Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker med en fyr på en datingside og vi har virkelig funnet tonen, vi flørter jo. Eller.. Jeg flørter med han. Jeg sa på tull "regner med du har vært ute og inni i meg flere ganger innen den tid ;) Hihi" så får jeg svar tilbake "vi får vel prøve møtes først! :)" Jeg tolker dette som at han ikke vil ha sex på første date? Han flørter ikke mye tilbake og har sagt han håper jeg er så pen som jeg virker. Er han usikker? Jeg skjønner ingenting.. Føler det blir for dumt spørre om vi skal ha sex også.

Anonymous poster hash: c3189...747

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han synes tydeligvis du går litt for fort frem. Skjønner ikke helt hva du ikke skjønner med det.

Anonymous poster hash: ea468...591
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje du skal møte ham før du planlegger å ha sex med ham.

• Liker 1
Skrevet

Eller mener du at siden han er mann så vil han ha sex med en gang uansett? Vel, det stemmer ikke.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo han som har mast om å møtes? Han som ba meg på hjemmedate? - ts

Skrevet

Det er jo han som har mast om å møtes? Han som ba meg på hjemmedate? - ts

Det betyr ikke nødvendigvis at han vil ha sex med en gang. Bevares.

Skrevet

Jeg som ønsker det. Vi er begge bare ute etter en flørt så derfor skjønner jeg ikke helt hvilke signaler han gir. Han sier jo han er rett på sak men.. - ts

Gjest Raindrops
Skrevet

Han vil sikkert treffe deg først for å være sikker på at han ikke lover bort sex til en burugle.

• Liker 3
Skrevet

Jeg som ønsker det. Vi er begge bare ute etter en flørt så derfor skjønner jeg ikke helt hvilke signaler han gir. Han sier jo han er rett på sak men.. - ts

Håper du er tydelig om at du vil ha sex og bare det. at du ikke gir han andre forhåpninger.

Anonymous poster hash: 049d3...e37

Skrevet

Selvfølgelig er jeg det. Vil jo ikke såre noen med vilje!

Skrevet

Jeg hadde også reagert om en mann hadde skrevet noe sånt til meg, selvom det bare skal være en flørt. Synes å skrive sånt bare er ufint med mindre man er sammen eller har møttes flere ganger og har funnet tonen. Dere har ærlig talt ikke møttes engang.

Skrevet

Håper du er tydelig om at du vil ha sex og bare det. at du ikke gir han andre forhåpninger.

Anonymous poster hash: 049d3...e37

Vi lever i i syk tid..."bare sex..." Nei, ikke involver følelser og sex for guds skyld!

Skrevet

Snakker med en fyr på en datingside og vi har virkelig funnet tonen, vi flørter jo. Eller.. Jeg flørter med han. Jeg sa på tull "regner med du har vært ute og inni i meg flere ganger innen den tid ;) Hihi" så får jeg svar tilbake "vi får vel prøve møtes først! :)" Jeg tolker dette som at han ikke vil ha sex på første date? Han flørter ikke mye tilbake og har sagt han håper jeg er så pen som jeg virker. Er han usikker? Jeg skjønner ingenting.. Føler det blir for dumt spørre om vi skal ha sex også.

Det er mulig at han synes at du går for fort frem. Noen kan sikkert bli både usikker og skremt om den andre er for pågående. Er det en FF eller en ONS dere begge søker etter?

Jeg er enig i at det er lurt å møtes først, før man avtaler å ha sex.

Gjest Miranda2011
Skrevet

Du gir han nok feil inntrykk av å si noe sånt FØR dere har møttes, han tar deg ikke seriøst da. Hold sexprat utenfor samtalene fra nå av, ellers ødelegger du dette før det har begynt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...