AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Konfliktfylt forhold med venn/elsker. Han ber meg gi ham tid til å roe seg ned. Jeg gjør det. Jeg ringer innimellom. Plutselig er han klar for kaffe og samvær igjen?? Jeg er over 30, jeg føler jeg er ferdig med til og fra-relasjoner. Men denne mannen har jeg så vanvittig god kjemi med, vi har hatt det så fint sammen. Den voksne delen av meg sier at jeg burde gå videre, mens den mindre voksne delen lengter sånn etter ham. Faen Anonymous poster hash: 3f2c4...3ea
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 kjerlighet er ikke lett å sjønne seg på i blant. =)
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Nei, det er vanskelig. Problemet er at jeg vet at han ikke er forelsket i meg. Jeg vet jeg burde holde meg langt unna. Men ååååhhh ... er jo ingen andre som får meg til å sitre som den fyren. Jeg er minst ti år for gammel for dette tullet. Anonymous poster hash: 3f2c4...3ea
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Nei, det er vanskelig. Problemet er at jeg vet at han ikke er forelsket i meg. Jeg vet jeg burde holde meg langt unna. Men ååååhhh ... er jo ingen andre som får meg til å sitre som den fyren. Jeg er minst ti år for gammel for dette tullet. Anonymous poster hash: 3f2c4...3ea Følelser kjenner ingen alder. Men du begynner å bli litt reflektert rundt dette likevel virker det som. Anonymous poster hash: 46eb3...73f
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Nei, det er vanskelig. Problemet er at jeg vet at han ikke er forelsket i meg. Jeg vet jeg burde holde meg langt unna. Men ååååhhh ... er jo ingen andre som får meg til å sitre som den fyren. Jeg er minst ti år for gammel for dette tullet. Anonymous poster hash: 3f2c4...3ea Hvordan vet du at han ikke er forelsket i deg? Har han sagt det? Er han forelsket i ei anna, men når de har problemer kommer han til deg? Går kontakten mellom dere kun på hans premisser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå