Gå til innhold

Selvmord etter flere store skuffelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er suicidal fortiden, utmattet, skriver derfor ganske kort.

Kvinne snart 30. Utenlandsk. 3 mislykkede kjærlighetsforhold. Dårlig selvbildet grunnet mye mobbing i barndomstiden som ikke gir slipp, studerer et tøft studie som krever masse av mg. Har få beste venner som kan telles med en hånd. Ingen som trøster mg om dagene. Går til terapi, med ofte opp og ned turer.

Sliten av alt. Gjør vondt at j ikke har funnet den rette ennå. Klarer ikke å komme over 3 eks. Altfor sliten fortiden. Vurderer selvmord. Men tør ikke gjennomføre da det er forbudt i islam.

Har ikke indre ro. Noen som har noen tips til mg. Skulle ønske noen drepte mg. Druknet i sorg md problemer i kø snart i 8-9 år. Føler mg verdiløs og mett på livet. Jg vil slippe smerten. Slippe å oppleve at jeg ikke betyr noe for eksen.

All hjelp tas imot vær så snill :((

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Bare advarer deg, denne tråden vil bli slettet da det ikke er lov å prate om selvmord her inne.

Her er en liste over telefonnumre du kan ringe for å prate om ting hvis du trenger det nå. http://www.noabuse.no/hjelp1.htm

Vet ikke hva mer jeg kan si men sender deg en stor klem og håper at alt ordner seg. :klem: Ta vare på deg selv da, Ts.

Endret av Mortem
  • Liker 1
Skrevet

Det vil bli bedre. Det vet du selv også. Du må bare holde ut denne vonde tiden. Det er hardt å studere, gjør en liten ting hver dag som gjør deg glad og som du kan glede deg til neste dag. Klem til deg.

Gjest gjest17
Skrevet

Du bør oppsøke profesjonell hjelp TS. Tror svært få her inne på KG kan hjelpe deg med dette.

:klem:

Gjest Daenerys
Skrevet

Kjære ts,

jeg er nødt til å stenge denne tråden fordi vi ikke vet kompetansen bak svarene du får her. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med helsepersonell, eller kontakte Mental Helse på telefon 116 123 eller skrive på sidetmedord.no.

Jeg håper du får hjelpen du fortjener.

Daenerys, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...