Gjest anonym4 Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Hei. I mangel på noen å snakke med, poster jeg en tråd her. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne men... Jeg føler meg så annerledes. Uansett hvor jeg går, og er, føler jeg at noen ler av meg, eller snakker om meg. Jeg klarer rett og slett ikke å få meg venner. Hva er feil med meg? Det er akkurat som jeg trenger meg på, uansett hvem jeg er med... jeg har aldri hatt en venn mer enn 2 år, så forsvinner de... Akkurat nå har jeg ingen. Til tross for en fantastisk familie og samboer føler jeg meg så ensom. I dag har jeg følt meg elendig. Jeg var på et kjøpesenter i 10 min før jeg måtte snu og sette meg i bilen med min samboer igjen. Jeg klarte ikke blikkene til alle rundt meg, det var akkurat som de lurte på hva jeg gjorde der. Sambo begynner også å bli veldig lei av maset mitt, som jeg godt kan forstå. Noen ganger blir jeg så utilpass at jeg ikke klarer å være i situasjonen. Neste uke begynner jeg på skole igjen, etter 3 år. Jeg gruer meg veldig, Er det noen som har det som meg, eller kan gi meg noen tips? Jeg føler meg så annerledes enn alle andre....
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Hvordan har du klart å få til en samboer? Du må jo ha en del gode kvaliteter i så fall? Anonymous poster hash: 07aba...87e 1
Gjest Mogirl Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Jeg vet litt åssen du har det. Har selv vært ensom. Jeg flyttet til en ny by for å studere og hadde vanskelig for å få venner. Men jeg ga ikke opp! Etter fem år endte jeg faktisk opp med å få gode venner som jeg har enda! Det hadde jeg aldri trodd. Jeg vet alt om å føle seg annerledes. Si til deg selv at du er en flott person som fortjener å ha det godt og som fortjener venner. Ikke gi opp, bli med på sosiale ting og be de du finner tonen med på kaffe en dag. Det er ikke så mye mer som skal til:) Grunnen til at du føler folk stirrer, er at du er så obs på det, fordi du føler deg nedfor. En dag du føler deg bra, tror du ingen stirrer:) Lykke til! Klem fra meg
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Snakk en psykolog kanskje? Dette eksisterer kun i ditt hode og begrenser deg i hverdagen. Vi er alle litt annerledes, men å si det til seg selv i negativ betydning fører ikke noe godt med seg. Du må endre tankegangen og begynn med å komplimentere deg selv. At du begynner på skole tror jeg er en positiv ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå