Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min skjuler at han er pålogget FB for noen damer på vennelisten. Altså han har laget en egen liste med blokka personer (kun damer).

Fordi det er vanskelig å holde seg unna dem?

Anonymous poster hash: 57afd...75b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eller fordi DE er masete og generelt kjipe?

Endret av Hecubaa
  • Liker 5
Skrevet

Eller fordi DE er masete og generelt kjipe?

Nope, det er nok ikke derfor. Vi snakker deilige damer jeg tenker han er svak for.

Skrevet

Nope, det er nok ikke derfor. Vi snakker deilige damer jeg tenker han er svak for.

Pff. For noe tøys. Da er det fordi han har vært sleazy med de og redd du skal se loggen når/om han faller for fristelsen til å gjenta bragdene.

Skrevet

Han har sikkert blokka de for å se at han er sammen med deg ;)

Anonymous poster hash: 11487...c0d

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Sitter du virkelig å konstruerer et problem i hodet ditt fordi typen din har blokket damer på facebookchatten?

Endret av Raindrops
  • Liker 5
Skrevet

Sitter du virkelig å konstruerer et problem i hodet ditt fordi typen din har blokket damer på facebookchatten?

Vær glad du ikke er lesbisk du, R!

Anonymous poster hash: 1c630...374

• Liker 1
Skrevet

Og deilige damer kan ikke være masete og generelt kjipe? :P

• Liker 1
Skrevet

Og deilige damer kan ikke være masete og generelt kjipe? :P

Jeg vet han "liker" de på måten han kommenterer statusene deres på og hvordan han formulerer bursdagsgratulasjoner på...full av sjarm..

Skrevet

Høres ut som tulle-problemer. Makan til masse rare "problemer" (som i virkeligheten er kun bagateller) som man kan lese daglig her på KG... :rolleyes:

Anonymous poster hash: a85e2...894
Skrevet

Pff. For noe tøys. Da er det fordi han har vært sleazy med de og redd du skal se loggen når/om han faller for fristelsen til å gjenta bragdene.

Det er det jeg tenker også...

Skrevet

Hadde jeg funnet det hadde jeg vært kjempeglad !!

Skrevet

Jeg pleide å blokkere noen gutter fra chatten før, så samtalen ikke skulle komme opp automatisk dersom en av de snakket til meg, mens kjæresten satt og så på facebooken min når jeg var på.

Anonymous poster hash: 5dc9e...d55
Skrevet (endret)

Kanskje de er veldig frempå og masete med en gang han logger på. Kanskje han er sånn som liker å svare når han gidder, uten at noen begynner å mase; "Hvorfor svarer du ikke? Jeg så jo at du var pålogget!"

Men hvordan vet du at han har "blokkert" dem på chattelisten? Har han vist deg det?

Endret av Jade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...