Gå til innhold

Mange jenter flørter med kjæresten - jeg liker det ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig veldig lite sjalu av meg, og jeg tror ikke jeg kan kalle dette sjalu heller, men ja.

Kjæresten er dørvakt i helgene, og selvsagt er det veldig mange jenter som er på utestedene. Jeg synes kjæresten min er verdens kjekkeste, og jeg er tydeligvis ikke den eneste som finner han attraktiv. Jentene hiver seg jo nesten over han, og han synes selv at mange av de er veldig innpåslitne. Grunnet jobben hans så kan han ikke være sur heller, så han må jo oppføre seg hyggelig tilbake (jeg har hatt lignende jobb så jeg veit hvordan det er). Senest i går så var det ei jente som til og med klådde på låret hans, og jeg synes det er litt på grensa altså.

Jeg vet jo at han ikke liker at de driver på sånn, og jeg vet jo at det er meg han kommer hjem til etter jobb, men likevel plager det meg innerst inne.

Hva skal jeg gjøre for at det ikke skal plage meg så mye?

Anonymous poster hash: 7953d...a8a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan også legge til at om jeg var dørvakt eller noe og en mann hadde tatt på meg, så ville jeg skubbet han vekk, så det er kanskje akkurat derfor jeg ikke helt klarer å akseptere det.

-TS

Skrevet

Er vel noe en bare må akseptere, ved mindre mannen vil finne seg ny jobb?

Skrevet

Du må bare stole på at han oppfører seg og være stolt av å ha en attraktiv mann.

Han jobber,og kan ikke hjelpe for at fulle kvinner prøver seg på dørvakten.

Skrevet

eller så kan du alltids gjøre utestedet der han jobber til en stam bar da, å stalke litt :danse:

Skrevet

eller så kan du alltids gjøre utestedet der han jobber til en stam bar da, å stalke litt :danse:

Haha, han jobber på mange forskjellige barer i byen, men jeg stoler jo på at han ikke finner på noe tull da, og siden jeg (eller vi siden han så og si bor med meg) bor i sentrum så er det egentlig bare å gå seg en tur nå og da uansett.

Det er bare litt sånn "ekkelt" å tenke på at andre jenter klår på han og flørter med han..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...