc...dd8
Skrevet

nei

Anonymous poster hash: 5ff8d...d59
Skrevet

Av en eller annen merkelig grunn så tror noen menn at jeg flørter med dem fordi jeg ser på dem mer enn 3 sekunder, eller er allment høflig.. simple mennesker.

Men nei, jeg tror kanskje ikke dette var flørt, siden hun ikke ser på deg en gang?

Skrevet

Det var mange ledige seter på trikken, men hun valgte altså å sette seg helt inntil og da mener jeg helt inntil meg. Hun kikket bort på meg, men hvis jeg kikket på henne så stirret hun bare rett ned i veska/mobilen sin.

Skrevet

du gir deg ikke du kamerat... NEI

Anonymous poster hash: f8320...9fb
Skrevet

Høres kleint ut..

Skrevet

Hvis en mann hadde satt seg tett inntil meg på en relativt tom trikk, hadde jeg syntes det var kjempeekkelt!

Skrevet

Nei.

(Hvis ja; et særs mislykket forsøk.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...